abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71246840
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:24 schreef ralfseltje het volgende:
Weet iemand iets meer over de manier van programmeren van Lowlands? Hoorde dat lowlands het via een commissie doet, met bijvoorbeeld 11 leden. Een band wordt alleen geboekt als een meerderheid voor is. Logisch gevolg is dat de 'intressante, en experimentele acts' minder snel geboekt worden. Kan dit het verschil zijn tussen Pukkelpop en Lowlands? Vond het niet eens heel onlogisch klinken...
Voor zover ik het kan zien is Lowlands altijd al experimenteler geweest dan Pukkelpop. Pukkelpop houdt het toch meer op de grote namen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:55:56 #227
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71247417
Phoenix heeft Pukkelpop afgezegd.
Nu is het progamma van Lowlands helemaal 1000 maal beter dan die van PP.
The Most Incredible, Baby
pi_71248339
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:24 schreef ralfseltje het volgende:
Weet iemand iets meer over de manier van programmeren van Lowlands? Hoorde dat lowlands het via een commissie doet, met bijvoorbeeld 11 leden. Een band wordt alleen geboekt als een meerderheid voor is. Logisch gevolg is dat de 'intressante, en experimentele acts' minder snel geboekt worden. Kan dit het verschil zijn tussen Pukkelpop en Lowlands? Vond het niet eens heel onlogisch klinken...
Ze hebben wel een leger van programmeurs. Maar kan me niet voorstellen dat de Lima-programmeur gaat mee stemmen over de acts van de X-Ray-programmeur en visa versa eerlijk gezegd.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_71248372
Of nog erger: de muziekprogrammeurs over het ballet-programma.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:23:44 #230
13973 ranja
image means nothing
pi_71248393
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:40 schreef stbabylon het volgende:

Voor zover ik het kan zien is Lowlands altijd al experimenteler geweest dan Pukkelpop. Pukkelpop houdt het toch meer op de grote namen.
Lowlands is niet zo experimenteel meer als het geweest is hoor.
pi_71248425
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef ranja het volgende:

[..]

Lowlands is niet zo experimenteel meer als het geweest is hoor.
Ligt eraan hoe je het bekijkt: de grote tenten zijn niet meer zo spannend, maar zulke obscure acts als nu in de X-Ray stonden er vroeger echt niet.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:24:49 #232
13973 ranja
image means nothing
pi_71248433
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of nog erger: de muziekprogrammeurs over het ballet-programma.
of de x-ray en bravo programmeur over de gitaar/pop podia
pi_71248460
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:24 schreef ranja het volgende:

[..]

of de x-ray en bravo programmeur over de gitaar/pop podia
Daar zou zelfs de schoonmaakploeg een veto voor moeten krijgen
pi_71248462
Nog maar even!
† The 3 Kings †
pi_71249634
Godverdomme ik heb er zin in
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:16:56 #236
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_71250170
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Godverdomme ik heb er zin in
Leuk om je voor te stellen dat je over een maand precies, nu heel wasted bent
It's you my love, you who are the stranger
pi_71250931
Over vier weken ergens in de rij/op de camping/weet ik veel waar in de buurt van Biddinghuizen
pi_71251923
Haha, verleden jaar gingen we lopen richting de dijk... We wisten niet hoe ver het was. Na 500 meter gingen we liften en bij de eerste auto gelijk een lift =') herinneringen
pi_71252466
De dijk Serieus ik heb volgens my echt onmin veel kilometers gemaakt tijdens het lopen naar de ingang. Maar gezellig was het wel met alle blow pauzes
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71256037
Is er eigenlijk een speciale ingang voor fietsers? Dat die bijv. eerder in de rij mogen? Mijn vriendinnen hebben het geniale plan om met de fiets te gaan, maar ik weet het nog zo niet. Volgens mij kunnen we net zo goed met de pendelbus/auto.
pi_71256178
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:10 schreef frame-saw het volgende:
Is er eigenlijk een speciale ingang voor fietsers? Dat die bijv. eerder in de rij mogen? Mijn vriendinnen hebben het geniale plan om met de fiets te gaan, maar ik weet het nog zo niet. Volgens mij kunnen we net zo goed met de pendelbus/auto.
fietsparkeerplek is direct links als je van de dijk af komt. Denk je nou echt dat je in een andere rij mag omdat je op de fiets bent? Je kan alleen wel de file op de dijk voorbij natuurlijk.
pi_71256311
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

fietsparkeerplek is direct links als je van de dijk af komt. Denk je nou echt dat je in een andere rij mag omdat je op de fiets bent? Je kan alleen wel de file op de dijk voorbij natuurlijk.
Ik wil zelf liever met de bus Zelfs zonder bagage val ik al voortdurend om
pi_71256333
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik wil zelf liever met de bus Zelfs zonder bagage val ik al voortdurend om
dan zou ik vooral niet met bagage en al gaan fietsen
pi_71256530
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

dan zou ik vooral niet met bagage en al gaan fietsen
Goed idee, maar ik ga niet in mijn eentje met de trein+bus. Koppige mensen

Maar daar ging het niet om. Ik wil privileges als ik hard heb gefietst.
pi_71256997
Je privilege is dat er een fietsenparkeerplaats is. Stel je voor dat je met je fiets over de brug moet.
pi_71257087
Mag ik ook privileges omdat ik 2 dagen voor Lowlands van Sziget terug kom? Dus iets als een sherpa ofzo, of iemand die drankjes en loempia's en pannenkoeken voor me haalt
pi_71257183
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je privilege is dat er een fietsenparkeerplaats is. Stel je voor dat je met je fiets over de brug moet.
Dan wil ik dood Nee hoor. Uiteindelijk gaan we vast wel met de bus. Het is nooit goed, maar als we er maar komen Ik heb heel heel heel veel zin Ik voel me net een klein kind. Het is jammer dat alle inkopen al zijn gedaan, moet alleen nog poncho's en eten halen. Die voorpret was juist zo leuk altijd
pi_71257256
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Dan wil ik dood Nee hoor. Uiteindelijk gaan we vast wel met de bus. Het is nooit goed, maar als we er maar komen Ik heb heel heel heel veel zin Ik voel me net een klein kind. Het is jammer dat alle inkopen al zijn gedaan, moet alleen nog poncho's en eten halen. Die voorpret was juist zo leuk altijd
Wat heb je nog meer gekocht dan behalve poncho's en voedsel?
pi_71257383
Ik wil heel de dag een leuke meisje rond me heen. Kan dat ook geregeld worden?

Trouwens, vorig jaar was er toch iemand die zichzelf op FOK aanbood. Er kon toen met hem een meisje mee naar LL (hij had een kaartje over). Volgens mij lukte dat niet echt.
pi_71257579
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Toad het volgende:
Ik wil heel de dag een leuke meisje rond me heen. Kan dat ook geregeld worden?
Ik zie een match

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')