Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ligt eraan. Als je geen vleesliefhebber bent en je gaat 's avonds nog met eigen vervoer naar huis, dan kan ik me voorstellen dat je ook aan de financiën denkt.
Ik ook niet hoor. Vreten en zuipenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denk
ja en die lijst is niet bijgewerkt want diverse mensen hebben in datzelfde topic afgezegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Modus het volgende:
Niet om te zeiken maar waarom staat de 'ik kom'-lijst in geen van beide lopende topics maar alleen in een reeds gesloten topic FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ?
Pardon???????quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?
Ohja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:17 schreef Manono het volgende:
ja en die lijst is niet bijgewerkt want diverse mensen hebben in datzelfde topic afgezegd
niet om te zeiken
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:33 schreef jordeeeh het volgende:
Is t trouwens mogelijk om te komen zonder je opgegeven te hebben?
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel, maar we hebben liever dat je vooraf betaalt, dan weten we ook op hoeveel mensen we moeten rekenen.
Ah ok.quote:
Sorry hoor maar:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pardon???????
Doe even normaalIk heb gewoon geen 25 euro over voor een meet waarvan ik nog niet zeker weet of ik er heen ga en heb zondag nog andere dingen te doen, dus blijf ook sowieso niet slapen. Daarbij drink ik gewoon geen frisdrank omdat ik dat niet lekker vind en bier drink ik niet als ik nog moet rijden. Dit valt me van je tegen,
weest niet bang, als ik kom, dan haal ik een lekkere big mac onderweg ofzoik wilde alleen weten of je ook al moest betalen om uberhaupt te mogen komen. Ga de organisatie ook niet met een 'misschien' opzadelen, als iedereen dat doet is er straks 25kg teveel vlees enzo..
Benzine is ook al niet gratis. Dus.
Ik maak met gewoon zorgen over dat uithongeren en gefocus op lijnen van jequote:
en waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Sorry hoor maar:![]()
![]()
. Wat stel je je aan? Als je toch zoveel bedenkingen hebt, dan kom je toch lekker niet?
nou, ik vond 't anders wel een beetje een kloteopmerking, maar jammer dat je niet komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak met gewoon zorgen over dat uithongeren en gefocus op lijnen van jeMaar dat is dus niet de reden lees ik
En in de verdediging schieten hoeft al helemaal niet hoor
Oh en ik kom niet, dus ben weg uit dit topic!
Ik post graag wat ik denkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik vond 't anders wel een beetje een kloteopmerking, maar jammer dat je niet komt
dat zegt weinig, maar die betaald hebben komen in ieder gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen, lijkt me eigenlijk wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten (aangezien ik werkelijk niemand irl ken). Maar wat hebben er weinig mensen al betaald
Effes bellen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:06 schreef Skaai het volgende:
Tip: Döner bestellen midden in de nacht kan daar heel goed!
Misschien heeft boebiedoe het nummer nog in zijn telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |