Altijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ben je toch weer lief voor je bedrijf
cos!quote:
Nee, sorry. Ik krijg er bijna kippenvel van. Erg mooi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
cos!Dit hoor je een dramatisch zeikerige kutplaat te vinden! Wat een drama. Iedere keer als ik de plaat hoor, ga ik op zoek naar een gezonken Titanic.
Jij hoort dit een geweldig nummer te vinden. ps de titanic is allang gevondenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
cos!Dit hoor je een dramatisch zeikerige kutplaat te vinden! Wat een drama. Iedere keer als ik de plaat hoor, ga ik op zoek naar een gezonken Titanic.
Ja liefde, het is een mooi iets, opeens vind je mariah carey goed, kijk je naar titanic etc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik krijg er bijna kippenvel van. Erg mooi.
En ik weet, ik was nooit echt de grootste fan van Legend.
Maar goed; ik ben emotioneel ook een wrak dus ben nu wat gevoeliger.
Die met die rode jurk aan, tegen de muur geleund, dat was ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Marc63 achteraan met het (groene) 1UP shirt, Sersjee daar (vanuit de kijker gezien) rechts naast.
Voor de rest herken ik niemand. Hoop dat ik daar niemand mee teleur stel.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:02 schreef on_air het volgende:
Positief dat mensen nog niet weten hoe ik eruit zie.
Nice.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Die met die rode jurk aan, tegen de muur geleund, dat was ik.
Bijna alle nummers die in kaarten gebruikt worden zijn van die standaard kutnummersquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo'n ontiegelijk kutnummer is dat zeg. Ik heb niet vaak een hekel aan nummers, maar deze!
Ik kan me er wel op verheugen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb Frisco aangevraagd met The Summer is magic
Oeps!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
WeezerWheatus bedoel je
Wel leuk ja
is alleen op Gouda een isue als ik naar zoetemeer moet voor het werkquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat is altijd zo kut he! Daar is eecht niet over nagedacht vaak!
Waarschijnlijk is er heel goed over nagedacht, maar ze moeten toch beter nadenken denk ik dan altijd maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |