En wat zijn lelijke landen? Soedan? Somalië?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef TNA het volgende:
De afgelopen dagen was ik in Londen. Prima, relaxte vakantie gehad, leuke stad. Maar de vrouwen daar, de vrouwen! [ afbeelding ] Zulke hoofden vormen een misdaad tegen de menselijkheid. In Zweden is het tenminste consequent, een mooi land met overeenkomstige vrouwen. Zouden alle lelijke vrouwen bij dezen even willen emigreren naar even lelijke landen? Op die manier wordt vakantie een stuk aangenamer.
Klacht: inconsistentie tussen landen en vrouwen
Dat zijn lelijke landen met lelijke vrouwenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
En wat zijn lelijke landen? Soedan? Somalië?
Gast, dat zijn Duitsersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef IJsblock het volgende:
Dit topic is natuurlijk waardeloos zonder pics:
Oostenrijk FTW!
[ afbeelding ]
Oostenrijk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef IJsblock het volgende:
Oostenrijk FTW!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.jacatu.de/index.php?page=Thread&threadID=7850
Dat is zwaar selectief!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.jacatu.de/index.php?page=Thread&threadID=7850
Ik twijfel nog, ik heb het ge-edit.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat plaatje is van het Oktoberfest, je weet wel, in München, de hoofdstad van Oostenrijk.
idd echt heel triest, bovendien zijn die zweedse wijven (voor zover ze allemaal zweeds zijn) ook goor.quote:
dat is dat Oktoberfest in Münchenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef IJsblock het volgende:
Oostenrijk Deutschland FTW!
[ afbeelding ]
bwah, pics zijn getrokke in nachtclub sthl vip, als je de aanschuif rij zag daar dan weet je ook wel voldoende ^^quote:
Lekkâh!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef hannekev het volgende:
[..]
dat is dat Oktoberfest in München
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Rekkie het volgende:
Zweden mooi land..... vrouwen zijn mwoah_!
Yep, dat zijn de jaarlijkse hardcorefesten......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef hannekev het volgende:
dieze soort manner zie ik ook vaak hier in Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha, Vollidioten
ALI G probeerde er wat aan te doen in engeland..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef TNA het volgende:
De afgelopen dagen was ik in Londen. Prima, relaxte vakantie gehad, leuke stad. Maar de vrouwen daar, de vrouwen! [ afbeelding ] Zulke hoofden vormen een misdaad tegen de menselijkheid. In Zweden is het tenminste consequent, een mooi land met overeenkomstige vrouwen. Zouden alle lelijke vrouwen bij dezen even willen emigreren naar even lelijke landen? Op die manier wordt vakantie een stuk aangenamer.
Klacht: inconsistentie tussen een land en de vrouwen
Echt lelijk iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef hannekev het volgende:
dieze soort manner zie ik ook vaak hier in Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha, Vollidioten
Dacht ik eigenlijk ook. . .Franse chicks zijn, afhankelijk van waar je komt, een stukje beter, maar Nederlandse chicks zijn idd best wel lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
Nederlandse chicks zijn nog best prima eigenlijk.
Ik ben in Zweden geweest en die hele internethype berust op de waarheid. Zweedse vrouwen zijn gewoon écht heel mooi. Franse vrouwen kunnen dat ook zijn en over het algemeen zijn Nederlandse vrouwen best oké. Maar ik heb de afgelopen dagen serieus nauwelijks mooie vrouwen gezien en degenen die het wel waren, waren toeristenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk ook. . .Franse chicks zijn, afhankelijk van waar je komt, een stukje beter, maar Nederlandse chicks zijn idd best wel lekker eigenlijk.
Van dat Zweden. . .Tja, ik ben er nooit geweest, maar ik geloof de internethype ook niet. Ken verder ook geen Zweedse chicas. Iemand verder inzicht?
Hoera, wat uitzonderingen, maar het straatbeeld is helaas het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Fag!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
de site van een middelbare school en daar wat foto's vandaan halen, dat is representatief. dit is een modelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Fag!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja hallo. Ten eerste is die jordan echt niet mooi ofzo, en ik houd niet zo veel van neppe tieten > de rest mag er zeker wel wezenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Fag!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wrong choice.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:33 schreef Fortitudo het volgende:
ik ga naar manchester aankomend jaar
ik hoopte dat het mee zou vallen
kon ook naar goteburg
Prutser.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:33 schreef Fortitudo het volgende:
ik ga naar manchester aankomend jaar
ik hoopte dat het mee zou vallen
kon ook naar goteburg
ja de manchester business school was wat beter aangeschrevenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Prutser.
Zowel in Zweden (oa Stockholm) en Engeland (oa Londen) geweest, en dit is echt 1 van de weinige vooroordelen van internet die dus ook echt waar is.
Nee, natuurlijk zijn niet alle Zweden blonde hoeren die enorm lekker zijn, maar de hoeveelheid lekkere meiden is echt zo ontzettend veel hoger dan in Engeland, dat is echt bizar.
fail!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:49 schreef Ad_rem het volgende:
[ afbeelding ]
Man ik schrok hier echt van. Die middelste ook ffs! Je weet niet of je nou bang moet wegrennen of het moet afschieten.
Franse vrouwen hebben meer haar op de armen dan de gemiddelde man en veel hebben ook een beginnende snorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben in Zweden geweest en die hele internethype berust op de waarheid. Zweedse vrouwen zijn gewoon écht heel mooi. Franse vrouwen kunnen dat ook zijn en over het algemeen zijn Nederlandse vrouwen best oké. Maar ik heb de afgelopen dagen serieus nauwelijks mooie vrouwen gezien en degenen die het wel waren, waren toeristen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |