Ik verdenk mezelf de AKO op Amsterdam Sloterdijk plat te lopen, vooral op de dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ervaring mee?
maar hoe zit het met jou dan, iemand op het oog?
Ben dus wel hyperactief......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:15 schreef Soempie het volgende:
Onder het kopje hyperactiviteit:
hoge mate van onrust (geestelijk)
voortdurend onrustig in beweging
staat vaak op van zijn / haar plaats
praat overmatig en druk
is altijd in de weer
Nee bij de hyperactiviteit gaat het puur om de buitenkant. Hyper in je hoofd ben je sowieso omdat beiden typen dopemine missen, een stofje dat ervoor zorgt dat beiden hersenhelften met elkaar in contact staanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met hyperactiviteit bedoelen ze ook niet alleen wat je aan de buitenkant ziet, maar ook de chaos die je in je hoofd kunt hebben, volgens mij.
Ik had beter op moeten letten tijdens college vorig jaar.
Ik las AKQquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verdenk mezelf de AKO op Amsterdam Sloterdijk plat te lopen, vooral op de dinsdagmiddag.
Heeft sven ook ADHD?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
En dan heb je dus ook nog:
Aandachtstekort:
korte concentratie
snel afgeleid
weinig oog voor details
maakt dingen niet af
vluchtig in contacten
chaotisch gedrag
moeite met organiseren van taken
en de impulsiviteit:
reageert direct op omgevingsprikkels
wacht niet op zijn / haar beurt
verstoort het spel van anderen
onderbreekt een gesprek
gebruikt vaak ongevraagd dingen van anderen
emotioneel wisselvallig en prikkelbaar
Sven is dus vooral impulsief.
Ik heb behoefte aan regelmaat door die impulsiviteit. Maar misschien komt dat omdat ik een dertiger ben inmiddels. Jarenlang geleefd met het moment en nu wil ik het liefst normaal leven....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft sven ook ADHD?
ik kan impulsief zijn, maar heb ook veel behoefte aan regelmaat. Het wisselt elkaar eigenlijk af
Je bedoelt nucleus caudatusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef Soempie het volgende:
dit komt voort uit een lagere activiteit in het frontale deel van de hersenen, met alle verbindingen van de nucleus claudatus en het limbisch systeem.
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las AKQmaar ja, aandachtstekort he
maar vertel, er werkt daar een leuk iemand?
Ja, hij heeft ook ADHD.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft sven ook ADHD?
ik kan impulsief zijn, maar heb ook veel behoefte aan regelmaat. Het wisselt elkaar eigenlijk af
Gewoon eens doen johquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jazeker.
Helaas houd ik het alleen bij tijdschriften doorbladeren en kopen. Ik moet wat assertiever worden, maar aan de andere kant kunnen ze me met een dwangbuis afvoeren als ik spontaan afspreek.
Ik houd hem voorlopig ook weer zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, je avatar is weer roodzo hoort ie
![]()
Dat heeft natuurlijk ook wel met elkaar te maken jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan regelmaat door die impulsiviteit. Maar misschien komt dat omdat ik een dertiger ben inmiddels. Jarenlang geleefd met het moment en nu wil ik het liefst normaal leven....
Gebruikt hij ook medicatie of heeft hij ermee leren leven door zichzelf bepaalde dingen aan te leren?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook ADHD.![]()
En bij hem zie je ook duidelijk alle drie die punten terug.
Dat wordt denk ik medio augustus weer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon eens doen johhet ergste wat er kan gebeuren is dat je afgewezen wordt, en daar leer je ook weer van
dat je me laatst hebt aangesproken was ook een hele stap maar dat ging ook goed toch? Dus gewoon doen
dat was mijn alter ego Benno L. zelf wil ik ook nog wel een keer naar thailand maar dan wel wat meer richting de grens met cambodja. kan je nog een paar dagen angkor wat mee pakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Whiteguy wou toch naar Pattaya? Die is nu ineens verdacht stil......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |