Na de tijd? De 5-jaar-meet ging de hele nacht door, deze vast ook. Of langer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wij gaan na de tijd nog even UT in. Zin om mee te gaan?
In ons tentje is het toch al heet genoeg?quote:
ik denk het laatstequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef afcajos het volgende:
Komen er nog veel lekkere wijven?
Of is het zo'n ordinair hengstenbal
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
alle 'lekkere wijven' op Fok! zijn in het echt dikke mannen met bierbuiken...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dus jij valt ook in deze catergorie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
De Berekuil heeft net een nieuwe eigenaar. We zijn er wezen kijken en het ziet er tot 5 september keurig uit.
* schuldigquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
neequote:
Je liegt! eigenlijk heb je lang blond haar en dikke tietenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
ik ben gewoon een lelijke oude vent met een bierbuik die in het echt een lelijke oude vent met een bierbuik is
Pics or it didnt happenquote:
moet ik in mijn archief gaan graven of post je zelf een foto?quote:
ze bekijken ze maar live de 5equote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet ik in mijn archief gaan graven of post je zelf een foto?
Dat dus, al hebben jij en ik onze LIF verslavingen gemeen natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ik twijfel nog. Dat is echt weer zo'n weekend waarin tien andere dingen worden gepland
. O en ik ken niet zo veel mensen enzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |