Je ergeren aan mensen op het internet lijkt me een langdurige hobbyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:38 schreef Edwinuss het volgende:
Geen idee.
Maar ik kom pas terug in deze reeks zodra AQuila360 opgerot is.
Later.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Lyzio het volgende:
Mijn vriendin had net wel een heel leuk mopje moet ik zeggenZegt ze zo van -ik was een beetje boos, omdat ze te laat was- 'ik heb een tattoo'.
Ik: Whut?
Zij: Ja, aan de binnenkant van m'n bovenbeen. Bijna in m'n lies.
Ik: -redelijk verbaasd- Wat dan?
Zij: Een schelp.
Ik: Waarom?
Zij: Moet je je oor maar eens op leggen. Kun je de zee ruiken.Vrouwen, fijn spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef Lyzio het volgende:
Ze heeft 'm niet echt hé.Soms een tattoo op d'r been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef Poit het volgende:
![]()
Eten is voor de tweede keer een stuk minder lekker
Ik wed dat je zo weer terug bentquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:38 schreef Edwinuss het volgende:
Geen idee.
Maar ik kom pas terug in deze reeks zodra AQuila360 opgerot is.
Later.
House is coolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat je zo weer terug bent![]()
En het spijt me Ed maar je doet zelf net zo hard of misschien nog wel erger mee dus dit is niet helemaal oke van je maar goed.
Maargoed dadelijk even House kijken.. Die toffe aflevering waar die die injectspuit in iemand been knalt met daarvoor een schijnbeweging![]()
Ja idd maar die aflvering helemaal daar is die zo tofquote:
Gast die heb ik ook net gezien.. Die non was die vrouw wie ook in lost speelt toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:26 schreef Lyzio het volgende:
Ik had laatst die aflevering met die non gezien. Die was ook stoer!
Ben ik ook als je kapt met gemeen doen. Dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat je zo weer terug bent![]()
En het spijt me Ed maar je doet zelf net zo hard of misschien nog wel erger mee dus dit is niet helemaal oke van je maar goed.
Okequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben ik ook als je kapt met gemeen doen. Dan doe ik dat ook.
Ja, dat is dezelfdequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast die heb ik ook net gezien.. Die non was die vrouw wie ook in lost speelt toch?
Met die thee shizzle
Rock werchter + snoopquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik las het ook netheb hem op rock werchter 2005 ook gezien
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef RitseB het volgende:
De meeste commerciële amerikaanse rappers zijn triest op het podium het is vaak een reclame stuk voor hun label, kledinglijn, luchtjes en dildos
QFT!quote:
Hij post nog dus zo ziek kan ie niet zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:47 schreef lkb9000 het volgende:
Hoe is t met je gezondheid poit?
Herkenbaar... heb me maar voorgenomen om gewoon om 0:15 in bed te gaan liggen... doen alsof ik slaap.quote:
Ik post vanuit bedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Herkenbaar... heb me maar voorgenomen om gewoon om 0:15 in bed te gaan liggen... doen alsof ik slaap.
Maar ik heb geen zin...
Gaat redelijk, voel me iets beter dan vanmiddag, net weer een uurtje liggen tukken.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij post nog dus zo ziek kan ie niet zijn
quote:
Heb ik ook, maar heb powerbook en iphone maar even op buro gelegd. Als dat naast me in bed ligt, dan ben ik tot 05:00 op....quote:
Internetjkunkiequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar heb powerbook en iphone maar even op buro gelegd. Als dat naast me in bed ligt, dan ben ik tot 05:00 op....
Kan me telefoon wel op mijn buro leggen maar dan heb ik geen wekkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar heb powerbook en iphone maar even op buro gelegd. Als dat naast me in bed ligt, dan ben ik tot 05:00 op....
ow, mja.. ik heb zo'n imitatie Wake-Up light... en dat werkt best prima. Telefoon is alleen als het extreem vroeg is (buiten de standaard tijden)... dan is de backup wekker wel handig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan me telefoon wel op mijn buro leggen maar dan heb ik geen wekker
Ik heb nog zo'n ding met een radio.. Ook met een buzzer maar daar slaap ik doorheen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan me telefoon wel op mijn buro leggen maar dan heb ik geen wekker
Zodra mijn financiën het toelaten ben jij het eerste slachtoffer met COD4 und Skate2quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef lkb9000 het volgende:
Reintji en edwinuss, binnenkort een potje cod4?
Zin in een joint
And then you marry one..quote:
Tjek!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef lkb9000 het volgende:
Reintji en edwinuss, binnenkort een potje cod4?
Zin in een joint
So hee, die was dronken met een D, jammer dat ik niet op dat feestje was zeg ik. Moest werken ofzoquote:
Hallo, wie is er aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:01 schreef Tain het volgende:
ring ring
Blwegh... dat geluid maak je zeker ook als je boven de pot hangt?quote:
Alleen dan met meer E's en hoofdletters.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Blwegh... dat geluid maak je zeker ook als je boven de pot hangt?
Die heeft helaas Nine Inch Nails in Parijs niet overleefd. We zoeken nog naar de verschillende lichaamsdelen om hem zo weer op te kunnen lappen, met links en rechts wat verbeteringen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Poit het volgende:
Waar is die malle Spankert eigenlijk??
quote:
Zolang ik de filmpjes maar niet hoef te zienquote:
Plaatjes hoef ik ook niet te zien, geluidsfragmenten niet te horen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik de filmpjes maar niet hoef te zien
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:07 schreef Rossdale het volgende:
http://www.bigfrank.nl/
Bril-fucking-jant
Dit vraagt om een Paint-topic!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:07 schreef Rossdale het volgende:
http://www.bigfrank.nl/
Bril-fucking-jant
Hij is al oud zie ik: Big Frankquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit vraagt om een Paint-topic!
(of zijn er daar al 6 van geweest?... ik moet echt een keer buiten GAM komen...)
Juist welquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik de filmpjes maar niet hoef te zien
Klap eens in je handjes, blij, blij, blij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Juist wellekker klappen tussen die lippen
en waar zat u aan te denken?quote:
Haal er voor mij ook even een paar..quote:
Online kopen blijft veel minder leuk dan in de winkelquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
Nog geen idee! Ik wil iig die hype rond Battlefield even checken. Die ga ik voor de 360 halen.
Ik koop liever iets met een hoesje erom heen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Online kopen blijft veel minder leuk dan in de winkel
Nee. Driewerf neen. Spel is ontzettend leuk, maar de copyprotection die er op zit is zum kotsenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:02 schreef RitseB het volgende:
Haal anno 1404
Ja ik ook dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik koop liever iets met een hoesje erom heen hoor
Waar kocht jij je shirts trouwens?
vind steam anders wel makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Online kopen blijft veel minder leuk dan in de winkel
ik heb niet voor niets meer dan 200 spellen in de kast staanquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef lkb9000 het volgende:
Maar een tastbaar product is zoveel fijner. Anders download ik net zo lief illegaal
quote:
Ik heb ze nog niet binnen, heb alleen een S van een vriend geprobeerd, die was mij wel een beetje strak maar wel lang genoeg (ben 1,87). Heb zelf vooral M besteld.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow shit, dan las ik het verkeerd!
Hoe vallen die shirts?
Had ik geen last vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee. Driewerf neen. Spel is ontzettend leuk, maar de copyprotection die er op zit is zum kotsen
Ik durf het vaak niet aan, dan staat er XL en dan vallen ze heel strakquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet binnen, heb alleen een S van een vriend geprobeerd, die was mij wel een beetje strak maar wel lang genoeg (ben 1,87). Heb zelf vooral M besteld.
Ze vallen dus redelijk normaal maar iets langer dan shirts hier (heeft het enige freshcotton shirt dat ik heb ook)
Snap ik jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik durf het vaak niet aan, dan staat er XL en dan vallen ze heel strak
Bij threadless staan de maten in centimeter. Kan je jezelf opmeten en zulks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik durf het vaak niet aan, dan staat er XL en dan vallen ze heel strak
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij threadless staan de maten in centimeter. Kan je jezelf opmeten en zulks.
Niet je pielemoosquote:
Doe een shirt door je tunnel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef lkb9000 het volgende:
Als je toffe fotos van jezelf maakt met je threadless shirts aan krijg je volgens mij tegoed, gaan we dus wel ff doen hier
Bij FreshCotton krijg je bij elke 10 euro een sticker, heb je er 10 dan heb je 10tje korting.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef lkb9000 het volgende:
Als je toffe fotos van jezelf maakt met je threadless shirts aan krijg je volgens mij tegoed, gaan we dus wel ff doen hier
Schattigquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet binnen, heb alleen een S van een vriend geprobeerd, die was mij wel een beetje strak maar wel lang genoeg (ben 1,87). Heb zelf vooral M besteld.
Ze vallen dus redelijk normaal maar iets langer dan shirts hier (heeft het enige freshcotton shirt dat ik heb ook)
Dat alleen je armen al zo lang zijn...quote:
Hej, niet zo de kleintjes pesten he!!quote:
Uhhuhquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Hej, niet zo de kleintjes pesten he!!
Anders whoop ik je met m'n 1 meter 12
Pas maar op kerel, voordat die lange klauwen van je zo ver zakken dat z'n me kunnen raken ben je al drie keer gecastreerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Pas je wel op dat je niet per ongeluk onder m'n schoenen terecht komt, ik heb ze net schoongemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij schijnt een reus te zijn of niet?
Ik ben 1.97
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Dan neem ik alles terug wat ik heb gezegd in al die tijd
Tofquote:
quote:
Soul Calibur IVquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart, had jij niet nog wat games in de aanbieding?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Dan neem ik alles terug wat ik heb gezegd in al die tijd
Baasquote:
Trapt - Traptquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef lkb9000 het volgende:
BaasDownload eens wat albums van Trapt trouwens!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Trapt - Trapt
Trapt Only through the pain
OVer 3 minuten binnen
gamehubs.comquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
Dames, waar kan ik dat goedkope Xbox live krijgen voor 13 maanden?
Je bent een held! Je hebt PM!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je mij 38eu overmaakt wil ik 'm wel voor je bestellen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Tain het volgende:
Als je mij 38eu overmaakt dan bestel ik hem niet voor je, deal?
Ik bestel hem voor ed, vervolgens gebruik ik de code zelfquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Tain het volgende:
Als je mij 38eu overmaakt dan bestel ik hem niet voor je, deal?
Geen probleem. 3 maanden kost 20 pleuro in de winkel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
Is wel maar 12 maand trouwens, niet meer 12+1
Dan kom ik je opzoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik bestel hem voor ed, vervolgens gebruik ik de code zelf
heldquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik bestel hem voor ed, vervolgens gebruik ik de code zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je bent maar 2x zo groot als ik, kom maar
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef Poit het volgende:
Maat van me zit me te pushen om een xbox te kopen zodat we samen Magic Online kunnen spelenMagic is best wel tof jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
4 weken.. De mail blijft hangen bij de douanequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vertrouw het wel. PM me de code maar als je het hebt. Zal ongetwijfeld wel snel gaan of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
4 weken.. De mail blijft hangen bij de douane
Hij heeft via ebay 900 kaarten gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Ik heb hem net besteldquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vertrouw het wel. PM me de code maar als je het hebt. Zal ongetwijfeld wel snel gaan of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef RitseB het volgende:
Ik heb een jaar geleden al mijn kaartjes verkocht voor 50 euro ofzo, zelfde bedrag dat ik er in heb gestopHij heeft er 50 dollar voor betaald inclusief verzendkosten vanuit teh us of a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging meer om de landjes aangezien een andere maat weer meer dan genoeg units heeft maar enkel genoeg mana voor 1 deck
* Poit voelt zich weer heerlijk nerd.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
4 weken.. De mail blijft hangen bij de douane
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef RitseB het volgende:
Ik heb een jaar geleden al mijn kaartjes verkocht voor 50 euro ofzo, zelfde bedrag dat ik er in heb gestopIk heb een keer m'n items van de MMORPG Lineage verkocht voor 100guldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Held!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb een keer m'n items van de MMORPG Lineage verkocht voor 100gulden
Serieus??quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb jaren geleden al mijn characters en items in racewarkingdoms verkocht voor zo'n 450 dollar
Damn... Echt bizar hoor..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef lkb9000 het volgende:
Damn dat is wel veel geld
In Lineage zat later ook een gast in m'n pledge (guild) die om de zoveel tijd een paar honderd dollar uitgaf voor een paar miljoen ingame geld. Het leuke was dat hij mij ook geld had gegeven (ter waarde van 100dollar), zomaar![]()
Bij WoW kan ik het helemaal niet begrijpen aangezien IEDEREEN daar lvl70 is. Bij Lineage betekende het nog iets om een hoog lvl te zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn... Echt bizar hoor..
Ik geef ook (te) veel geld uit aan games maar dat zijn wel nasty hoge bedragen hoor..
Check ook het album Someone in Control, die is beter dan de laatstequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem net besteld
Soms gaat het heel snel, maar het kan ook wel een paar uur duren, we zullen zien
Mag ik je oude?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo naar de Media Markt. Misschien nieuwe TV halen.
Neequote:Op woensdag 15 juli 2009 14:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mag ik je oude?
Ik game nog steeds op een 55cm beeldbuis
Ik ga voor 52"quote:
52"??quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee
Die TV gaat wel naar Groningen. Maar van me koopt em over, naja ik ruil em. Ken je die banken die ze bij de psychiater hebben staan? In films enzo?
Daar ruil ik em tegen, ding is compleet van leer. Zit / ligt echt perfect. Normaal zou ik dat niet doen, maar hij heeft echt een klote TV.
[..]
Ik ga voor 52"
Eerst even kijken wat voor modellen er zijn en wat voor prijzen. Eind van de maand een keuze maken.
Level 80 inmiddelsquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij WoW kan ik het helemaal niet begrijpen aangezien IEDEREEN daar lvl70 is. Bij Lineage betekende het nog iets om een hoog lvl te zijn
Dat psychiaters zo'n bank hebben is trouwens echt bullcrapquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee
Die TV gaat wel naar Groningen. Maar van me koopt em over, naja ik ruil em. Ken je die banken die ze bij de psychiater hebben staan? In films enzo?
Daar ruil ik em tegen, ding is compleet van leer. Zit / ligt echt perfect. Normaal zou ik dat niet doen, maar hij heeft echt een klote TV.
Dat is wel fucking chill zo'n bankquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee
Awesomequote:[..]
Ik ga voor 52"
Eerst even kijken wat voor modellen er zijn en wat voor prijzen. Eind van de maand een keuze maken.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat psychiaters zo'n bank hebben is trouwens echt bullcrap
Ja dat is toch fucking belachelijk! Bij Lineage was je in een paar maanden nonstop spelen level 50, en dan van level 50 tot 51 was weer een maand 14u per dag spelen. En dat ging bijna exponentieel omhoog! En dan liepen er koreanen rond van level 65quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Level 80 inmiddelsEn mijn laatste char was in geen 4 dagen speeltijd 80
Hoeveel verschillende psychiaters heb jij wel niet gehad? Zo jong, en nu al zo ontspoordquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:22 schreef RitseB het volgende:
Ik weet wel welke je bedoeld jaIk heb er nog nooit een zien staat
Het is een kloon van iemandquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende psychiaters heb jij wel niet gehad? Zo jong, en nu al zo ontspoord
Lijkt me ook niet motiverend om diepe gevoelens te uiten zo'n bankquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef RitseB het volgende:
Eigenlijk is mijn vader psycholoog, en daarom kwam ik soms bij die mensen over de vloer, ik heb er nog nooit een gezien
Je moest eens weten hoe lang en vaak ik die demo heb gespeeld, ik had toen geen geld om het volledige spel te kopen.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
Maar ik wil BF19nogwat spelen.
Schijnt heel vet te zijn. Ik wil ownen. Ik ga Skate2 straks ook even halen.
Dudequote:Op woensdag 15 juli 2009 14:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Skate 2 moet je inderdaad even halen
Hoe kom je opeens aan al dat geld? Ik dacht dat je juist nog een baan zocht?
Al was het park van de demo uiteindelijk wel de vetste plek van de game, waar ik de meeste tijd heb doorgebrachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang en vaak ik die demo heb gespeeld, ik had toen geen geld om het volledige spel te kopen.
Toen ik het spel eenmaal had
Samequote:Op woensdag 15 juli 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang en vaak ik die demo heb gespeeld, ik had toen geen geld om het volledige spel te kopen.
Toen ik het spel eenmaal had
Heb je helemaal gelijk in, is Skate2 vetter trouwens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Al was het park van de demo uiteindelijk wel de vetste plek van de game, waar ik de meeste tijd heb doorgebracht
* Edwinuss doet Barney even na als hem gevraagd wordt wat voor werk hij doet.quote:
Ik had hem niet door.. Maar nu ik hem wel door had moest ik lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, is Skate2 vetter trouwens?
[..]
* Edwinuss doet Barney even na als hem gevraagd wordt wat voor werk hij doet.
Het speelt veel lekkerder, dat merk vooral als je daarna Skate 1 weer eens speelt. Extra moves enzo zijn goed gedaan en zijn nog steeds erg logisch, en zijn goed te gebruiken om sommige lijnen nog vetter te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, is Skate2 vetter trouwens?
quote:[..]
* Edwinuss doet Barney even na als hem gevraagd wordt wat voor werk hij doet.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef RitseB het volgende:
Eigenlijk is mijn vader psycholoog, en daarom kwam ik soms bij die mensen over de vloer, ik heb er nog nooit een gezien
Hoobastank!!!quote:
Dat sowieso ja!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoobastank!!!
Maar dan wel de eerdere CD's ..
Sparen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef RitseB het volgende:
Ik wil ook skate 2, ik heb alleen geen geld
Nu nog een xbox kopenquote:
Of een PS3. Eigenlijk veel betere keus. Beste BluRay-speler, online met Poit en SB en mij Rock Band spelen, ik bedoel, heb je nog meer redenen nodig?quote:
QFT!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of een PS3. Eigenlijk veel betere keus. Beste BluRay-speler, online met Poit en SB en mij Rock Band spelen, ik bedoel, heb je nog meer redenen nodig?
Of gewoon beide.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of een PS3. Eigenlijk veel betere keus. Beste BluRay-speler, online met Poit en SB en mij Rock Band spelen, ik bedoel, heb je nog meer redenen nodig?
Over een jaartje of watquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga 2 keer op vakantie, tijdje geen games voor mij
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef RitseB het volgende:
Een keer met mijn homies en een keer met mijn vriendin
Wanneer gaan wij eigenlijk eens rocken en bouncen?quote:
Morgen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eigenlijk eens rocken en bouncen?
Online of IRL?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eigenlijk eens rocken en bouncen?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ar-playstations.html
[ afbeelding ]
Verdomme dat ding ziet er wel een stukkie degelijker uit dan m'n rockband setjequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi er dan 100 euro bij en je hebt de ION drumkit!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet eens aan begonnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Heb je alle drum trainer beats van RB2 al gehaald op 200BPM met je ION setje?
Moet je es doen, is leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eens aan begonnenTour en challenges zijn te leuk
ik ga weer even verder met alle beats op 100bpm halenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:12 schreef Poit het volgende:
Ik ga er binnenkort ook maar eens naar kijken..
Op zoek naar de bron van de zeelucht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |