Vanavond BREAKING NEWS om half 11 bij SBS.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Biogarde het volgende:
En dat was niet eens bij Hart van Nederland?
Idd. Dat is hetzelfde als naast een wietplantage wonen en klagen dat je de hele dag stoned bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef DeLuna het volgende:
Terechte klacht.
Wat verwacht je nou bij een school dan, dat die kinderen allemaal rustig zijn?
Dat dacht ik wel ja. Maar dan nog moet die opa niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef tralalala het volgende:
Is de school er later gekomen?
hij woont er al 50 jaar, die school is er nu 7 jaarquote:
Albertoooo schijnt onderweg te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Biogarde het volgende:
En dat was niet eens bij Hart van Nederland?
Dan vind ik dat hij wel een punt heeft. Alsof er iemand naast die kut school wil wonen, dus een waardedaling zal er ook wel zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij woont er al 50 jaar, die school is er nu 7 jaar
I.m.o. geen goede vergelijking...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Dat is hetzelfde als naast een wietplantage wonen en klagen dat je de hele dag stoned bent.
Neeeee, dan kan je beter zeggen:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
I.m.o. geen goede vergelijking...![]()
Je kunt beter zeggen : Dat is hetzelfde als naast een wietplantage gaan wonen en klagen over drugsoverlast..
Nee... je kunt beter zeggen :quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neeeee, dan kan je beter zeggen:
Je woont naast een begraafplaats en hebt er last van dat necrofielen telkens schreeuwen van genot als ze klaarkomen, terwijl het half vier snachts is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wilde dit topic ook openen. Was alleen te lui om dit te typen.
Zo mooi toen ie over de schutting ging kijken
Wij woonden ook dicht bij een school. Vond het altijd wel gezellig klinken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Z'n huis is nu minder waard geworden en hij heeft de hele dag schreeuwende kinderen aan z'n hoofd. Dat wist hij niet toen die z'n huis kocht.
Hij kwam wel over als en zure oude man, maar hij heeft wel een punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |