het wekt de indrukquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Belgie kan iedereen naar smaak bouwen wat hij wil, waar hij wil en wanneer hij wil. Of het wekt minimaal sterk die indruk
Hij komt toch niet naast mij te wonen hè? Ik wil niet dat hij mijn tietjes zietquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer naakt kan zonnen als Fles op drie hoog naast haar woont. Duh.
Hij komt naast Fha te wonenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij komt toch niet naast mij te wonen hè? Ik wil niet dat hij mijn tietjes ziet
whehehehequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij komt toch niet naast mij te wonen hè? Ik wil niet dat hij mijn tietjes ziet
lach me niet uitquote:
doe ik ook nietquote:
Oh! Wat dan?quote:
Nu te laat denk ik, of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
vergeet helemaal naar de bank te gaan
duidelijk bank sluit hier om half 5quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh! Wat dan?
[..]
Nu te laat denk ik, of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF moet gewoon giechelen van het woord 'tietjes'.
Hier om 5 uur maar dat is nog geen fatsoenlijke tijd als je een normale kantoorbaan hebt. Maar breek me de bek aub niet opnieuw open zeg over de bereikbaarheid van bankenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk bank sluit hier om half 5
En jij? Moet jij ook lachen om mijn tietjes?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF moet gewoon giechelen van het woord 'tietjes'.
Alleen als ze een leuke mop vertellenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier om 5 uur maar dat is nog geen fatsoenlijke tijd als je een normale kantoorbaan hebt. Maar breek me de bek aub niet opnieuw open zeg over de bereikbaarheid van banken![]()
[..]
En jij? Moet jij ook lachen om mijn tietjes?
Ik denk dat jij van mijn tietjes alleen maar gaat grijnzenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ze een leuke mop vertellen.
Vertellen ze zulke leuke grapjes dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van mijn tietjes alleen maar gaat grijnzen
Wut?quote:
DaMart wil er eerder mee spelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
En jij? Moet jij ook lachen om mijn tietjes?
OAmbtenaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |