Wat wil je hebben?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit te bedenken waar ik op dit tijdstip nog een computerspel kan kopen
(oh en kom neit met bol.com aanzetten, want ik wil het ook nu hebben
De mediamarktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit te bedenken waar ik op dit tijdstip nog een computerspel kan kopen
(oh en kom neit met bol.com aanzetten, want ik wil het ook nu hebben
Steam? wat is dat?quote:
Een programma voor spellen, ik meen dat je daar ook spellen kunt kopen en dat je die dan downloadquote:
Klopt! is best wel ver alleen van hierquote:
Van wat voor een spellen hou je?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt! is best wel ver alleen van hierEn ik was er praktisch vanmiddag
Je moet er wat voor over hebben hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt! is best wel ver alleen van hierEn ik was er praktisch vanmiddag
Hij heeft wel medicatie gebruikt, maar dat heeft ook weer nadelen. Daarom is hij daar mee gestopt. Hij heeft het geluk dat hij voor z'n werk juist veel moet praten en redelijk druk kan zijn, dus het stoppen met de medicatie was wat dat betreft geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gebruikt hij ook medicatie of heeft hij ermee leren leven door zichzelf bepaalde dingen aan te leren?
is het ook iets wat jullie relatie belemmerd of heb je daar geen last van? Ben wel benieuwd
In Maassluis is dat hartstikke hipquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef MaJo het volgende:
Laat ik me maar eens omkledenzo quizzen in maassluis en dan is het wel handig als ik niet in mijn pyama kom
Vindt jij dat vervelend vervelend voor jezelf of vervelend voor de mensen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
Of hij onderbreekt mensen om iets te laten zien of te vertellen. Dat vind ik nog steeds lastig, maar hij kan er niet zo makkelijk iets aan doen natuurlijk.
oh ja, dat is een tikkie genant, maar ik mocht het lenen van iemand maar daar bleek eht opeens niet te liggen en nu wil ikquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja, dat is een tikkie genant, maar ik mocht het lenen van iemand maar daar bleek eht opeens niet te liggen en nu wil ik
Sims 3
Sims 3 valt best wel tegen als je alle sims 2 uitbreidingen al hadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja, dat is een tikkie genant, maar ik mocht het lenen van iemand maar daar bleek eht opeens niet te liggen en nu wil ik
Sims 3
die had ik niet, gewoon sims 2 + uitgaanslevenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Sims 3 valt best wel tegen als je alle sims 2 uitbreidingen al had
maar wel nog altijd leuk
1x geprobeerd en dat resulteerde in een viruslawinequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:10 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat is zo'n vervelend gevoel Soemp
En ik kan niks vinden op de site van steam over sims 3Maar heb je ervaring met torrents PS?
Ik zie er zo tegenop om dat in mn eentje te doen. ben vandaag al helemaal daar geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:14 schreef Yurithemaster het volgende:
inmiddels had PS al bij de mediamarkt kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |