Neen, ik ben kaal. Lul.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je kent het wel.
Neem ik niet mee bij het uitgaan.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je kent het wel.
quote:FUBAR
Idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ken het, en dan krijg je zo'n lomp 'ik heb net gezwommen' kapsel.
Doe jij je haar maar niet.quote:
Klopt.quote:
Altijd wel wind met motregenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Kutweer als je wilt uitgaan
Vooral in de winter veel voorkomend
Yup, bij mijn huis ist 10 minuutjes lopen naar de stad, maar dan nogquote:
Lol.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef kabelhaspel het volgende:
FUBAR: Fucked Up Beyond All Recognition
Waarom doe je het dan niet gewoon als je op je werk aankomt, want anders kan je er dankzij je helm toch maar 5 minuten van genieten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Behoorlijk kut ja. Als ik fiets en het waait redelijk dan fucked dat mijn haar.
Als ik de brommert pak dan fucked mn helm mijn haar.
Zodoende doe ik 's ochtends twee keer mijn haar: Voordat ik vertrek thuis, en als ik op het werk aan kom
Bij mij 3quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yup, bij mijn huis ist 10 minuutjes lopen naar de stad, maar dan nog
Ja je moet het dan gelijk weer normaal doen nu het nog nat isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als je er gel in hebt zitten dan blijft je kapsel ook nog eens zo.
Nooit Saving Private Ryan gekeken?quote:
Bedankt voor de tip Steven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:27 schreef Steven.seagal het volgende:
Dan moet je ook niet zo'n pauperkapsel hebben chuck, neem een voorbeeld aan mij en maak een paardenstaart. Het staat goed en je kunt ermee lopen in wind en weer
+ het waait niet door elkaar wanneer je met je paard een trein probeerd in te halen !quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:27 schreef Steven.seagal het volgende:
Dan moet je ook niet zo'n pauperkapsel hebben chuck, neem een voorbeeld aan mij en maak een paardenstaart. Het staat goed en je kunt ermee lopen in wind en weer
Toen ik zag dat jij gepost had, had ik de reactie: 'echte mannen kijken s'ochtends niet eens in de spiegel' verwacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik spring nog liever van een brug dan dat iemand me
ziet zonder gel.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik ga m'n deur ook gewoon niet uit zonder gel.
Als ik het helemaal niet doe voordat ik de helm op zet ziet het er helemaal niet uit, en het stukje van de fietsenstalling naar de toiletten op de zaak moet ik er toch nog enigszins stijlvol uitzienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet gewoon als je op je werk aankomt, want anders kan je er dankzij je helm toch maar 5 minuten van genieten.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef BigKahuna het volgende:
TS is veel te bescheiden, hij ziet er immers altijd uit om door een ringetje te halen![]()
![]()
.
Mannen met haar op hun ballenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef ElectricEye het volgende:
Haar is zo f**king old style.
En overrated.
TS heeft zijn schaamhaar ook gestyled, wedden?
Wijf!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef ElectricEye het volgende:
En overrated.
Wijf!
Niemand wil bobben bij ons en we hebben niet de financiele middelen voor zulke luxequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:44 schreef J.Herrer het volgende:
Echte bazen gaan dan ook niet op de fiets maar hebben een eigen auto incl. privechauffeur
Ik had het meer over je zogenaamde stoere 'eyo biatch, kijk mij eens van die straatie komen swa! Echt masterlijk spang' taaltjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe jij je haar maar niet.![]()
[..]
Klopt.
Mensen die van de straat komen maken zich niet zo druk om hun haar hoor. TS is gewoon een mooiboy en hij is kankerlekker kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik had het meer over je zogenaamde stoere 'eyo biatch, kijk mij eens van die straatie komen swa! Echt masterlijk spang' taaltje
Saving Private Ryan ftw!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef kabelhaspel het volgende:
FUBAR: Fucked Up Beyond All Recognition
Sma is inderdaad wel hevige straattaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik had het meer over je zogenaamde stoere 'eyo biatch, kijk mij eens van die straatie komen swa! Echt masterlijk spang' taaltje
Ik sta 1 uur voor de spiegel net als Dani van Beauty & du Nerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die van de straat komen maken zich niet zo druk om hun haar hoor. TS is gewoon een mooiboy en hij is kankerlekker kan ik je vertellen.
Finsterwoldequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef FixYou het volgende:
Bij ons in Finsterwolde wel. Stadsmensen altijd met hun slappe gezeik. Laat ze maar een keertje op 't land werken, kijken of ze dan nog zulke praatjes hebben.
Jij ouwe straatratquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sma is inderdaad wel hevige straattaal!
Op het land werkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef FixYou het volgende:
Bij ons in Finsterwolde wel. Stadsmensen altijd met hun slappe gezeik. Laat ze maar een keertje op 't land werken, kijken of ze dan nog zulke praatjes hebben.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef FixYou het volgende:
Boehoehoertjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef FixYou het volgende:
Kutboeren, ga eens echt werken ipv op het land of ipv achter een computertje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef FixYou het volgende:
Ga stront scheppen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef FixYou het volgende:
TS is zo'n Jekyl & Hyde fan...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef jpg97 het volgende:
"Styl0w" haar
Het is al halverwege 2009 hoor
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef ElectricEye het volgende:
En overrated.
Wijf!
Je springt liever van een brug dan dat je vriendin je ziet vlak na het douchen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik spring nog liever van een brug dan dat iemand me
ziet zonder gel.
Ja het is vast ook geen pisstakequote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef jpg97 het volgende:
"Styl0w" haar
Het is al halverwege 2009 hoor
Herkenningquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:15 schreef krioro het volgende:
Duidelijk één van de meest terechte klachten ooit.
Niet bij elke gelegenheid nee, maar bij situaties zoals in de OP wel ja. Normaal al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef zagevent het volgende:
TS spendeert langer dan 2 minuten aan z'n haar. Ben je homo ofzo TS?
Check jou kop dan, dan vindt ik het niet gek dat je het geen flikker boeit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef zagevent het volgende:
Post zijn pic eens?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Check jou kop dan, dan vindt ik het niet gek dat je het geen flikker boeit.
En dan lekker binnen blijven zeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:52 schreef Leatherneck het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Saves the day.
Lekker fokkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En dan lekker binnen blijven zeker.
Kan ook leuk zijn ja.quote:
Als ik naar die trui kijk snap ik je reactie meteen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef zagevent het volgende:
Mensen die uitgaanquote:
Nee, je kunt inderdaad veel beter binnen blijven je hele levenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die uitgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap echt niet waarom je je zuurverdiende geld over de balk zou smijten voor een paar alcoholistische versnaperingen, waardoor je er de volgende dag toch niks meer van weet_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je kent het wel. Je maakt jezelf klaar voor het uitgaan/chillen met een smatje/iets anders waar je er top notch moet uitzien.
Want? jij blijft altijd thuis?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, je kunt inderdaad veel beter binnen blijven je hele leven_!
Je hapt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.buffalo soldaat is een ekte playerbaas in de club.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, je kunt inderdaad veel beter binnen blijven je hele leven_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
jaa ik had je daar even goed te pakken he BWHOAHAHAquote:
quote:
Windquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe deze klacht blijft gewoon goed. Nu de wind en regen weer terugkomt.
KUTKICK GODVERDOMME VUILE KUTPINDAquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Geen idee, ik mis hem ook. Een garantie voor kwaliteit, die jongen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:22 schreef Biels het volgende:
[..]
BigKahuna![]()
. Waar is die eigenlijk gebleven?
R.I.P. BKquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:22 schreef Biels het volgende:
[..]
BigKahuna![]()
. Waar is die eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat die twee pinda's zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wind
Regen
Zon
Was het maar weer lente
en toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je kent het wel. Je maakt jezelf klaar voor het uitgaan/chillen met een smatje/iets anders waar je er top notch moet uitzien.
Pieter utdquote:
Mm volgensmij heeft die vuige autist zich eindelijk voor een trein gegooidquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik mis hem ook. Een garantie voor kwaliteit, die jongen.
Ik heb het al jaren geleden opgegeven om mijn haren te gellen. Een stap buiten de deur en een zuchtje wind en het was weer uit model. Voortaan laat ik mijn wilde manen fier ronddansen in de wind.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar +28.
Ik had altijd de keus. Óf de capuchon wat alles indeukte, of de regen die m'n gel ruïneerde. Ik bleef switchen.
Ik ga altijd voor de capuchonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar +28.
Ik had altijd de keus. Óf de capuchon wat alles indeukte, of de regen die m'n gel ruïneerde. Ik bleef switchen.
Dat is niet styl0wquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
Mensen die hun best doen voor hun kapsel
Klopt, maar soms miezerde het en dan was het lastig kiezenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de capuchonDan kan je et bij mij tenminste daarna altijd weer nog een beetje weer fixen, als et echt goed regent en dat gaat samen met mn wax dan krijg je zon vieze smurrie en heb ik van dat spriethaar
![]()
Echte bazen komen hun bed niet eens outquote:
Dat doe ik op vrije dagenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echte bazen komen hun bed niet eens out
Zonder baardje en borstelige wenkbrauwen zou het zo een vrouw kunnen zijnquote:
Hehe duivels dilemmaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, maar soms miezerde het en dan was het lastig kiezen.
Sangquote:
Volgens mij hebben Indo's sowieso van dat zwarte stijle, prikkeldraadhaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:53 schreef JX het volgende:
Hoax! Chuck Norris' haar is van staal en weerstaat alles. Wind raakt door de war van Chuck Norris' haar![]()
Als Chuck Norris' haar in de war raakt, dan hoeft hij er alleen maar naar te wijzen en het schuift uit angst weer op de goede plek
terminaal?quote:
Mensen die lelijk zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
Mensen die hun best doen voor hun kapsel
Stijl prikkeldraad haar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Indo's sowieso van dat zwarte stijle, prikkeldraadhaar.
Okequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Stijl prikkeldraad haar?Pics?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nooitquote:
Hehe zo van een samenvoeging van japanner en retardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nooit. Ik heb krullen swa. Dat noemen we japtard haar.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nooit. Ik heb krullen swa. Dat noemen we japtard haar.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe zo van een samenvoeging van japanner en retard~!~!q2:D
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |