Zo erg zijn wij toch niet? Hier op FOK! zitten toch alleen nette en beschaafde mensenquote:Op zondag 26 juli 2009 03:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]Het schijnt op een camping te zijn. (en voor de bewoonde wereld hoop ik dat het ver van de bewoonde wereld is)
Oh ja vertelquote:Op zondag 26 juli 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat was te zien bij de 5 jaar meet
Faithy komt niet, trouwens
Kom je ook?quote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp. Het aanmeldtopic is ook al een tijdje niet geüpdatet...
Ja, zie aanmeldtopicquote:
Het gaat zeker door, zaterdag 5 september op camping De Berekuil in Utrechtquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me überhaupt af of het allemaal wel doorgaat, de berichtgeving is erg onduidelijk en er is nog niets concreets bekend
En dan ztaat er dit onderaan de pagina:quote:
Gewoon tent ergens neergooien. Desnoods met schrikdraad er omheenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
wat een mooie site
ik denk overigens wel dat ik gewoon met de motor kom en weer naar huis ga 's avonds.. tenzij ik ergens vèr van het feestgedruis mijn tent op kan zetten zodat Q. er niet op pleurt
Het is besproken, misschien dat ze vergeten zijn dat ze die website hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef royjn het volgende:
[..]
En dan ztaat er dit onderaan de pagina:
update 01-10-2000
ff kijken wat Mr.MoBlo willquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Gewoon tent ergens neergooien. Desnoods met schrikdraad er omheen
Vanaf 15:00 uur denk ik, maar dat is nog even onder voorbehoud.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:26 schreef nijnja het volgende:
Oh yes. Hoelaat is de aanvang enzo. Aangezien ik 6 september een dagtoernooi heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |