Alsof iedereen wel met de Koningin verbonden is als zij jarig isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:32 schreef B.E.D het volgende:
Omdat het 14 juli is.
Van die halve Fransen die naar Nederland zijn geėmigreerd, en zich nog steeds verbonden voelen met Frankrijk, en daarom op Franse feestdagen hier de Franse vlag uithangen
Boek dan een tripje naar Frankrijk om daar feest te gaan vieren.
So useless.
Colombiaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:42 schreef mividaloca het volgende:
Hier gaat komend weekend bij de onafhangkelijksdag van Colombia ook de Colombiaanse vlag uit!
onterechte klacht!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:34 schreef zovty het volgende:
Jeutje! Een vlag! Een vlag met totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal andere kleuren dan de nederlandse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VLUGVLUGVLUGVLUG OPEN ER EEN TOPIC OVER!!!!!!!!!!!!
Of is het misschien een vlag van iemand die geslaagd/over is en verkeerd hangt?
onafhangkelijksdagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:42 schreef mividaloca het volgende:
Hier gaat komend weekend bij de onafhangkelijksdag van Colombia ook de Colombiaanse vlag uit!
onterechte klacht!
Ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Eng he, mensen met een andere afkomst?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:42 schreef kL0j00h het volgende:
Opzouten met die Fransen. Arrogant kut volk.
Amerika is baas, Frankrijk is kut. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:00 schreef Jenglejack het volgende:
Ik heb op 4 july mijn amerikaanse vlag opgehangen. So what nigga ?
De Amerikaanse vlag is ook mooier.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Amerika is baas, Frankrijk is kut. Dat is het verschil.
Hollanders sarren, niks mis mee!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:10 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Of een Limburgse vlag met Koninginnedag, Carnaval en andere gelegenheden.
Dat is anders, want Frankrijk is een land met nare, zelfoverschattende paupers en Ierland is tof.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:34 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Hier gaat met St. Patrick's day ook de Ierse vlag uit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is anders, want Frankrijk is een land met nare, zelfoverschattende paupers en Ierland is tof.
Ierland is tof iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is anders, want Frankrijk is een land met nare, zelfoverschattende paupers en Ierland is tof.
Overigens, sinds deze week een heel stuk minder tof, maar niet te vergelijken met Frankrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Eindelijk een verstandig iemand in KLB.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft Frankrijk geen Jaarlijkse gayparade zo groot als die van Nederland.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef Big-Pun het volgende:
amerika is zeker geen baas daarvoor wonen er teveel nigga hating fatso´s in t land, frankrijk is een land voor homo´s only. Neduland daarentegen is heaven voor smoka´s en G´s
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:17 schreef Muuyad het volgende:
[..]
En Frankrijk heeft vooralsnog het beste voetbalteam op papier
"Ook" ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:34 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Hier gaat met St. Patrick's day ook de Ierse vlag uit.
Wie is noem? En waarom is dat een beter team?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef Muuyad het volgende:
Noem is een beter team dan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Mijn hondje Nińo is vandaag 2 geworden dus de Spaanse vlag hangt hier uit ^^
ieren heerschenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Eindelijk een verstandig iemand in KLB.
Hij is Spaans, niet Antilliaansquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ewaaaa goed nieuws cońo. Was je hond niet viesssssss?
Ey kill! Chill out! Chill out! Nos spang swa!quote:
Wat doet die vent met z'n vlag op jouw rug?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
Ik en m'n matties gingen op 4 juli zo door de stad.
[ afbeelding ]
Nederlandse supporters met die schmink en al die andere commerciėle troepquote:
Het ging volgens mij niet over supporters. Je wilde graag dat iemand een beter team noemde dan Frankrijk. Heb je genoeg aan dit filmpje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Nederlandse supporters met die schmink en al die andere commerciėle troepLaat maar weer is zien hoe laagopgeleid Nederland is
De Franse hoogstens om hem te verbranden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
"Ook" ?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dan de franse EN ierse vlag buiten hangt?
Jeweetzelf !quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
Ik en m'n matties gingen op 4 juli zo door de stad.
[ afbeelding ]
Hoe erg kun je falenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:34 schreef zovty het volgende:
Jeutje! Een vlag! Een vlag met totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal andere kleuren dan de nederlandse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VLUGVLUGVLUGVLUG OPEN ER EEN TOPIC OVER!!!!!!!!!!!!
QFTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |