kijk je wel een beetje uit !quote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, 's middags. Maar het zal best tot diep in de nacht doorgaan
Kom jij niet dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk je wel een beetje uit !
![]()
have Fun allemaal........
Misschien is het handig als dat soort details bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is eigenlijk het precieze adres van die Berenkuil? Ik neem aan dat de meet daar plaats gaat vinden en zo kan ik e.e.a. afstemmen mbt de reis
Daarom verwacht ik ook dat er binnenkort meer info komt, zeker nu de datum dichterbij komt en ik aanneem dat de betalingen ook gaan starten ivm de inkoop, etcquote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het handig als dat soort details bekend worden gemaakt.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat er binnenkort meer info komt, zeker nu de datum dichterbij komt en ik aanneem dat de betalingen ook gaan starten ivm de inkoop, etc
ik betaal niks........quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat er binnenkort meer info komt, zeker nu de datum dichterbij komt en ik aanneem dat de betalingen ook gaan starten ivm de inkoop, etc
Ik kom vanuit omgeving Groningen met de auto.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik kom vanuit Den Haag met de trein. Maar er gaan meer Hagenezen toch?
Zijn er verder al concrete plannen danwel afspraken gemaakt? Of is het nog steeds een animocheck en blijft het daarbij??quote:Op zondag 19 juli 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Ik denk inderdaad dat het tegen een uur of drie begint.
Heb je geen blind vertrouwen in de organisatoren?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:14 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil eerst wat meer info voordat ik bepaal of ik kom
Indeling? Wat voor indeling? Wie aan het bier mag en hoe laat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:14 schreef TheSorrow het volgende:
Wat is precies de bedoeling? Heeft er iemand een schema met een indeling ofzo?
Ik las ook iets over een camping, gaan we met zn allen met tentjes daar staan?Dat lijkt me wel tof!
Ik wil eerst wat meer info voordat ik bepaal of ik kom
Je kan je tentje thuis laten hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 01:54 schreef Crack_ het volgende:
Dit is het enige tot nu toe wat er bekend over is?
Tja, misschien ..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Indeling? Wat voor indeling? Wie aan het bier mag en hoe laat?
En ja, we gaan inderdaad met tentjes ergens staan.
Maar ik hoor weinig meer van de TS van het eerste uur (yvonne) dus ik vraag me af of er eigenlijk wel wat komt.
Lijkt me ook, al verwacht ik wel dat er binnenkort bekend wordt hoeveel het gaat kosten en op welke manier er betaald kan wordenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, volgens mij gaat die meet gewoon door hoor!
Ja in augustus gaan we het echt pushen. En ik hoop dat er betaald kan gaan worden via shop.fok.nl.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al verwacht ik wel dat er binnenkort bekend wordt hoeveel het gaat kosten en op welke manier er betaald kan worden![]()
Of via mijn giro rekening.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja in augustus gaan we het echt pushen. En ik hoop dat er betaald kan gaan worden via shop.fok.nl.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of via mijn giro rekening.
Maar goed, ik ben 2 weken lang weg in Augustus, is het niet dat er een uiterlijk betaaldatum is ofzo? Niet dat ik net naast de pot pis
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi, ik kom ook!
kun je er je tent neerkeilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |