en cola en loempia'squote:Op donderdag 23 juli 2009 18:16 schreef Toad het volgende:
Dus dan moet ik pannenkoeken halen?Daar moet ik nog even over denken.
Oordopjes, nieuwe slaapzak en dat soort handige onzin.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer gekocht dan behalve poncho's en voedsel?
Kun je ook daar krijgen volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Wil iemand mij er de woensdag voor LL even aan herinneren dat ik m'n oordoppen niet weer moet vergeten? Heb die dingen al ruim een jaar maar vergeet ze elke keer mee te nemen naar concerten.
Ja weet ik, dat kan desnoods ook, maar dan heb ik er zo weet ik veel hoeveel liggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kun je ook daar krijgen volgens mij.
Hebben jullie het over zogenoemde 'herriestoppers', of over op maat gemaakte oordoppen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik, dat kan desnoods ook, maar dan heb ik er zo weet ik veel hoeveel liggen.
Decathlon edquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:59 schreef frame-saw het volgende:
Waar kan je eigenlijk Quechua-tentjes halen (in Zwolle)?
Decathlon zit maar op twee plaatsen hèquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Decathlon ed
Maar die dingen zijn irritant! Zo'n groot rond ding is echt niet handig in de rij. Ik heb deze, ¤20, klein, licht, in staat (écht) in max 5 minuten
Ik heb van die dennenappelvormige dingen, doorzichtigquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hebben jullie het over zogenoemde 'herriestoppers', of over op maat gemaakte oordoppen?
Ik weet niet meer bij welk optreden het was, maar ik ben in 2007 op LL een frequentie verlorenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:30 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
herriestoppers op lowlands
Herrieschoppers op lowlands
Nee, precies. Dan snap ik wat je bedoelde met "dan heb ik er zo weet ik veel hoeveel liggen"quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die dennenappelvormige dingen, doorzichtig.
Ohquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Decathlon zit maar op twee plaatsen hè
Nee in je klauwen ermee lopen zodat het ding over de vloer sleeptquote:En je moet ze ook niet op je rug doen, die tentjes![]()
Nah, hij doet het primaquote:Nee ik zoek gewoon echt Quechua, ik vind dat ding echt fijn. (Dat tentje van jou lijkt wel heel klein trouwensEn ik vertrouw die goedkope tentjes niet meer na het fiasco van vorig jaar
)
139 euro (www.filterz.nl)quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Hoe duur zijn ze als je ze op maat laat maken?
Achja, 3 dagen lang achtereenvolgend "redelijk" hard geluid merk je wel hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
139 euro (www.filterz.nl)
Je kunt ze later aftrekken van de belasting volgens mij.
Ik ga ze ook kopen, voor op HC feestenVoor op lowlands lijkt me een beetje overdreven.
Oke die wil ik ook, mits ie niet veel ruimte inneemt en niet te zwaar is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:23 schreef lienelien het volgende:
Oh al heb ik wel een geweldig matje+slaapzak+kussentje-dingen in één gekocht van Quechua. Dat ding is pas handig
klikquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:28 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Oke die wil ik ook, mits ie niet veel ruimte inneemt en niet te zwaar is.
Hm, cola misschien, maar loempia's niet.quote:
Rond de 150 euro inderdaad, maar dat is misschien wat overdreven als je niet elke dag met muziek bezig bent. Dan heb je ook nog de goedkopere variant, niet op maat gemaakt, maar ook zeer goed beschermend. Die zijn rond de 75 euro geloof ik. En bij nader inzien neem ik die van mij niet mee, maar gebruik ik m'n goedkopere Alpine-oordopjes. Behalve dat ik m'n oren nodig heb, ben ik vroeger al te vaak met koppijn en missende frequenties uit de Grolsch-tent gelopenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Hoe duur zijn ze als je ze op maat laat maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |