abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70992668
quote:
ik snap niet dat mensen nu gillen van ik wil het eerst de prik, nee ik. Terwijl men zich de afgelopen 30 jaar nooit druk heeft gemaakt om die griep.
Het is een recente mutatie van een bestaand griepvirus.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:12:13 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70993209
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het is een recente mutatie van een bestaand griepvirus.
zucht, verdiep eens in de NWO decimatie plannen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70993346
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zucht, verdiep je eens in biologie.
pi_70993427
quote:

[..]

trouwens, dat is toch helemaal niet logisch: decimatie ? Dan zijn er minder consumenten en is er dus minder te verdienen ?
pi_70993803
quote:

[..]

Hmm, wat is geloofwaardiger.... onbevooroordeeld onderzoek naar het ontsaan en muteren van viri of internetartikelen die niet gebaseerd zijn op onbevooroordeeld en ofanhankelijk onderzoek?
Ik ben nog in dubio
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:38:58 #86
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_70993874
quote:

[..]

woensdag 15 juli 2009 @ 10:53:19 #87
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70994253
Jammer dat mensen gewoon niet willen toegeven dat er giftige stoffen in vaccins zitten wat voor het volk verborgen wordt gehouden door er niet over te praten.

Op pakjes sigaretten staat toch ook bevat formaldehyde.
Dan weet je waar je aan begint.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_70994412
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef HugoBaas het volgende:
Jammer dat mensen gewoon niet willen toegeven dat er giftige stoffen in vaccins zitten wat voor het volk verborgen wordt gehouden door er niet over te praten.
Een verzwakt virus is inderdaad "giftig" dus in die zin heb je gelijk Maar voor de rest praat je onzin. Er zitten geen giftige stoffen in vaccins. Artsen en ander geneeskundig personeel maar ook veel laboranten die in die sector werken moeten ook "regelmatig" gevaccineerd worden.
Mr. Prolapse 2009
pi_70994451
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je kunt een waterzuiveraar kopen voor op de kraan.
Ja, goh, de NWO vergiftigt het drinkwater, maar 'vergeet' de zuiveraars
Zie je het voor je?
pi_70994462
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
Wie durft te beweren dat "bigpharma" geen invloed heeft op wetenschappelijk onderzoek?

kzou normaal aan de andere kant van de discussie staan, maar de simpele antwoorden die ik hier soms lees dwingen me tot kritische noten.
Je mag best kritisch zijn hoor en de farmaceutische industrie is verre van heilig, maar bovenstaande is dan weer een vreemd voorbeeld. Als Bigpharma zo'n geweldige invloed zou hebben gehad, dan hadden ze een bacteriële oorzaak gepromoot in plaats van de daarvoor gangbaardere verklaring van stress en te veel scherp eten. Aan adviezen als rustiger aan doen en minder scherp eten valt een stuk minder te verdienen. Het zijn juist de Lambiekjes van deze wereld die eerder H. pylori zouden ontkennen als oorzaak en vitamientjes en genoeg rust zouden aanraden.

De echt grote doorbraken op het gebied van medicijnen(poliovaccins, antibiotica, etc) liggen alweer een tijdje achter ons, maar desalniettemin moet er toch geld verdient worden. Dat leidt tot allerlei subtiele manieren om steeds weer nieuwe medicijnen er in trials iets gunstiger uit te laten komen. Bij een 6 maanden lopende trial die na 4 maanden significante, positieve resultaten oplevert schrijf je direct een publicatie, heb je na 6 maanden nog geen significante, positieve resultaten dan verleng je de trial. Negatieve trials hoef je natuurlijk niet te publiceren. Medicijnen afzetten tegen een placebogroep of middel dat alweer wat achterhaald is levert gunstigere resultaten dan afzetten tegen de beste behandeling, etcetera. Natuurlijk allemaal vrij kwalijke praktijken en voor zover ik weet in Nederland nog weer een stuk stricter gereguleerd dan in de VS of het VK, maar nog altijd van een heel andere orde dan het zwakzinnige geneuzel van Lambiekje en co.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 11:04:56 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_70994525
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef mr.happy het volgende:

[..]

trouwens, dat is toch helemaal niet logisch: decimatie ? Dan zijn er minder consumenten en is er dus minder te verdienen ?
Niets is logisch aan deze redenaties
pi_70994541
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik deel even mee dat dit 5e deel ook het laatste deel gaat zijn.
Gelukkig, kan Lambiekje weer terug naar TRU/BNW.
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 11:06:02 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_70994561
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef HugoBaas het volgende:

Op pakjes sigaretten staat toch ook bevat formaldehyde.
Dan weet je waar je aan begint.

Dus als je het weet kun je gewoon roken, dan maakt het niet meer uit hoe schadelijk het is?
pi_70994585
Bovendien, ziektes als suikerziekte etc. worden steeds "makkelijker" te verdragen terwijl je er 'vroeger' dood aan ging. Maar nee, toch is dat een complot etc.
Het probleem met een medicijn tegen kanker is dat kanker niet gezien kan worden als EEN ziekte. Het is er in vele vormen en 'effecten' op het menselijk lichaam verschillen per kankermutatie.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:08:40 #95
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_70994627
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef Gavin_de_Becker het volgende:

[..]

wat?

als ze me het vaccin aanbieden neem ik het, maar ik ben niet meteen een fan van de medische wereld. En af en toe vind ik het een schande dat ze überhaupt wetenschappers genoemd worden.

Hoe lang duurde het voor ze het bestaan van H. Pyroli wilden aanvaarden? Een tiental jaar, voor de medische wereld overtuigd was dat de bacterie bestond; dan nog wat jaren voor ze toegaven dat 80% van de maagzweren erdoor veroorzaakt werden.

Hmmm, maagzuurremmers, de drugs die je een leven zonder maagzweren beloofden, als je je maandelijkse bijdrage leverde. Maagzweren waren de kip met de gouden eieren voor de pharma industrie. Een bacterie die in 50% of meer van de bevolking leeft en waarvan je de schadelijke gevolgen levenslang kan bedwingen met dure maagzuurremmers.

Bekijk de timeliine, en bedenk, het betreft geen klein virus of zeldzame bacterie, maar een bacterie die 50% van de bevolking in z'n maag heeft, en altijd heeft gehad.

Wie durft te beweren dat "bigpharma" geen invloed heeft op wetenschappelijk onderzoek?

kzou normaal aan de andere kant van de discussie staan, maar de simpele antwoorden die ik hier soms lees dwingen me tot kritische noten.
Tuurlijk man, daar geef ik je ook gelijk in. Maar ligt het niet juist aan de ontwikkeling van de medicijnen? Om het ene kwaad te bestrijden moet je soms wel op andere gebieden compenseren.
Persoonlijk neem ik wel inentingen aan, aangezien ik nooit ziek ben en het nooit ben geweest van die inentingen.
Als ik ziek ben dan is dat hoogstens een griepje van drie dagen, maar dat is ook maar eens in één á twee jaar. Ik verwacht eerder kanker te krijgen van al dat gerook van me dan van een spuitje.
Als die inentingen kanker zouden veroorzaken, zou er niets meer overzijn van Nederland, behalve Staphorst.
pi_70994898
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Tuurlijk man, daar geef ik je ook gelijk in. Maar ligt het niet juist aan de ontwikkeling van de medicijnen? Om het ene kwaad te bestrijden moet je soms wel op andere gebieden compenseren.
Persoonlijk neem ik wel inentingen aan, aangezien ik nooit ziek ben en het nooit ben geweest van die inentingen.
Als ik ziek ben dan is dat hoogstens een griepje van drie dagen, maar dat is ook maar eens in één á twee jaar. Ik verwacht eerder kanker te krijgen van al dat gerook van me dan van een spuitje.
Als die inentingen kanker zouden veroorzaken, zou er niets meer overzijn van Nederland, behalve Staphorst.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:29:38 #97
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70995244
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als je het weet kun je gewoon roken, dan maakt het niet meer uit hoe schadelijk het is?
Je moet eens leren lezen.

Natuurlijk maakt het wel uit dat het schadelijk is, maar het wordt met enorme letters aangegeven zodat je weet wat je tot je neemt.

Over vaccins hoor je niets over wat erin zit en doen ze het voorkomen alsof het goed voor je is.

De voorlichting is verre van goed en laat erg veel te wensen over.

Dat vind ik dus echt niet kunnen.

Mensen moeten eens op de hoogte worden gebracht over wat voor troep er allemaal in een vaccin zit, maar dat is dan weer niet goed voor de handel want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zich laten ineneten en dan wordt deze vacinatie ronde net zo'n slechte als de 20% opkomst bij de baarmoederhalskanker vacinatie ronde. En dat willen ze natuurlijk niet.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:34:42 #98
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_70995393
Dus als ik het goed heb is dit virus bedacht in een lab door een of andere NWO (new world order) met als doel om de bevolking te decimaliseren.

Tegelijkertijd stelt dit virus helemaal niets voor en is het niet erger dan een gewoon griepje. Toch? Als NWO de bevolking wil decimaliseren waarom maken ze niet een wat sterker virus?

Maar goed, ze willen blijkbaar niet de bevolking decimaliseren middels een virus dus hebben ze een vaccin bedacht die dusdanig giftig is dat we ... uhm... tja... ook niet dood gaan aan het vaccin. Hmm... het decimaliseren van de bevolking schiet zo niet echt op.

Of heeft de NWO dit virus -wat volgens lambiekje en kornuiten niet schadelijk is- in een lab bedacht om vervolgens veel geld aan een vaccin (die wel schadelijk is volgens lambiekje en kornuiten maar in de praktijk niet schadelijk is) te kunnen verdienen? En wat gaan ze met dat geld doen? Gebruiken om een virus te maken die wel schadelijk genoeg is om de bevolking te decimaliseren?

En als het NWO hier achter zit (en achter al het andere op deze wereld), zijn ze dan niet al dusdanig machtig dat het helemaal niet zinvol is om de bevolking te decimaliseren aangezien ze al alle macht hebben? En aangezien ze al dusdanig machtig zijn waarom decimaliseren ze de bevolking dan niet per direct? Dat moeten ze makkelijk kunnen.

pi_70995483
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef HugoBaas het volgende:

[..]
Over vaccins hoor je niets over wat erin zit en doen ze het voorkomen alsof het goed voor je is.

Mensen moeten eens op de hoogte worden gebracht over wat voor troep er allemaal in een vaccin zit,
Heb je al eens de lijst met ingredienten opgevraagd bij een instantie? Of heb je zelf een vaccin geanalyseerd?
Mr. Prolapse 2009
pi_70995527
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Je moet eens leren lezen.

Natuurlijk maakt het wel uit dat het schadelijk is, maar het wordt met enorme letters aangegeven zodat je weet wat je tot je neemt.

Mensen moeten eens op de hoogte worden gebracht over wat voor troep er allemaal in een vaccin zit, maar dat is dan weer niet goed voor de handel want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zich laten ineneten en dan wordt deze vacinatie ronde net zo'n slechte als de 20% opkomst bij de baarmoederhalskanker vacinatie ronde. En dat willen ze natuurlijk niet.
Je spreekt jezelf tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')