Ach verdraaid..... De een geeft voor en de ander maakt hem af..... Oude tijden herleven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef Sheridana het volgende:
Ja, Debra Winger...Rachel get Married soms?
Sheridana +1quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef Sheridana het volgende:
Ja, Debra Winger...Rachel get Married soms?
It was my pleasure!quote:
Misschien kan ik jou nu op het juiste spoor brengen!quote:
Maar het was het waardquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ouchhh!!!! Mijn toetsenbord rookt nog na.....
Nie gezien, ik ga even thee zetten..quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
In 2 Fast 2 Furious wordt iemand op een gruwelijke manier gemarteld. Hoe?
Ik zat onlangs op een verjaardag van een nichtje dat boek van Maria Mosterd in te kijken en las dat daar ook iemand zo werd gemarteld. Vroeg me toen direct af of dat kind niet een beetje te veel films keek....quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:53 schreef 7eVeNL het volgende:
door een rat in een emmer op een buik van iemand te plaatsen, die vervolgens verhit wordt, waardoor de rat een uitweg zoekt, en in de buik gaat knagen![]()
Heel fijn!
Poor you!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Wow dat lijken mijn ex-schoonouders wel....
Neen.quote:
quote:
Nee nog niet gezien idd. Zal hem dan eens gaan kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:14 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Nog niet gezien?![]()
écht een aanrader! humor van de bovenste plank
+1 mr_anonimous
Ja .... kom op je kunt het.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:18 schreef Mennosson het volgende:
Christian Bale!~!!!!! als rol Bateman.... voornaam kwijt
Ik heb het ook thuis. Moet het eigenlijk weer eens oppakken......quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Mennosson het volgende:
Patrick Bateman
ben toevallig het boek van Brett Easton Ellis aan het lezen
quote:
Dat klopt idd. Zaten ze alle 3 in South Park Bigger Longer and uncut?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Mennosson het volgende:
De 3 acteurs hebben nog nooit in 1 film samen gespeeld (zo ver ik weet)
Tropic Thunder?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef Mennosson het volgende:
Neen hint 3: geen cartoons - een doorsnee speelfilm met acteurs die een rol vervullen
Hint 4: genre: actie
You got to be joking mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |