Je zou best een terechte klacht hebben hoor, met die vraag.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:33 schreef Druktemaker het volgende:
Ik ga toch ook niet een topic openen met de vraag waarom TS nog leeft?
Dat is nou net 1 van de meest irritante stewie scenesquote:
jij bent echt zo´n emo he jorientjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:45 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind hem niet echt grappig, beetje te South Park-achtig (een baby/kleuter die zichzelf te serieus neemt).
Peter blijft de grappigste met z'n eeuwige domheid, zonder hem was de serie voor de helft minder leuk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:30 schreef postmortum het volgende:
Waarom is die baby zo ontzettend grappig bij family guy ?![]()
ik bescheur me altijd om zijn bazenacties, zoals deze:
Lois neemt 'em iig nooit serieus, die hond altijd wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat altijd wel onduidelijk blijft is in welke mate de rest van het gezin Stewie kan verstaan.
Idd, dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat altijd wel onduidelijk blijft is in welke mate de rest van het gezin Stewie kan verstaan.
In het begin kon niemand van het gezin, op Brian na, Stewie verstaan... Maar volgens mij hebben ze die regel met de tijd wat versoepeld... Je ziet nu iemand uit het gezin direct op Stewie reageren...quote:
Quagmire kan Stewie ook verstaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:13 schreef Fries het volgende:
[..]
In het begin kon niemand van het gezin, op Brian na, Stewie verstaan... Maar volgens mij hebben ze die regel met de tijd wat versoepeld... Je ziet nu iemand uit het gezin direct op Stewie reageren...
Peter is niet echt dom, hij doet alleen heel erg domquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:45 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind hem niet echt grappig, beetje te South Park-achtig (een baby/kleuter die zichzelf te serieus neemt).
Peter blijft de grappigste met z'n eeuwige domheid, zonder hem was de serie voor de helft minder leuk.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:13 schreef Fries het volgende:
[..]
In het begin kon niemand van het gezin, op Brian na, Stewie verstaan... Maar volgens mij hebben ze die regel met de tijd wat versoepeld... Je ziet nu iemand uit het gezin direct op Stewie reageren...
Neenee, er is zelfs een aflevering waarin het bewijs wordt geleverd dat Peter een officiele retard is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef NoBody122 het volgende:
Briljante serie
[..]
Peter is niet echt dom, hij doet alleen heel erg dom
Welke aflevering is dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Neenee, er is zelfs een aflevering waarin het bewijs wordt geleverd dat Peter een officiele retard is.
Bakker Henk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef Elwood1802 het volgende:
wie?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Neenee, er is zelfs een aflevering waarin het bewijs wordt geleverd dat Peter een officiele retard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |