SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2009 22:01:24 ]
Eva gebruikt het potje soms als hoedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef Nijna het volgende:
Hier ook nog geen 2, bij tijden wel interesse in het potje, maar er iets op doen of doorhebben dat ze echt wat doet dat is er nog niet bij volgens mij...
Anna wordt over een maand 3 en is dus (nog) niet 100% zindelijk. We zijn er ook nog niet eerder mee bezig geweest, ze is er nu klaar voor lijkt het dus ik vind het wel best. Poepen deed ze eigenlijk al tijden op het potje, het is nu vooral het plassen wat ze echt even onder controle moet krijgen maar dat gaat dus ook de goede kant op.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:07 schreef Suzanna het volgende:
Zijn er hier ook nog driejarigen die nog niet zindelijk zijn?
Ik wacht daarmee tot hij echt altijd droog is 'snachts. Nu plast hij er toch nog af en toe eens in en ik heb echt geen zin om 'snachts het bed te gaan verschonen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En als ze dan zindelijk zijn, wanneer gooi je dan de "slaapluiers" de deur uit?
Meike heeft net voor het slapen geplast, en wilde eigenlijk geen luier om met slapen, maar toch maar gedaan....
Ach, ze hebben niet eens tijd om een verhaaltje in mn boekje te schrijven, en volgens mij is het beleid om bij de babygroep er niks mee te doen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:41 schreef Stiemie het volgende:
Wij zijn hier weer gestopt met oefenen. Linde gaf steeds plassen/poepen aan dus leek het ons een goed moment. Laatst met het mooie weer in een onderbroekje laten lopen, maar we bleven dweilenZe wilde steeds uren op dat potje en dan pas plassen als ze net opstond. Toen we ook nog een drol in de huiskamer vonden was het even genoeg zo. Over een tijdje proberen we het gewoon nog eens.
Vreemd zeg Davinia dat ze het bij de opvang niet stimuleren.Sommige kindjes zijn toch gewoon sneller dan anderen ongeacht in welke groep ze zitten? Hier kan je aangeven wanneer je er zelf mee begint en hoe je dat doet en dan passen ze het erop aan bij de opvang.
Babygroepquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
Davinia waarom doen ze op het kdv er niets mee? Of gaat het dan enkel om die babygroep?
Ik neem aan dat als hij in de 0 tot 4jr groep of de 2 tot 4jr groep ze er wel wat mee gaan doen??
ik zou dat dus zeker niet doen danquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Jen plast altijd voordat ze onder de douche of in bad stapt. Dan heb ik alles uit getrokken en dan moet ik zelf nog omkleden dan altijd doet zij dan een plas... Nu dacht ik "He zou ze die plas ook op het potje willen doen?" Maar ze vindt het potje echt nog eng...
moet je dan toch doorzetten, of is ze er gewoon nog niet aan toe. Ik ben namelijk niet zo van het afdwingen als ze iets echt niet willen.
waarom dan? leg een zeiltje in het bed en geef het kind dat vertrouwenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En als ze dan zindelijk zijn, wanneer gooi je dan de "slaapluiers" de deur uit?
Meike heeft net voor het slapen geplast, en wilde eigenlijk geen luier om met slapen, maar toch maar gedaan....
Heb je mijn pm nog gehad btw?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Babygroep
Hij gaat in september over op de 2-4 groep, en daar doen ze er wel wat mee. (mag ik hopen!)
Kim dus ook nog niet. Ik heb ook de basisschool in mijn achterhoofd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:07 schreef Suzanna het volgende:
Zijn er hier ook nog driejarigen die nog niet zindelijk zijn? Die van mij (Emma) is drie en een half en wil gewoon niet zindelijk worden lijkt het wel. Ze is het een hele tijd geweest en ging dan ook om de tien minuten plassen, echt tien keer achter elkaar naar de wc in een uur soms, of nog vaker. maar goed, dat vonden we best, zolang ze maar niet in haar broek plaste. Nu lijkt ze het wel makkelijk te vinden om in haar broek te plassen, wil er de tijd niet voor nemen als ze aan het spelen is en ook belonen werkt voor geen meter, stickers zijn niet interessant en blijkbaar is een computerspelletje als beloning ook niet meer goed. Tja...
Wat moet je daar nou mee? Over een half jaar moet ze naar school en dan moet ze toch echt wel zindelijk zijn en niet tien keer per dag een natte broek hebben...
Inderdaad, ieder kind is anders. Poe, ik weet nog dat ik ook redelijk wanhopig begon te worden hoor. De kinderen in onze omgeving waren op die leeftijd zowat allemaal al zindelijk en mijn dochter keurde de wc en het potje niet eens een blik waardig, laat staan dat ze er op ging zittenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef Suzanna het volgende:
Zo ging het bij onze oudste ook MaLo...maar onze goede hoop dat het met nr. 2 ook zo goed zou gaan was tevergeefs helaas. Elk kind is weer anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |