1 voor blessures en 2 voor wedstrijden bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Héjoh, hij loopt 1 op 2. Koopje?
[..]
Kwam door van Basten joh, die vent snapt het leven niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
1 voor blessures en 2 voor wedstrijden bedoel je?![]()
Nee, ik heb altijd wel gezegd dat ik Cvitanich voor Ajax een verbetering vind ten opzicht van Huntelaar, omdat hij veel actiever oogt en beter beweegt en hij mag best naar Groningen komen, maar niet in een ruil met Berg.
Hoe kom jij daar nou steeds in godsnaam bij? Hoevaak heb jij Prediger zien spelen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Post bronnen dan, ook een koopje voor 6 miljoen dollar trouwens.
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou steeds in godsnaam bij? Hoevaak heb jij Prediger zien spelen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?
Ajax schijnt een bod van 3,5 miljoen gedaan te hebben trouwens.
Ah, okequote:
Kom niet bijdehand doen, want jij bent hier degene die hem nog nooit heeft zien spelen. Ga dan niet oordelen over iemand die je niet kent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, oke.
GVD HAAL PREDIGER NOUU!!! KUTBESTUUR OPTYFEEE!!! WANBELEID WANBELEID !!! URI FLIKKER OP URI FLIKKER OP!!! RIIIIIK VAN DEN BOOG IS EEN HOMOFIEL!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, is het al zo erg?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, oke.
GVD HAAL PREDIGER NOUU!!! KUTBESTUUR OPTYFEEE!!! WANBELEID WANBELEID !!! URI FLIKKER OP URI FLIKKER OP!!! RIIIIIK VAN DEN BOOG IS EEN HOMOFIEL!!!!!!!!!!!!
Grappig, in de 10+ posts die jij alleen al in dit topic hebt is weinig te vinden over voetbalkennis, op wat voor manier dan ook. Je lult alleen maar onzinquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?
Ajax schijnt een bod van 3,5 miljoen gedaan te hebben trouwens.
Zeker een vriendje uit KLB? Wat lief. Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Grappig, in de 10+ posts die jij alleen al in dit topic hebt is weinig te vinden over voetbalkennis, op wat voor manier dan ook. Je lult alleen maar onzin
Ach ja, ik kom best vaak in KLB idd, maar vrienden heb ik alleen in het echte leven. Je komt over als een 13 jarig knulletje die denkt het hele spelletje te hebben uitgevonden. In plaats van discussiëren, kom je met verhalen over je geweldige kennis van voetbal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker een vriendje uit KLB? Wat lief. Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kom niet bijdehand doen, want jij bent hier degene die hem nog nooit heeft zien spelen. Ga dan niet oordelen over iemand die je niet kent.Eerst neem je een aanname over me, dat ik hem nog nooit heb zien spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna zeg je dat ik niet moet oordelen over iemand die ik niet ken.![]()
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder moest ik lachen om:En verder slaat dat 'ga terug naar KLB' al helemaal nergens op. Ik post hier langer mee dan jij.quote:Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.><(({°>
Knap dat je dat kan opmaken uit 10 posts. Ga nou maar weer naar KLB rennen, grote vriend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom best vaak in KLB idd, maar vrienden heb ik alleen in het echte leven. Je komt over als een 13 jarig knulletje die denkt het hele spelletje te hebben uitgevonden. In plaats van discussiëren, kom je met verhalen over je geweldige kennis van voetbal.
Om het op "zijn klb's" te zeggen:
U fail
Ik lees bijna elk topic mee, opvallend hoe jij samen met de barca's van deze wereld elke keer weer opvalt in het maken van de stomste opmerking mogelijk. Eigenlijk begin ik te denken dat dit een wedstrijdje is ofzo. En VBL is voor Ajax talk en nieuws, en KLB is om te lachen, aangezien ik nu over ajax wil praten, blijf ik hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan opmaken uit 10 posts. Ga nou maar weer naar KLB rennen, grote vriend.
Ik heb hem een paar keer zien spelen. Niet vaak genoeg om een goede mening over hem te vormen. Het punt was meer dat jij over iedere speler zegt dat we hem maar 'even moeten ophalen' en dat je bedragen als 10 miljoen afdoet met 'koopje'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef De_kromme het volgende:
Nou, oké laten we er een discussie van maken.
Hoe vaak heb jij Prediger zien spelen en wat zou jij max aan hem willen uitgeven dan?
Klopt, maar doe het in ieder geval normaal en niet met: Jij moet optyfen. Nee jij moet optyfen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:10 schreef Triptamine het volgende:
Edit: @ Sjimz: Daar is een forum juist voor, heb ik begrepen.![]()
Dat wist ik bijna zeker, omdat ik erg geïnteresseerd ben in de Argentijnse competitie. En daarnaast reageerde je nogal aanvallend, wat nergens voor nodig was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer zien spelen. Niet vaak genoeg om een goede mening over hem te vormen. Het punt was meer dat jij over iedere speler zegt dat we hem maar 'even moeten ophalen' en dat je bedragen als 10 miljoen afdoet met 'koopje'.
En die post waarna jij ineens wild werd was meer om aan te geven dat "vaker dan jou" nogal een belachelijk kutantwoord is.
Als je dat voortaan even vermeldt zou dat veel problemen wegnemen. Ik werd nogal moe omdat je de zoveelste was die het heeft over 'gewoon even halen'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef De_kromme het volgende:
Dat wist ik bijna zeker, omdat ik erg geïnteresseerd ben in de Argentijnse competitie.
Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar ik denk dat Robbie uit kan groeien tot een leider in de verdediging, als het middenveld maar goed staatquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:13 schreef De_kromme het volgende:
Ga jij maar met 3 spitsen spelen.
Daarnaast het blok Alderweireld - Wielaert trekt het slecht in de UEFA cup, op zich redelijk voor de competitie, maar ik zie graag nog een CV komen á la Granqvist. Ja, ik weet het, we gaan weer heel Groningen leegkopen.
Het vermelden was nergens voor nodig, ik ga toch niet al mijn uitspraken kracht bij zetten met "ik heb er verstand van"? Daar ga je gewoon bij uit van mij als je hier al langer meepost.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je dat voortaan even vermeldt zou dat veel problemen wegnemen. Ik werd nogal moe omdat je de zoveelste was die het heeft over 'gewoon even halen'.
Inderdaad, als er op de 3 posities in de spits + op 10 capabele mensen staan, heb ik nog geloof in het goede oude 4-3-3. Het liefst zie ik trouwens iets als een 4-2-3-1quote:
Niet met "ik heb er verstand van" nee. Maar met "ik volg de Argentijnse competitie" zou niet meer dan logisch zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het vermelden was nergens voor nodig, ik ga toch niet al mijn uitspraken kracht bij zetten met "ik heb er verstand van"? Daar ga je gewoon bij uit van mij als je hier al langer meepost.
Het was meer een poging tot grap over aanvallers/spitsen, maargoed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Inderdaad, als er op de 3 posities in de spits + op 10 capabele mensen staan, heb ik nog geloof in het goede oude 4-3-3. Het liefst zie ik trouwens iets als een 4-2-3-1
Dat betekent toch precies hetzelfde in deze context, ga er nou maar gewoon van uit bij mij dat ik verstand van zaken heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niet met "ik heb er verstand van" nee. Maar met "ik volg de Argentijnse competitie" zou niet meer dan logisch zijn.
Het tweede zegt een stuk meer. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet. En nee ik ga er bij jou niet vanuit dat je verstand van zaken hebtquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef De_kromme het volgende:
Dat betekent toch precies hetzelfde in deze context.
Klopt, maar ik denk dat Sulej wel in vorm komt, dat 1ste jaar is altijd lastig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het was meer een poging tot grap over aanvallers/spitsen, maargoed.
Om hier toch even op terug te komen, Suarez-Cvita-Sulejmani is natuurlijk een schitterende voorhoede. Mits Sulejmani in vorm is, anders liever een test met 4-4-2 tegen sterkere tegenstanders.
Oké, dan blijf je maar de hele tijd maar vragen om confirmatie bij een uitspraak van mij, of je reageert gewoon niet meer, dat zou fijner zijn vind je ook niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het tweede zegt een stuk meer. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet. En nee ik ga er bij jou niet vanuit dat je verstand van zaken hebt!
We zullen zien, knaapje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oké, dan blijf je maar de hele tijd maar vragen om confirmatie bij een uitspraak van mij, of je reageert gewoon niet meer, dat zou fijner zijn vind je ook niet?
Ik niet, die dikke pad gaat weer hard op zn bek dit seizoen. Maar maakt niet uit, daarvoor halen we nog een aanvaller erbij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat Sulej wel in vorm komt, dat 1ste jaar is altijd lastig.
Hmm, vreemd, ik heb een deja-vu. Ditzelfde zei zowat iedereen na Zlatans eerste jaar. Die jongen haalt het wel denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik niet, die dikke pad gaat weer hard op zn bek dit seizoen. Maar maakt niet uit, daarvoor halen we nog een aanvaller erbij.
Prediger, Berg en Honda.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef Triptamine het volgende:
Ok Kromme, wat is dan jou gedroomde opstelling? En wie moeten daarvoor gehaald worden? Prediger en Berg?
Ok, en wie van die 3 moeten een basisplaats? En wie moeten daarvoor vertrekken?quote:
Had gewoon gevraagd, maargoed, wat moet ik ook verwachten van een Fok!ker he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef raptorix het volgende:
Grappig net, we waren met ons (5e klasse reservere) team aan trainen op het Swift veld in amsterdam, en wie is daar aan ze conditie aan het werken? Juist Edgar Davids, op gegeven moment kwamen we oneven, dus iemand zeg nog, vraag ff of Edje mee doetMaar niemand vraagt het, gaat die lul 10 minuutjes later met ander groepje (nog grotere) kneuzen mee ballen
Alledrie. Cvita mag weg, maar erbij blijven is ook prima. Honda mag gaan concurreren met Aissati, maar wil ze ook wel eens samen zien spelen met twee (sterke) verdedigende middenvelders erachter.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ok, en wie van die 3 moeten een basisplaats? En wie moeten daarvoor vertrekken?
Laat hem maar vragen dacht ik, je hebt niet elke dag de kans om te voetballen met de beste mee voetballende keeper ter wereldquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had gewoon gevraagd, maargoed, wat moet ik ook verwachten van een Fok!ker he.
Klinkt best redelijk, alleen snap ik niet dat je Cvita al afschrijft, en of Honda nou precies is wat we nodig hebben, ik weet het niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had gewoon gevraagd, maargoed, wat moet ik ook verwachten van een Fok!ker he.
[..]
Alledrie. Cvita mag weg, maar erbij blijven is ook prima. Honda mag gaan concurreren met Aissati, maar wil ze ook wel eens samen zien spelen met twee (sterke) verdedigende middenvelders erachter.
De tering, wat een opstelling.![]()
Verhoevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
je hebt niet elke dag de kans om te voetballen met de beste mee voetballende keeper ter wereld
Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:48 schreef Triptamine het volgende:
En wat voor speler is Prediger precies? kan ie alleen hakken, beuken en verdedigen of ook opbouwen?
Ook een beetje een leiderstype? Iemand die de boel opzweept als het gaat zoals zo vaak vorig jaar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.
Wat verwacht je wel allemaal niet van een 22-jarig mannetje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ook een beetje een leiderstype? Iemand die de boel opzweept als het gaat zoals zo vaak vorig jaar?
Dat hij de bal bij De Steek ophaalt, 10 man weg speelt en vervolgens de bal voor zichzelf opwipt en met een omhaal te scoren. Want wij zijn Ajax, en de beste ter Wereldquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat verwacht je wel allemaal niet van een 22-jarig mannetje?
Of je vergeet Messi en Agüero evenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.
Die zijn het stadium talent toch al lang voorbij johquote:
Inderdaad, maar niet teveel op hem letten, hij probeert mij alleen maar op de kast te jagen en weet niks, maar dan ook echt niks van voetbalzaken. Ineens Barca-fan geworden enzo na de triple.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die zijn het stadium talent toch al lang voorbij joh
Om zijn befaamde rushes natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:26 schreef Pritt het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag Granqvist?
Die man heeft een draaicirkel van een vrachtwagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet teveel op hem letten, hij probeert mij alleen maar op de kast te jagen en weet niks, maar dan ook echt niks van voetbalzaken. Ineens Barca-fan geworden enzo na de triple.
Oja, en Mike, hij is volgens sommigen het grootste talent op het moment van Argentinië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |