Dan neem ik zelf wel een krat bier mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Lol als ze oranjeboom schenken meld ik me af
Usernummer; druk op je postgeschiedenis, getal bovenin. Voor jou dus: 25288quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef royjn het volgende:
mis nog wat gegevens die het wat makelijker makt voor de mensen die gaan
Informatie die we nog missen:
- Hoe kun je usernummer achterhalen?
- Welke bus rijdt er naar de berenkuil?
- Zijn er medewerkers op centraal aanwezig om mensen op weg te helpen?
- Wordt er nog rekening gehouden met mensen die een voedsel allergieen?
- Zijn de douches gratis of werkt het met muntjes/geld?
dit schiet zo te binnen
ja alleen geen alcohol nuttigenquote:
Neem maar genoeg condooms mee ..........quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan het doel van een meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Neem maar genoeg condooms mee ..........Jup...rondneuken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik ben Beertje Colargolquote:
Kom je niet langs? Wat flauw nouquote:
OFFtopic :Ja , had je gelijk wat helikoptertjes en rode laserpennen en naikies mee kunnen nemen van DX voor onsquote:
Grolsch kanon?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom ook
Wat voor een bier gaat er trouwens geschonken worden?
Dat dronk ik vroeger altijdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef remlof het volgende:
Ok, let's roll: Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
Zij die het niet gewend zijn om langzaam te genieten van een Kanon zullen snel slapen jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ligt iedereen binnen een uur onder tafel
Ik kan bij nader inzien niet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Leuk idee... ik zie het wel zitten.![]()
Jups!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:54 schreef Misan het volgende:
één vaste prijs dus of je nu mee-eet of blijft slapen of wel of niet vanaf het begin komt?
Dus jij komt ook niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:25 schreef RealZeus het volgende:
Ah, gezellig, HGA is begonnen zie ik.
Dat ga ik ook doen geld overmakenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Sterker nog, ik heb het geld net over gemaakt.
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
als ik kom dan BBQ ik niet mee en neem ik een eigen fles spa rood mee en ga ik 's avonds weer naar huis.. moet ik dan nog steeds betalen?
Overschrijvingskaarten??quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef beelz het volgende:
Is het ook mogelijk om aan de deur te betalen? Ik heb geen internetbankieren
Nee, dan krijg je gewoon geen polsbandje voor gratis consumptiesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
als ik kom dan BBQ ik niet mee en neem ik een eigen fles spa rood mee en ga ik 's avonds weer naar huis.. moet ik dan nog steeds betalen?
Omdat het daar alleen nog maar om de OP gaat, dit topic is eigenlijk bedoeld om te melden dat je betaald hebt en voor vragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Modus het volgende:
Niet om te zeiken maar waarom staat de 'ik kom'-lijst in geen van beide lopende topics maar alleen in een reeds gesloten topic FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ?
Kan wel, maar we hebben liever dat je vooraf betaalt, dan weten we ook op hoeveel mensen we moeten rekenen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weten of je ook nog 5 september zelf contant kunt betalen ?
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Mwoah, ligt eraan. Als je geen vleesliefhebber bent en je gaat 's avonds nog met eigen vervoer naar huis, dan kan ik me voorstellen dat je ook aan de financiën denkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?
Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ligt eraan. Als je geen vleesliefhebber bent en je gaat 's avonds nog met eigen vervoer naar huis, dan kan ik me voorstellen dat je ook aan de financiën denkt.
Ik ook niet hoor. Vreten en zuipenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denk
ja en die lijst is niet bijgewerkt want diverse mensen hebben in datzelfde topic afgezegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Modus het volgende:
Niet om te zeiken maar waarom staat de 'ik kom'-lijst in geen van beide lopende topics maar alleen in een reeds gesloten topic FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ?
Pardon???????quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?
Ohja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:17 schreef Manono het volgende:
ja en die lijst is niet bijgewerkt want diverse mensen hebben in datzelfde topic afgezegd
niet om te zeiken
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:33 schreef jordeeeh het volgende:
Is t trouwens mogelijk om te komen zonder je opgegeven te hebben?
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel, maar we hebben liever dat je vooraf betaalt, dan weten we ook op hoeveel mensen we moeten rekenen.
Ah ok.quote:
Sorry hoor maar:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pardon???????
Doe even normaalIk heb gewoon geen 25 euro over voor een meet waarvan ik nog niet zeker weet of ik er heen ga en heb zondag nog andere dingen te doen, dus blijf ook sowieso niet slapen. Daarbij drink ik gewoon geen frisdrank omdat ik dat niet lekker vind en bier drink ik niet als ik nog moet rijden. Dit valt me van je tegen,
weest niet bang, als ik kom, dan haal ik een lekkere big mac onderweg ofzoik wilde alleen weten of je ook al moest betalen om uberhaupt te mogen komen. Ga de organisatie ook niet met een 'misschien' opzadelen, als iedereen dat doet is er straks 25kg teveel vlees enzo..
Benzine is ook al niet gratis. Dus.
Ik maak met gewoon zorgen over dat uithongeren en gefocus op lijnen van jequote:
en waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Sorry hoor maar:![]()
![]()
. Wat stel je je aan? Als je toch zoveel bedenkingen hebt, dan kom je toch lekker niet?
nou, ik vond 't anders wel een beetje een kloteopmerking, maar jammer dat je niet komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak met gewoon zorgen over dat uithongeren en gefocus op lijnen van jeMaar dat is dus niet de reden lees ik
En in de verdediging schieten hoeft al helemaal niet hoor
Oh en ik kom niet, dus ben weg uit dit topic!
Ik post graag wat ik denkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik vond 't anders wel een beetje een kloteopmerking, maar jammer dat je niet komt
dat zegt weinig, maar die betaald hebben komen in ieder gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen, lijkt me eigenlijk wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten (aangezien ik werkelijk niemand irl ken). Maar wat hebben er weinig mensen al betaald
Effes bellen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:06 schreef Skaai het volgende:
Tip: Döner bestellen midden in de nacht kan daar heel goed!
Misschien heeft boebiedoe het nummer nog in zijn telefoon
Dat weet je niet....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:45 schreef longinus het volgende:
dat zegt weinig, maar die betaald hebben komen in ieder geval
Stuk of 14 nu, hoop dat de anderen nu ook over de brug komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:10 schreef Q. het volgende:
Al 8 betalingen binnen, ik vind het nu al een geslaagde meet.
Nee, veel meer, maar het precieze aantal weet ik niet, heb Danny om een update gevraagdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:10 schreef Q. het volgende:
Al 8 betalingen binnen, ik vind het nu al een geslaagde meet.
Update pleasequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, veel meer, maar het precieze aantal weet ik niet, heb Danny om een update gevraagd
Voor 5 september mag ik hopenquote:
De huidige lijst stimuleert inderdaad niet echt om aan te melden, jullie hebben alleen maar jezelf er mee hoor als jullie dat ding niet updaten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Kan die lijst eens geüpdate worden? Dat zou erg gemakkelijk en overzichtelijk zijn.
Check FB.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Sinceria het volgende:
Gaat de meet nog door of hoe zit dat?
De meest recente mededeling is van vorige week woensdag, dat er een update zou komen m.b.t het aantal binnengekomen betalingen. Sindsdien is er radiostilte, tenzij ik wat over het hoofd zie.quote:
Danny was te druk met allerlei grappenmakers. Maar de communicatie is idd wel echt weer typisch Desch Foksch met als gevolg dat veel mensen afhaken door de vele onduidelijkheden. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De meest recente mededeling is van vorige week woensdag, dat er een update zou komen m.b.t het aantal binnengekomen betalingen. Sindsdien is er radiostilte, tenzij ik wat over het hoofd zie.
Ja, dat bedoel ik. Ik snap dat het druk is met die hack enzo maar even een berichtje plaatsen over hoe en wat kost hooguit een paar minuten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Danny was te druk met allerlei grappenmakers. Maar de communicatie is idd wel echt weer typisch Desch Foksch met als gevolg dat veel mensen afhaken door de vele onduidelijkheden. Gemiste kans.
eens, wij krijgen ook niets door op het moment (organisatie)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik snap dat het druk is met die hack enzo maar even een berichtje plaatsen over hoe en wat kost hooguit een paar minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |