Skilt ende friend was het toen.quote:
Aspirine?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Onder welke naam is ascorbinezuur beter bekend?
Tja, je krijgt zo veel dagelijks binnen. Zo zit ik nu aan mijn dagelijkse glaasje whiskey...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Je krijgt het eigenlijk dagelijks binnen.
Tja het was een hint.Anders had ik ook meteen het antwoord kunnen posten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, je krijgt zo veel dagelijks binnen. Zo zit ik nu aan mijn dagelijkse glaasje whiskey...
Ahh... vitamine C, soms??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Tja het was een hint.Anders had ik ook meteen het antwoord kunnen posten.
Vooruit nog een hint.
[ afbeelding ]
Kijk.De hints hebben wel geholpen.quote:
Scotch vs.Bourbonquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Nico_S. het volgende:
Ja, die citroen deed het 'm.
What is, afgezien van de letter "e", het verschil tussen whiskey en whisky?
Jawel. whiskey komt uit Ierland (met "e"), whisky uit Schotland.quote:
Richtig.quote:
Jesus Gil a Gil de voorzitter van Atletico Madrid toen ze tegen Ajax moetsen spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Het lijkt hier de Kongo wel, de zwartjes groeien als paddenstoelen uit de grond.
Welke flamboyante voorzitter?
Deze blijft dus nu open, een tussendoortje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze vraag laat ik open, volgende vraag:
Wat is de wereldbekende bijnaam van topcrimineel Henry McCarty?
Deze vraag weer, en het is geen Al Capone.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze vraag laat ik open, volgende vraag:
Wat is de wereldbekende bijnaam van topcrimineel Henry McCarty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |