quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:57 schreef Argento het volgende:
Nee, helaas. Had je bij je eerste gesprek moeten zeggen. Nu ben je verplicht om je de hele zomer naar de klote te werken voor nog geen drie euro per uur.
Een beller is altijd snellerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Scarface150993 het volgende:
Is het nu nog mogelijk om af te zeggen ? En wat is de beste manier om dat te doen , want ze verwachten dat ik morgen word aan genomenen en dan kom ik lekker eventjes afzeggen.
Wat is de beste manier om nee te zeggen ?
En hoeveel belasting denk je dat er van dat lage loontje af zal gaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah dat is het ook maar dat is dan 3.90 NETTO. Bij die andere is het 3.95 BRUTO !
0 Euro.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef Scarface150993 het volgende:
weet ik niet vast wel 1 euro of zoiets , waardoor ik weer 2.95 over heb...
ej bent 15 dan is je salaris idd rond de 3,95 netto (want in jou geval is netto = bruto)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah dat is het ook maar dat is dan 3.90 NETTO. Bij die andere is het 3.95 BRUTO !
Gastquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Scarface150993 het volgende:
Nu bellen ? Ik heb morge 1 uur in middag al gesprek. Ik heb hun nummer niet eens en als ik die AH nummer bel krijg ik die klantenservice dinges te pakken.
Wat doen ze gedurende dat uur dan? Met tranen in de ogen een beetje door de zaak ijsberen, wanhopig afvragend waar TS toch blijft?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze zitten er echt niet mee hoor. Na een uur zijn ze je alweer vergeten.
Nee, in de hoek in foetushouding. 112: Werknemer vermist.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat doen ze gedurende dat uur dan? Met tranen in de ogen een beetje door de zaak ijsberen, wanhopig afvragend waar TS toch blijft?
Goed vergelijk.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef Scarface150993 het volgende:
YEAH XD lol
Ik ga gewoon morgen ff proberen te bellen anders ga ik ze gwn skippen.... Echt bizar voor hoe weinig ze je een hele uur bezig willen houden. Met mijn folderswijk verdien ik zelfs 10 euro per week en ik ben al in een half uurtje klaar.
Hoeveel uur mag je werken als 15-jarige?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:42 schreef Scarface150993 het volgende:
Lekker bezig hier ,
Ik ben 15 verdomme xD Ik had eerst een heel leuk gesprek , toen ik vroeg om de salaris die ik zou krijgen was ik fucking verbaast man. HIj zei dat die 2.95 bruto waren daar komt 1 euro vakantiegeld per uur bij. Dat is 3.95 bruto...
Ik moet toch eerst weten hoeveel ik verdien voor ik mijn baan kan accepteren , dus ik ging naar huis ineens ik denk shit. Ik ga heel erg ver voor maar 2.95. Nu wil ik niet meer. Ik heb al een albert heijn in de buurt gevonden die 3.90 netto geeft, of een McDonalds hier in de buurt geeft ook zoiets.
Ik ga gewoon naar ze toe want ik had al een afspraak gemaakt alles. Ik ga zeggen zeggen dat ik van gedachte ben veranderd en dat ik een beter betaalde baan dichter in de buurt heb gevonden.
Niet als je 15 bent, dan lijkt het me een heel redelijk bedrag.quote:
Zeker. Nu gaat hij naar de MC donalds omdat ze daar 3.90 netto gevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niet als je 15 bent, dan lijkt het me een heel redelijk bedrag.
Tsja als je denkt dat je het ergens anders beter krijgt......quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zeker. Nu gaat hij naar de MC donalds omdat ze daar 3.90 netto geven![]()
Terwijl er al gezegd is dat je op die leeftijd (vrijwel) geen belasting betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |