I know what you mean.. daarom is mijn klacht: 5:00 eruit.. :Squote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb sinds kort werk bij een distributiecentrum. Ik verdien 5,38 per uur en na 8 weken krijg ik opslag. Ook kan ik best veel werken. Het enige wat kut is, is dat ik om 5.30 me bed uit moet
![]()
Klacht: 5.30 eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Pff, 05:30, 06:00 what's the differencequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef EtceteraEtcetera het volgende:
[..]
eehh... ja.. dat is dus een half uur later
Uurtje of 4 is wel vroeg, alles daarna is prima te doen.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Uurtje of 4 is wel vroeg, alles daarna is prima te doen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
maar hoezo is wat je verdient dan relevant?Lijkt me niet bij vijf-zoveel per uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whaaaat???? No money?
You serious? dude.. Dan slaap je zeker overdag?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
waarom zet hij het er dan bij? ik bedoel je zet het er ook niet bij als je ervan uitgaat dat je een pauperloon krijgtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Lijkt me niet bij vijf-zoveel per uur?
Ik heb niet zoveel slaap nodig, ik sta elke dag rond 4:30 uur op.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef EtceteraEtcetera het volgende:
[..]
You serious? dude.. Dan slaap je zeker overdag?
Hoelaat ga je slapen dan? Algemeen..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel slaap nodig, ik sta elke dag rond 4:30 uur op.
Ik heb een poos gewerkt voor een bedrijf dat asbest verwijdert; constant veel reistijd. Zeer regelmatig 4 uur uit bed, half vijf van huis, kwart voor vijf bij het bedrijf in de auto, half acht op de klus, acht uur beginnen, werken tot vier uur, zeven uur weer op het bedrijf, kwart over zeven thuis, half acht mijn dochter naar bed doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef EtceteraEtcetera het volgende:
[..]
God, wordt het weer zo'n topicquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt bij het AH distributiecentrum in Zwollequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat heb ik ook gedaan in Pijnacker bij AH distributiecentrum
Ook zo vroeg op voor ochtenddienst, avonddienst veel chiller dan kom je rond die tijd weer terug
Wat ben jij een internetheldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
God, wordt het weer zo'n topicInternethelden to the rescue. Zelf slaap ik overigens nooit, ik snap niet waar jullie het over hebben
4 uur, da's 3 uur eerder dan "normaal", dus een gemiddeld mens hoort dan om 21:00 te gaan slapen, gewoon ook 3 uur eerder. Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef EtceteraEtcetera het volgende:
[..]
Ja precies.. ik sta 5:00 op.. ik zou dan moeten gaan slapen om eh.. 9 uur ja.. Maar dat kan ik echt niet. De avond is veel te leuk.. dus meestal 11 uur of 12 uurquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
4 uur, da's 3 uur eerder dan "normaal", dus een gemiddeld mens hoort dan om 21:00 te gaan slapen, gewoon ook 3 uur eerder. Ik zie het probleem niet
FOK!en is geen werk.quote:
Inderdaad, slapen is voor mietjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
God, wordt het weer zo'n topicInternethelden to the rescue. Zelf slaap ik overigens nooit, ik snap niet waar jullie het over hebben
Ik ben meer een nachtmens dus dat was wel weer mooi. Als ik in de ochtend wakker moet worden ga ik ook weer te laat naar bedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt bij het AH distributiecentrum in Zwolle
Best wel chill na een tijdje, kreeg een heftruckopleiding en mocht op zo'n ding gaan rijden, vond dat wel lachen. Beetje rondrijden, palletjes naar beneden of boven halen en wat kletsen.
Nachtdiensten vond ik het ergste, rond 03:00 een keer in slaap gevallen op een pallet wc papier en bijna ontslagen toen ik betrapt werd
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Inderdaad, slapen is voor mietjesdat kun je nog lang genoeg als je dood bent.
Iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
4-6 uur gemiddeld is imo ook gewoon normaal om dagelijks te slapen. Dat 8 uur per dag minimaal moet en zo gezeikquote:Zelf doe ik gemiddeld een uur of vier per nacht. En dan eens in de maand een zaterdag doorslapen om het weer in te halen
Huh.. als je dood bent.. dan slaap je toch niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zelf doe ik gemiddeld een uur of vier per nacht. En dan eens in de maand een zaterdag doorslapen om het weer in te halen
Ik ben 18. Dus best redelijk bedrag. Bij m'n vorig werk verdiende ik 4,20quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe oud is de TS eigenlijk.. 5,38 is wel erg weinig namelijk [ afbeelding ]
Je word iig niet meer wakker. Dus kan je tijdens je leven beter zo vaak mogelijk wakker zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef EtceteraEtcetera het volgende:
[..]
Huh.. als je dood bent.. dan slaap je toch niet?
Bruto of netto?!?!??!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben 18. Dus best redelijk bedrag. Bij m'n vorig werk verdiende ik 4,20
wtf zelfs in de horeca verdien je nog meerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja ik vind slapen ook echt zonde van de tijd.. Kheb ook niet heel veel nodig, maar nog teveel naar mijn idee..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je word iig niet meer wakker. Dus kan je tijdens je leven beter zo vaak mogelijk wakker zijn.
distributiecentrum werk betaald niet slecht en je kan vaak langer werken in de zomer en meer uurtjes pakken. Heb het jaren gedaan, leuk bijbaantje.quote:
Parttime. 2/3 dagen in de week en heb nu vakantie..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wtf zelfs in de horeca verdien je nog meer
maar je zegt 8 weken
is dit je gewone full time werk dan?
doe je geen school ofzo?
Nee, geen certificaat voor. Ik moet de karretjes lopen en orders verzamelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
distributiecentrum werk betaald niet slecht en je kan vaak langer werken in de zomer en meer uurtjes pakken. Heb het jaren gedaan, leuk bijbaantje.
Mag je ook op die machines rijden om orders te pikken met zo'n scanapparaat?
oh, dat heb ik ook jaren gedaan. En dan als je de bocht omgaat net een collega op zijn achterkant rammen zodat alle dozen eraf schuiven in de bochtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moet de karretjes rijden en orders verzamelen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb sinds kort werk bij een distributiecentrum. Ik verdien 5,38 per uur en na 8 weken krijg ik opslag. Ook kan ik best veel werken. Het enige wat kut is, is dat ik om 5.30 me bed uit moet
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:55 schreef willempjewever het volgende:
[..]
oh, dat heb ik ook jaren gedaan. En dan als je de bocht omgaat net een collega op zijn achterkant rammen zodat alle dozen eraf schuiven in de bocht
Daarom ben ik er mee gestopt. Die orders gingen van vlees/vries naar groenten/gekoeld naar fruit waar het weer met jas niet uit te houden is en je in je shirt weer staat. Werd echt ziek telkens van dat verschil en dan in de winter ook nog voor en na werk weer in de kou. Die karretjes zijn wel grappig om te besturen en ff wennen om door te hebben zo'n vaag stuurquote:Zorg trouwens dat je niet de koelproducten moet doen, dat is echt ruk in de zomer omdat je dan zo'n groot temperatuurverschil hebt.
Je kan niet 'wennen' aan minder slaap dan je lichamelijk behoefte. Je lichaam gaat simpelweg energie besparen als je dat doet, zoals spierafbraak, slechtere conditie/concentratie en een algemeen kutgevoel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd
[..]
4-6 uur gemiddeld is imo ook gewoon normaal om dagelijks te slapen. Dat 8 uur per dag minimaal moet en zo gezeik
Hoe meer je slaapt hoe meer je nodig hebt dat werkt ook andersomGewenning.
En int weekend worden er ook wel vaker nachtjes over geslagen. Als ik echt moe ben dan slaap ik gewoon wat meer om uit te rusten.
Dat is een "gezellig op bezoek bij de buur" kopje koffie, geen "godvergloeiende ik ben ochtendbrak" container koffiequote:
Daar ken je echt wel aan wennen. Ik heb niet altijd zo weinig geslapen of zo. Daar heb ik mezelf gewoon in getrained door door moeheid heen te gaan en vaak langer wakker te blijven. Als ik een periode heb dat ik lekker lui redelijk vroeg ga slapen en er redelijk laat uit kom dan merk ik dat ik ook niet genoeg heb aan 4 uur slaap. Ik ben dan zelf moeier overdag dan als ik gewoon 6 uur slaap of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Henno het volgende:
[..]
Je kan niet 'wennen' aan minder slaap dan je lichamelijk behoefte. Je lichaam gaat simpelweg energie besparen als je dat doet, zoals spierafbraak, slechtere conditie/concentratie en een algemeen kutgevoel.
Ja ik leef niet om gezond te levenquote:Als je 1 van die weinigen bent die aan 4-6 uur genoeg heeft: gefeliciteerd en geniet ervan... maar de meesten hebben gewoon meer nodig als ze gezond willen blijven.
Ja een ritme maakt mij niet veel uit. Als het wel zo is gaat het goed als ik onregelmatig slaap ook. En als ik een periode weinig/niet slaap dan valt meer slapen echt wel onder inhalen. Je lichaam word meer gesloopt en je geest ook en met slaap herstel je.quote:De hele week kut slapen en dat in het weekend 'inhalen' is ook zoiets wat niet werkt, daar gaat alleen maar je hele ritme van naar de klote.
Kan je goed wakker blijven om later naar bed te gaan dan waar je normale 8 uur begint? Als je moe bent ben je dan constant moe of kan je na een paar minuten weer een periode over je slaap heen zijn?quote:Als ik minder dan 8 uur heb geslapen, merk ik het in mijn prestaties/concentratie de dag erop. Alle tips om een slapeloze maar toch fitte robot te worden zijn welkom, want het doet idd aan als tijdverspilling... maar ik heb de ultieme 'blijf eeuwig wakker' strategie nog niet gevonden.
Ja ik vind 4/5 nachten overslaan wel genoeg. Ken ook wel mensen die langer wakker blijven. En ik denk dat 11 dagen als record dan zonder drugs zal zijnquote:Als je dood bent kan je eeuwig slapen inderdaad, dus doe wat nuttigs met de rest van je wakkere leven voor twee weken zou ik zeggen (daarna treedt hoe dan ook een vorm van bewusteloosheid in na eventueel wat hallucinaties, het record staat op 11 dagen geloof ik)
Je weet dat cafeïne ervoor zorgt dat je je meer moe laat voelen als het uitgewerkt is en daarna dan als wanneer je geen cafeïne drinkt? Toen ik nog dagelijks energieblikjes bij had merkte ik dat m'n lichaam het nodig kreeg om wakker te zijn en ik eigenlijk gewoon actiever en wakkerder kan zijn zonder.quote:[..]
Dat is een "gezellig op bezoek bij de buur" kopje koffie, geen "godvergloeiende ik ben ochtendbrak" container koffieDat vergt bij mij iig iets meer cafeïne dan dat
Doet me denken aan die berichten van een poos terug, van die jappen of thaise gasten die op LAN-parties 3/4 dagen nonstop zaten te gamen en dan gewoon dood neervielenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Henno het volgende:
[..]
Je kan niet 'wennen' aan minder slaap dan je lichamelijk behoefte. Je lichaam gaat simpelweg energie besparen als je dat doet, zoals spierafbraak, slechtere conditie/concentratie en een algemeen kutgevoel.
Als je 1 van die weinigen bent die aan 4-6 uur genoeg heeft: gefeliciteerd en geniet ervan... maar de meesten hebben gewoon meer nodig als ze gezond willen blijven.
De hele week kut slapen en dat in het weekend 'inhalen' is ook zoiets wat niet werkt, daar gaat alleen maar je hele ritme van naar de klote.
Als ik minder dan 8 uur heb geslapen, merk ik het in mijn prestaties/concentratie de dag erop. Alle tips om een slapeloze maar toch fitte robot te worden zijn welkom, want het doet idd aan als tijdverspilling... maar ik heb de ultieme 'blijf eeuwig wakker' strategie nog niet gevonden.
Als je dood bent kan je eeuwig slapen inderdaad, dus doe wat nuttigs met de rest van je wakkere leven voor twee weken zou ik zeggen (daarna treedt hoe dan ook een vorm van bewusteloosheid in na eventueel wat hallucinaties, het record staat op 11 dagen geloof ik)
[..]
Dronken en eten ze ook niet of zo? Dan kan ik het nog begrijpen. Van zo lang op je reet ziten achter een computer val je niet dood neerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die berichten van een poos terug, van die jappen of thaise gasten die op LAN-parties 3/4 dagen nonstop zaten te gamen en dan gewoon dood neervielen
Beide=quote:
Als ik niet goed geslapen heb, voel ik me een groot deel van de dag vrij brak, maar 's avonds voel ik me weer fitter... ook als ik goed geslapen heb ben ik 's avonds het helderst. Blijkbaar een behoorlijk avondmens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan je goed wakker blijven om later naar bed te gaan dan waar je normale 8 uur begint? Als je moe bent ben je dan constant moe of kan je na een paar minuten weer een periode over je slaap heen zijn?
Wat bij mij ervoor heeft gezorgd dat ik aan weinig slaap genoeg kan hebben is weinig slaap oefenen en als je niet slaapt gewoon door gaan na een tijdje dan voel je je af en toe moe maar voel je je daarna weer ineens fris. Vaag is dat altijd wel.
Was idd zonder enige vorm van stimulerend middel, zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Gardner_(record_holder). Dit ook:quote:Ja ik vind 4/5 nachten overslaan wel genoeg. Ken ook wel mensen die langer wakker blijven. En ik denk dat 11 dagen als record dan zonder drugs zal zijnOp speed kan je wel beter worden blijven, wel goed blijven eten anders helpt het niet om je van energie te voorzien. Maar dat is imo voor de feesten/afters en zo door te halen en niet voor dagelijks gebruik. Zonder drugs kan ik ook wel wat nachtjes over slaan.
quote:On the fourth day he had a delusion that he was Paul Lowe winning the Rose Bowl, and that a street sign was a person. On the eleventh day, when he was asked to subtract seven repeatedly, starting with 100, he stopped at 65. When asked why he had stopped, he replied that he had forgotten what he was doing.
Ja klopt, je voelt je achteraf dan wel een stuk minder... dat is misschien alleen handig als je daarna goed kan uitrusten en je overdag even wat minder brak wil voelen. Als ik goed geslapen heb, kan ik me prima redden zonder koffie, dus wellicht is het voor mij nog niet te laatquote:Je weet dat cafeïne ervoor zorgt dat je je meer moe laat voelen als het uitgewerkt is en daarna dan als wanneer je geen cafeïne drinkt? Toen ik nog dagelijks energieblikjes bij had merkte ik dat m'n lichaam het nodig kreeg om wakker te zijn en ik eigenlijk gewoon actiever en wakkerder kan zijn zonder.
Ja je hoort weleens van Aziaten die na een belachelijk lange periode van gamen o.i.d. dood worden aangetroffen achter een computer... maar daar zit volgens mij altijd iets meer achter dan simpelweg slaapgebrek, namelijk te weinig vocht of voedsel, of een rikketik die het niet meer hield door een te grote hoeveelheid van een of ander stimulerend middel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die berichten van een poos terug, van die jappen of thaise gasten die op LAN-parties 3/4 dagen nonstop zaten te gamen en dan gewoon dood neervielen
Wow, dit is echt een bericht om jaloers van te worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Verdiende op mn 18e het dubbele en dan hoefde je niet eens zo vroeg je bed uit.
Studentenleven.
Bij de Mac in Goutum?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Verdiende op mn 18e het dubbele en dan hoefde je niet eens zo vroeg je bed uit.
Studentenleven.
Echt wel. Weet ook wel dat ik baas ben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Wow, dit is echt een bericht om jaloers van te worden.
Echt? Jeetjequote:
Maar dat is dus nog niet zo makkelijk als je het doet lijken.. Niet elk ritme kan zomaar bij ieder mens toegepast wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is slechts een tijdstip. Als je 's avonds eerder naar bed gaat is dat 5.30 helemaal het punt niet.
Je moet gewoon je dagritme iets opschuiven. Nou soit.
Lol, ik ben 16 en ga morgen aan 't werk voor 5.5 per uur!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
TS heeft het wel over nettobedragen héquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:39 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Lol, ik ben 16 en ga morgen aan 't werk voor 5.5 per uur!
De meningen zijn erover verdeeld, niet iedereen denkt dat een willekeurig mens een willekeurige ritme kan volgen zonder consequenties. Dat er wel degelijk twee categorieën zijn, ochtend en avond.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is slechts een tijdstip. Als je 's avonds eerder naar bed gaat is dat 5.30 helemaal het punt niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
Ghehe, ben je wel moe nu of nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 06:15 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben een dagje vrij dus slapen zit er voor mij niet in
Alles behalve dat als ik deze fles wijn heb veroberd ga ik even fijn in de jacuzzi zitten helaas zonder internet want mijn iPhone is bijna opquote:
haha okequote:Op woensdag 15 juli 2009 06:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alles behalve dat als ik deze fles wijn heb veroberd ga ik even fijn in de jacuzzi zitten helaas zonder internet want mijn iPhone is bijna op
Dat is echt bullshit. Als ik om 22 uur naar bed ga, en om 5.30 opsta (wat is dus 4 dagen per week doe) dan voel ik mij echt 10x gaarder dan wanneer ik om 00 uur naar bed ga, en om 7.30 opsta. Het is al lang bewezen dat het gewoon tegennatuurlijk is. Daar boks je niet zomaar tegenop.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |