Is die al vergeven trouwens? Ze ziet er best lief en leuk uitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef isogram het volgende:
Praat me er niet van. Je kunt tegenwoordig geen topic in NWS meer aanklikken of dat mens verschijnt weer in beeld.
Ik krijg haar nu zo'n beetje overalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Is die al vergeven trouwens? Ze ziet er best lief en leuk uit![]()
Isabeau heeft haar net al ingepikt. Ik vraag me alleen wel af of deze moslima toe is aan een lesbische relatie, maar goed...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Walter81 het volgende:
Waarom krijg ik haar niet?
*checkt FOBO van Isabeau.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
[..]
Isabeau heeft haar net al ingepikt. Ik vraag me alleen wel af of deze moslima toe is aan een lesbische relatie, maar goed...
Ja hallo! er staat huwelijkssite en in Nederland zijn homohuwelijken heel gewoon hoor, dan moet je niet op zo'n site gaan staanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
Isabeau heeft haar net al ingepikt. Ik vraag me alleen wel af of deze moslima toe is aan een lesbische relatie, maar goed...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Walter81 het volgende:
Waarom krijg ik haar niet? Ik heb o.a.:
Marokkaanse bruiloft muziek
De perfecte muziek op uw bruiloft? Vraag nu de gratis prijsopgave aan!
Mooie Arabisch Bruiden
Ontmoet Uw Aanstaande Bruid Vandaag 795,000 Leden. Word 100% Gratis Lid
Nou ik vind dr er anders knap lelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Walter81 het volgende:
[..]
*checkt FOBO van Isabeau.
Ohw. Isabeau ziet er ook niet onaardig uit, dus triootje mag ook wel hoor. En anders trekken we die moslima gewoon d'r hoofddoek 'n zak over d'r hoofd als het onder die doek tegenvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |