Heb je effe een uurtje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:04 schreef -Marcel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is precies wat ik nou ook wel eens denk!
Wat vinden jullie dat er mis is met mijn persoonlijkheid?
Andersomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Naja, op school verstopt ze zich ook voor hem, dus erg knap zal hij ook weer niet zijn
of ze vindt je gewoon stom...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:05 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Andersom![]()
Ze verstopt zich omdat zij onzeker is
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze doet nu precies wat jij eerst deed. sukkel.
Je reageert iig flink als je aandacht krijgt, dus in dat opzicht snap ik dat meisje uit je OP wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:04 schreef -Marcel het volgende:
Wat vinden jullie dat er mis is met mijn persoonlijkheid?
Ha! Dat betekend dus dat ze me wel leuk vind, en dat ze alleen doet alsof ze me niet leuk vind?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze doet nu precies wat jij eerst deed. sukkel.
Wat bedoel je met flink??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je reageert iig flink als je aandacht krijgt, dus in dat opzicht snap ik dat meisje uit je OP wel.
Nee. Je valt gewoon tegen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:09 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Ha! Dat betekend dus dat ze me wel leuk vind, en dat ze alleen doet alsof ze me niet leuk vind?
Flinke Namen boyyyyy, JeWeetZelluffffquote:
soms rij ik wel een in een BMW 7-seriequote:
Piemelcompensatie maakt weinig indrukquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:14 schreef -Marcel het volgende:
[..]
soms rij ik wel een in een BMW 7-seriedus hoe kan ik tegenvallen? (alhoewel die niet van mij is maar van mijn pa
![]()
maar dat hoeft verder niemand te weten)
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:14 schreef -Marcel het volgende:
[..]
soms rij ik wel een in een BMW 7-seriedus hoe kan ik tegenvallen? (alhoewel die niet van mij is maar van mijn pa
![]()
maar dat hoeft verder niemand te weten)
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'gretig' was een beter woord geweest.
Waarom post je dan zo vaak?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:14 schreef KudFokker het volgende:
Ennuh...
[ afbeelding ]
Succes met je rot leven TS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |