abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70987839
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef Triptamine het volgende:
Ok Kromme, wat is dan jou gedroomde opstelling? En wie moeten daarvoor gehaald worden? Prediger en Berg?
Prediger, Berg en Honda.
pi_70987866
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prediger, Berg en Honda.
Ok, en wie van die 3 moeten een basisplaats? En wie moeten daarvoor vertrekken?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_70987882
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef raptorix het volgende:
Grappig net, we waren met ons (5e klasse reservere) team aan trainen op het Swift veld in amsterdam, en wie is daar aan ze conditie aan het werken? Juist Edgar Davids, op gegeven moment kwamen we oneven, dus iemand zeg nog, vraag ff of Edje mee doet Maar niemand vraagt het, gaat die lul 10 minuutjes later met ander groepje (nog grotere) kneuzen mee ballen
Had gewoon gevraagd, maargoed, wat moet ik ook verwachten van een Fok!ker he.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ok, en wie van die 3 moeten een basisplaats? En wie moeten daarvoor vertrekken?
Alledrie. Cvita mag weg, maar erbij blijven is ook prima. Honda mag gaan concurreren met Aissati, maar wil ze ook wel eens samen zien spelen met twee (sterke) verdedigende middenvelders erachter.

De tering, wat een opstelling.
pi_70987922
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Laat hem maar vragen dacht ik, je hebt niet elke dag de kans om te voetballen met de beste mee voetballende keeper ter wereld
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_70988005
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Alledrie. Cvita mag weg, maar erbij blijven is ook prima. Honda mag gaan concurreren met Aissati, maar wil ze ook wel eens samen zien spelen met twee (sterke) verdedigende middenvelders erachter.

De tering, wat een opstelling.
Klinkt best redelijk, alleen snap ik niet dat je Cvita al afschrijft, en of Honda nou precies is wat we nodig hebben, ik weet het niet.
pi_70988030
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

je hebt niet elke dag de kans om te voetballen met de beste mee voetballende keeper ter wereld
Verhoeven
pi_70988055
En wat voor speler is Prediger precies? kan ie alleen hakken, beuken en verdedigen of ook opbouwen?
pi_70988187
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:48 schreef Triptamine het volgende:
En wat voor speler is Prediger precies? kan ie alleen hakken, beuken en verdedigen of ook opbouwen?
Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.
pi_70988205
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.
Ook een beetje een leiderstype? Iemand die de boel opzweept als het gaat zoals zo vaak vorig jaar?
pi_70988257
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ook een beetje een leiderstype? Iemand die de boel opzweept als het gaat zoals zo vaak vorig jaar?
Wat verwacht je wel allemaal niet van een 22-jarig mannetje?
pi_70988289
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat verwacht je wel allemaal niet van een 22-jarig mannetje?
Dat hij de bal bij De Steek ophaalt, 10 man weg speelt en vervolgens de bal voor zichzelf opwipt en met een omhaal te scoren. Want wij zijn Ajax, en de beste ter Wereld
pi_70988424
quote:

[..]

Of je vergeet Messi en Agüero even
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_70988458
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Of je vergeet Messi en Agüero even
Die zijn het stadium talent toch al lang voorbij joh
pi_70988515
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:05 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Die zijn het stadium talent toch al lang voorbij joh
Inderdaad, maar niet teveel op hem letten, hij probeert mij alleen maar op de kast te jagen en weet niks, maar dan ook echt niks van voetbalzaken. Ineens Barca-fan geworden enzo na de triple.

Oja, en Mike, hij is volgens sommigen het grootste talent op het moment van Argentinië.
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:26:03 #115
148059 Pritt
Atheïst
pi_70988807
Waarom wil iedereen zo graag Granqvist?
Die man heeft een draaicirkel van een vrachtwagen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70988831
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:26 schreef Pritt het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag Granqvist?
Die man heeft een draaicirkel van een vrachtwagen.
Om zijn befaamde rushes natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70988900
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Inderdaad, maar niet teveel op hem letten, hij probeert mij alleen maar op de kast te jagen en weet niks, maar dan ook echt niks van voetbalzaken. Ineens Barca-fan geworden enzo na de triple.

Oja, en Mike, hij is volgens sommigen het grootste talent op het moment van Argentinië.

Hoepel toch lekker op naar het Feyenoord topic
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_70988914
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Verhoeven
Dude Verhoeven is 105, ik ben 101!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_70991595
Wat een rukkers bij Partizan. Boehoe, Obradovic moet blijven, met hem de CL voorronde spelen etc. Heeft ie gisteren niet eens gespeeld !
pi_70991620
Wanneer komt Demy?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70992028
Gelukkig is het bestuur nu eens niet zo koopgek, dit in tegenstelling tot de Fok!kers hier. (de meerderheid dan)

Weer lekker 30 miljoen over de balk jagen en volgend jaar weer geen titel....
Eerst moet die titel weer eens naar Amsterdam en dat is mogelijk met de huidige selectie. Dat er vorig jaar veel blessures waren betekent (hopelijk natuurlijk) niet dat dit komend seizoen ook het geval zal zijn....

Het lijkt Real Madrid wel hier.. Zolang Ajax maar spelers koopt zijn we tevreden...
pi_70992031
Nummer 9 KAN toch niet open blijven?
pi_70992053
Ik heb je voor de gek gehouden lighted. Sukkeltje !!
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:17:27 #124
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70992082
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:14 schreef Rejected het volgende:
Nummer 9 KAN toch niet open blijven?
Kan Defour niet op 9
Of Wilhelmsson of Boulahrouz of Krkic ?

OT: Wat moet die Donald kosten?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70992099
Denk overigens dat De Zeeuw een slimmere aankoop is dan Prediger. Anders krijg je die taalproblemen weer enzo. De Zeeuw staat er zo goed als meteen.
pi_70992159
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom geslapen? Moeten we iedereen halen die naar Twente, AZ of Heerenveen gaat?
Ruiz is een uitzonderlijk talent. Veel beter dan Elia nog.

Volgend jaar heeft Ajax interesse in Ruiz, die 12 miljoen kost. Let maar eens op.
pi_70992179
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een rukkers bij Partizan. Boehoe, Obradovic moet blijven, met hem de CL voorronde spelen etc. Heeft ie gisteren niet eens gespeeld !
Dat is best verrassend, ja... Wie speelde er ipv van hem? Ze gaven toch aan niet spoedig een vervanger te kunnen kopen? Ik heb het gevoel dat Obradovic alsnog komt aan het einde van de transferwindow.
quote:
Prediger, de 22 años y recientemente convocado por Diego Maradona al seleccionado argentino, es el principal candidato para reemplazar a Ledesma y Lazio ya ofreció seis millones de dólares a Colón.
Bron: http://www.ellitoral.com/(...)eportes/DEPO-02.html

Als die gast zo gewild is en waarschijnlijk goed, dan zie ik ze graag meer bieden, ook al denk ik dat De Zeeuw eerste optie blijft, afhankelijk van de prijs.
pi_70992272
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef Nashje het volgende:
Denk overigens dat De Zeeuw een slimmere aankoop is dan Prediger. Anders krijg je die taalproblemen weer enzo. De Zeeuw staat er zo goed als meteen.
Maar De Zeeuw verkoop je niet door voor miljoen. Je kunt je afvragen of dat een rol van betekenis moet spelen, maar ik denk van wel. Juist daardoor hebben we in de afgelopen jaren niet enorme verliezen geleden. Daarnaast zijn er genoeg Spaanstaligen in de groep om hem te coachen. Taal mag niet een enorm probleem zijn. En als hij werkelijk zo talentvol is, dan komt dat er toch wel uit, zeker op eredivisieniveau.

Zolang de groep maar goed ingespeeld is aan het eind van het komende seizoen, zodat je sterk de CL in kan (onder voorbehoud )
pi_70992527
quote:

[..]

Dit wil ik toch even tegenspreken. Het is zeker een talent maar niet het grootste talent van Argentinië op dit moment. Ik vind bijvoorbeeld Diego Buanotte een groter talent. En zo zijn er nog wel een aantal die op dit moment minstens evenveel talent hebben.

Maar desalniettemin is Prediger denk zeker een goede aankoop. En zoals ik al vanaf ver voor de komst van Cvita heb gezegd, die jongen komt er wel.
Koning.
pi_70992551
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:41 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dit wil ik toch even tegenspreken. Het is zeker een talent maar niet het grootste talent van Argentinië op dit moment. Ik vind bijvoorbeeld Diego Buanotte een groter talent. En zo zijn er nog wel een aantal die op dit moment minstens evenveel talent hebben.

Maar desalniettemin is Prediger denk zeker een goede aankoop. En zoals ik al vanaf ver voor de komst van Cvita heb gezegd, die jongen komt er wel.
Alsof De_kromme verstand van voetbal heeft.
pi_70992579
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof De_kromme verstand van voetbal heeft.
Ik begrijp sowieso niet dat zulke klojo's niet gewoon een perma-ban krijgen. Vaak genoeg de kans gekregen, maar willen niet leren. Verhaaltje 'Rots'.
pi_70992598
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso dat zulke klojo's niet gewoon een perma-ban krijgen. Vaak genoeg de kans gekregen, maar willen niet leren. Verhaaltje 'Rots'.
Tja ik weet het ook niet maar laten we die discussie maar niet voeren.
pi_70992608
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Maar De Zeeuw verkoop je niet door voor miljoen. Je kunt je afvragen of dat een rol van betekenis moet spelen, maar ik denk van wel. Juist daardoor hebben we in de afgelopen jaren niet enorme verliezen geleden. Daarnaast zijn er genoeg Spaanstaligen in de groep om hem te coachen. Taal mag niet een enorm probleem zijn. En als hij werkelijk zo talentvol is, dan komt dat er toch wel uit, zeker op eredivisieniveau.

Zolang de groep maar goed ingespeeld is aan het eind van het komende seizoen, zodat je sterk de CL in kan (onder voorbehoud )
Ja dat is waar, maar ik denk dat het nu nog van te korte tijd is om een goed ingespeelde groep te krijgen als er nog een nieuwe speler bijkomt. Zeker als die speler hier in een heel nieuwe cultuur beland, wat bij De Zeeuw dus niet is.
pi_70992739
Mijn voorkeur gaat toch iets naar Prediger maar ik heb gewoon een zwak voor Argentijnse voetballers dus is mijn mening niet objectief in deze.

Maar hebben eigenlijk nog andere hier (behalve ik) Prediger ooit in het echt zien voetballen?
Beetje hetzelfde verhaal als met Obradovic, als het een buitenlands talent is dan moet die wel goed zijn!
Koning.
pi_70992757
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef tha_dark het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch iets naar Prediger maar ik heb gewoon een zwak voor Argentijnse voetballers dus is mijn mening niet objectief in deze.

Maar hebben eigenlijk nog andere hier (behalve ik) Prediger ooit in het echt zien voetballen?
Beetje hetzelfde verhaal als met Obradovic, als het een buitenlands talent is dan moet die wel goed zijn!
Ik volg het Argentijnse voetbal redelijk en zie via Sport 1 wel wat wedstrijden alleen van Colon heb ik maar weinig gezien.
pi_70992841
Ken heel die Prediger niet. Wel het een en ander over gelezen. Is ie vergelijkbaar met Gago, tha_dark?
pi_70993230
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:55 schreef Nashje het volgende:
Ken heel die Prediger niet. Wel het een en ander over gelezen. Is ie vergelijkbaar met Gago, tha_dark?
Daarvoor heb ik Gago te weinig zien voetballen. Prediger is gewoon een fysiek sterke verdediger. Verwacht van hem geen splijtende steekpass of een voorzet achter het standbeen langs maar gewoon een sterke verdedigende middenvelder die z'n mannetje staat. Maar toch wel goed mee kan voetballen (dus niet zo lomp als Sno )
Ik zie hem voetballend nog wel groeien de komende jaren, zeker een aanwinst.
Koning.
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:23:09 #138
67205 Colplay
How you doin??
pi_70995044
Ik snap niet zo goed waarom iedereen Granqvist zo graag wil hebben, behalve dan dat drie miljoen euro idd niet veel is. Maar hij is naar mijn mening niet veel beter dan Wielaert, Oleguer, Van der Wiel, Vertonghen, Alderweirald.

Ik zou er best een CV bij willen hebben, maar dan wel een met wat meer Europese ervaring. Een soort Atouba, maar dan centraal. Al zegt dit natuurlijk niet alles, want Oleguer heeft ook niet gebracht wat we hadden verwacht, maar dat kan met Jol natuurlijk nog wel komen. Had ergens gelezen dat Ajax interesse zou hebben in Rivas van Inter. Iemand die daar meer over weet?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_70995194
Dat is net zo concreet of niet als Prediger, Obradovic, Honda en Berg.

Oftewel, Ajax wordt wel genoemd, maar er is geen enkele bevestiging vanuit Ajax zoals bijv wel met Elia of De Zeeuw.
pi_70995887
HSV schijnt Van der Vaart te willen halen voor ongeveer 15 miljoen en een salaris van 4,5 miljoen. Kon Ajax dat maar op tafel leggen . Liever Van der Vaart dan diverse andere versterkingen.
pi_70996118
quote:
Real Madrid degradeert Huntelaar tot jeugdspeler
15/07/2009 11:24

Binnen enkele dagen wordt duidelijk waar Klaas-Jan Huntelaar komend seizoen gaat voetballen. Een vertrek bij Real Madrid is zo goed als zeker. De 25-jarige spits wordt bij De Koninklijke behandeld als een jeugdspeler.

Huntelaar reisde maandag niet mee met de selectie van Real Madrid naar een trainingskamp in Ierland. De verbanning van de centrumspits vormde het slotstuk van een week waarin hem duidelijk werd gemaakt dat hij niet meer welkom is bij de Spaanse topclub.

Op vrijdag, de dag dat Real de voorbereiding op het nieuwe seizoen startte, voerde Huntelaar een gesprek met trainer Manuel Pellegrini en technisch directeur Jorge Valdano. Daarin kreeg de Oranje-international te horen dat hij niet in de plannen van de nieuwe clubleiding voorkomt. Tijdens de daaropvolgende trainingen voegde Real de daad bij het woord. Huntelaar mocht nog wel aan de inleidende oefeningen deelnemen, maar tijdens partijspelen moest hij samen met enkele jeugdspelers toekijken.

De Madrilenen hopen dat de spits zo snel mogelijk ingaat op een aanbieding van VfB Stuttgart. Buiten medeweten van Huntelaar bereikte Real vorige week een akkoord met de Duitse club, die zich bereid toonde een transfersom van achttien miljoen euro te betalen. Als Stuttgart volgende maand de voorronde van de Champions League overleeft, komt daar nog eens twee miljoen bovenop.

'Buitengewone spelers kosten buitengewoon veel geld', reageerde Stuttgart-voorzitter Erwin Staudt in Kicker op de transfersom voor Huntelaar. De Duitse club heeft een ruim transferbudget na de verkoop van Mario Gomez aan Bayern München. De Duitse international leverde 35 miljoen euro op.
VI.nl

Blijft toch te triest voor woorden.
pi_70996308
Real Madrid.
De Koninklijke
pi_70996364
Voor Ajax was het anders niet slecht, geen enkele andere club had zoveel betaald op dat moment. Hij is zelf een beetje overmoedig geweest. Maakt Real niet een mindere kutclub, maar er waren er heel veel die toendertijd hadden gemeld dat het wel eens heel moeilijk kon gaan worden daar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70996478
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Suijk het volgende:
Voor Ajax was het anders niet slecht, geen enkele andere club had zoveel betaald op dat moment. Hij is zelf een beetje overmoedig geweest. Maakt Real niet een mindere kutclub, maar er waren er heel veel die toendertijd hadden gemeld dat het wel eens heel moeilijk kon gaan worden daar.
Komt gewoon door die achterlijke nieuwe voorzitter natuurlijk, als die er niet was gekomen kon Huntelaar natuurlijk zo een basis-speler worden. Hij heeft het in die beperkte speelminuten ook ontzettend goed gedaan dit seizoen.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:17:20 #145
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70996635
Is de wedstrijd nog ergens te zien.. Op MyP2P staat niets .
-
pi_70996714
Nope.
pi_70996748
Op EL ook al niet . Had ik zo op gehoopt. Lekker avondje Ajax, maar helaas.
pi_70997268
Wat een kutclub is Real toch. Huntelaar zou bij iedere andere topclub kunnen slagen maar daar kopen ze net zo snel nieuwe spelers als ik van ondergoed verwissel.
pi_70997286
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:41 schreef toma het volgende:
Wat een kutclub is Real toch. Huntelaar zou bij iedere andere topclub kunnen slagen maar daar kopen ze net zo snel nieuwe spelers als ik van ondergoed verwissel.
Jij mag je ondergoed ook niet wisselen van september tot januari?
pi_70997400
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij mag je ondergoed ook niet wisselen van september tot januari?
Maar ik heb wel onderbroeken van 93 miljoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')