Het laatste album vind ik echt geweldigquote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien op pinkpop. Wel aardig maar niet spectaculair.
Het was al heel vroeg bekend dat deze actie er aan ging komen. Zo'n beetje voor de officiele voorverkoop begon al. Dus gewoon niet slim om dan toch daar zo'n kaart te kopen, als dat al gebeurd is dan... daar zijn natuurlijk geen gegevens over bekend of die resellers hun kaarten ook allemaal verkocht hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wel lullig voor de mensen die hun kaartje bij zon ticketbureau hebben gekochtMaar het zal ze leren!
Donderdag 30 Juliquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:54 schreef Newjersey_nl het volgende:
Weet iemand wanneer die lowlandskrant uitkomt? Met alles erin ofzo? meestal eind juli toch?
argh dan zit ik met me luie gat in Italiëquote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef Keenan het volgende:
[..]
is het gewoon een normale krant en is ie overal te koop?
haha, nee ik hoef geen abo... wil alleen het lowlands krantjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja.
Ze hebben ook weer de speciale lowlandsaanbieding, 5 weken voor ¤5, zie www.nrcnext.nl/lowlands. Zorg wel dat je het abo voor 30 juli in laat gaan en niet pas op 1 augustus, zoals een vriend van mij.
Waarom niet? Ik had vorig jaar ook zo'n LL-abo en dit jaar weer. Heb gewoon een bevestiging ervan gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Helaas ik heb vorig jaar al de aanbieding gebruikt, en hoogst ws. mag je nu niet weer een probeer-abbo nemen.
De afgelopen 2 maanden mag je geen abbo gehad hebben...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:28 schreef Toad het volgende:
Aan die proefabbo's zijn volgens mij wel voorwaarden verbonden. Je mag het niet te vaak in korte tijd zo'n abbo hebben. Maar een jaar ertussen lijkt me idd. geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |