Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:43 schreef Jarno het volgende:
Kut, eigenlijk had Nol in de TT gemoeten idd.
Of Japie-oooooooooooooo.quote:
Schijt een beer op de paus?quote:
Kut Paus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, dan wordt het met Razinger (oid) toch een German Scheiße movie.
Second that.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:45 schreef Joene het volgende:
Wat is het toch een prachtvak dat systeembeheerder![]()
Die heb ik op mijn PS3 staan, want ja dat kan ik zo over pompen met mijn media serverquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, dat weet ik eigenlijk niet.
Even de nieuwe film met Tom Hanks over de katholieke kerk afwachten, misschien zit het daar wel in.
Fuhrer !quote:
Echt he, wat is klacht dan vraag ik me af.quote:
Dat die niks proeft of ruikt J dat is de klacht ! Hij houdt niet van een frisse kut.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt he, wat is klacht dan vraag ik me af..
Wat een homo, dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat die niks proeft of ruikt J dat is de klacht ! Hij houdt niet van een frisse kut.
Inderdaad. Zoutloze bende voor inspiratieloze Vinexwijk bewoners.quote:
Dat Zoutloos is het niet voor jou hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoutloze bende voor inspiratieloze Vinexwijk bewoners.
misschien wat voor de TS van dat topic.quote:
Je vergeet de Seat Leon voor de deur.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoutloze bende voor inspiratieloze Vinexwijk bewoners.
Seatquote:
Met van die haastige pakken erin, die je tijdens de spits op je bumper gaan zitten met hun 2.0 TDI,quote:
Precies, ik blaas ook altijd door op de linkerbaan, mits het verkeer het toe laat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:21 schreef Joene het volgende:
Dat haastige doe ik ook ja . Maar niet in een Seat
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is me wel opgevallen dat sinds ik gele koplampen heb in de BX, dat mensen sneller aan de kant gaan als ik op de linkerbaan er langs wil.
Analisomie.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef Joene het volgende:
Wat een homo's ook dat ze niet even die shit gewoon afgeven op het postkantoor dat je het zo op kan halen.
Que?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Dat moet een geintje zijn op dat MP toch? toch?
Ik krijg geld toe.. elke maand weer..quote:
*~Ding!~*quote:
Die Fashionistas is echt sick, echt zoeen hele grote ding zo in dr bips.quote:
Pics van?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:59 schreef Houzer het volgende:
Pics T?
En J. Ik ben de harddisk aan het copuleren,
Samenquote:
Heuj!quote:
Van mij die ligt te neuken zijn er niet H.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij die ligt te neuken
En samen vind ik nog beter
Duurt nog 2 dagen voor ik weer in NL benquote:
Ik smacht al een tijdje n00b. Maar niet naar H.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef n00cL30n het volgende:
dan maar smachten tal, dan maar smachten.
Alsof ik jou zou willen doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik smacht al een tijdje n00b. Maar niet naar H.
ik denk het wel Hquote:
Heul niet, om sex met mij te hebben daar gaat een heel process aan voor af.quote:
Mwah ze had je al aardig geshakedquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heul niet, om sex met mij te hebben daar gaat een heel process aan voor af.
Met selectierondes, tests als je daar voor slaagt dan mag je mij versieren, lukt dat, dan mag er geneukt worden.
Maar dan wordt er ook goed geneukt
Daar heb ik mensen voor J.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef Joene het volgende:
Zeau, de eerste 10 pc's van vandaag zijn ge-imaged. Uitleveren die shit.
Dat uitleveren doe ik ook niet zelfquote:
Zoiets gaat toch via WDS?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat uitleveren doe ik ook niet zelf![]()
Maar het testen van nieuwe machine heb ik wel even zelf gedaan en de image gemaakt
Deze staat nu gewoon op de ghostcast machine.
Ohja ik doe tegenwoordig ook aan Packaging Leipe Shit.
Men , ris of WDS sucked.quote:
Kosten ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:05 schreef Houzer het volgende:
Sow het is geregeld.
Met kerst en oud & nieuw zit ik op Koh Phi Phi
leuk j leuk !quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
Ik ben gewoon weer heel hip SLA's aan het bijwerken.![]()
![]()
![]()
.
Noem het dan ook liever 'investeringen'.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
We zullen aan je denken als je een schone 'Thaise' ligt te duwen terwijl je je afvraagt waarom je alleen anaal mag en het licht niet aan mag H.
O.quote:
1500 de man incl. ticketquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Joene het volgende:
ik bedoel H, wat kost zoiets nou 2 weken met je reet naar thailand.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
We zullen aan je denken als je een schone 12 jarige 'Thaise' ligt te duwen terwijl je je afvraagt waarom je alleen anaal mag en het licht niet aan mag H.
3kquote:
Er zijn dagen dat ik het gewoon niet bij me heb J.quote:
Ga maar 2 weken wintersporten, en bereken dan maar eens wat je voor zn 2tjes kwijt bent.quote:
VAKANTIE H VAKANTIE is NIET SPORTENquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ga maar 2 weken wintersporten, en bereken dan maar eens wat je voor zn 2tjes kwijt bent.
er waren tijden in mn leven dat ik met 3k in mn portemonnee liepquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het gewoon niet bij me heb J.
Nou het enige mooie aan wintersport. is de apreski.quote:
Binnen in de kroeg waar de openhaard brand en waar het lekker warm is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou het enige mooie aan wintersport. is de apreski.
Exact , beetje Jagerthee zuipen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Binnen in de kroeg waar de openhaard brand en waar het lekker warm is.
Hallo jij denkt dat een racist als ik naar Turkije gaat ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Houzer het volgende:
Maar je kan natuurlijk ook een 8-daagse all-in vakantie boeken in Turkije tussen de russen en schreeuwende engelse.
Kost je ongeveer 1600 euro voor 2 personen, en dan ben je maar 8 dagen weg.
je kan niet tiepen Jquote:
Ik noem maar een zijstraat J.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Hallo jij denkt dat een racist als ik naar Turkije gaat ?
Das ok Jquote:
Ach in de zomer kan je daar nog leuke meisjes hosselen.quote:
Jaren achterelkaar naar italie geweest , fantastisch land.quote:
Venetië vond ik erg gaaf om gezien te hebben, wat een enorm mooie stad is dat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Jaren achterelkaar naar italie geweest , fantastisch land.
Vooral toscane was goed ook.
2 jaar terug naar Calabrië geweest , echt fantastisch.
Onontdekt gebied, uiteten met 2 man voor 9 eurie![]()
![]()
![]()
Vorig jaar beetje rond venetië vond ik wat minder
Te druk , te warm , te benauwd, en 16 fucking euro voor 2 tyfus blikjes colaquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Venetië vond ik erg gaaf om gezien te hebben, wat een enorm mooie stad is dat.
Ja qua toerisme zit het wel snor daar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Te druk , te warm , te benauwd, en 16 fucking euro voor 2 tyfus blikjes cola
Kom naar mn achtertuin het is in elk geval een jungle !quote:
Groeien daar ook cocaplanten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Kom naar mn achtertuin het is in elk geval een jungle !
er groeit van allesquote:
Lekker lopen snatsenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Heb de hele nacht niet geslapen. Ben net een uur op het werk.
Spannend plekje Tquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Tally het volgende:
Even een kusje voor mijn internetmannen die hard aan t werk zijn!
Live from the plee van een Mac in France!
En wij maar werkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Tally het volgende:
Even een kusje voor mijn internetmannen die hard aan t werk zijn!
Live from the plee van een Mac in France!
ik ook ? zo zonder bikini !quote:
Hoezo ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef Houzer het volgende:
Inderdaad.
Nu moet ik die foto's weer wissen anders word mn partner nog boos
Herkent ze de jesters van een ander.?quote:
Deze zijn een stukje groterquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Herkent ze de jesters van een ander.?
Grote jesters zijn ok ! maar die van mijn vrouw zijn ook groot dus dit kan welquote:
Beter in de hand.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:14 schreef Joene het volgende:
eigenlijk heb ik niet zoveel met gemmsde jesters.
Van een ex-vriendin. MMS rules.quote:
Groter dan degene die mijn vriendin heeft.quote:
je vriendin is plank met erwtjes ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Van een ex-vriendin. MMS rules.
[..]
Groter dan degene die mijn vriendin heeft.
Ik vind het best flinke jesters hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:42 schreef Joene het volgende:
noem je deze groot ?
ik ben H gewend hequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik vind het best flinke jesters hoor!
Als in cup H?!quote:
Ze woont nog bij dr ouders, ze is een huis aan bouwen met haar nieuwe vriendquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
Zeg H.
Die berkenmeubeltjes zijn toch wel naar haar gegaan in de boedelscheiding hoop ik.
DD i guessquote:
Bij haar jesters heb ik altijd een bepaald gevoel, die dingen zijn keihard, net silliconen maar dan echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Oh zo een mokkel met van die siliconen heb ik hem ook es ingeduwd , speelt best leuk die dingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bij haar jesters heb ik altijd een bepaald gevoel, die dingen zijn keihard, net silliconen maar dan echt.
Siliconen dingen ken je gewoon mee voeballen men.quote:
Jamaar deze zijn echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Siliconen dingen ken je gewoon mee voeballen men.
*visual*quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Siliconen dingen ken je gewoon mee voeballen men.
Ik ga straks even aan de jouwne zitten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
*visual*quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga straks even aan de jouwne zitten.
Das leuk voor je schatje straksquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:32 schreef Houzer het volgende:
Ik ben na het krijgen van die foto's wel gelijk geil
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Vraag eens of ze er één maakt dat ze voorover gebogen staat.
Jonge dat heb ik allang gevraagd, maar ze moest naar de kapperquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Vraag eens of ze er één maakt dat ze voorover gebogen staat.
De snol!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jonge dat heb ik allang gevraagd, maar ze moest naar de kapper
ik moest hardop lachenquote:
Alsof IK zou vragen: Maak een foto van je BH?quote:
Bij de kapper kan dat ook hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jonge dat heb ik allang gevraagd, maar ze moest naar de kapper
Zeau van he Snol ,je zit nu wel van die foto's naar me te sturen maar wat vind je vriend ervan ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Alsof IK zou vragen: Maak een foto van je BH?![]()
Ik ben gelijk begonnen over nakende jesters en ontblote graanschuren.
Maar ze wil het opbouwen, ik kan dr altijd nog chanteren dat ik het doorstuur naar de vriend, als ze niet gauw een foto van dr mossel maakt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Alsof IK zou vragen: Maak een foto van je BH?![]()
Ik ben gelijk begonnen over nakende jesters en ontblote graanschuren.
Maar ze wil het opbouwen, ik kan dr altijd nog chanteren dat ik het doorstuur naar de vriend, als ze niet gauw een foto van dr mossel maakt.
Geile Mossel , die lust ik welquote:
Van het weekend nog een pannetje weggewerkt J. Flesje bier in de pan, ff de kook erover en eten maar. Ze waren goe-hoed!quote:
Zo doe ik het ook , naja ik fruit eerst nog wat soepgroente, een ui , en een winterwortelquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van het weekend nog een pannetje weggewerkt J. Flesje bier in de pan, ff de kook erover en eten maar. Ze waren goe-hoed!
Ja, die had ik er ook bijgemikt. Goed bakkie had ik hoor, bijna geen slechte mosselen en al helemaal geen zand. (Alleen jammer van die krabbetjes altijd)quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook , naja ik fruit eerst nog wat soepgroente, een ui , en een winterwortel
Als ik een bak koop haal ik het bij de LIDL (goede mosselen) , maar meestal haal ik een zak prins en dingemansquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die had ik er ook bijgemikt. Goed bakkie had ik hoor, bijna geen slechte mosselen en al helemaal geen zand. (Alleen jammer van die krabbetjes altijd)
Ik had nu de jumbo's van de visboer, echt super. Teringduur, maar goed spul.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik een bak koop haal ik het bij de LIDL (goede mosselen) , maar meestal haal ik een zak prins en dingemans
Je krijgt er liters zaad van men!quote:
Spuiten A, spuiten!quote:
Een heel ranzig hotlink protectie plaatje.quote:
Das idd prettig J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:12 schreef Jarno het volgende:
Gelukkig word het lekker teringweer de komende week..
Ja J dat zou toch een nare tijd zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
Anders zou je je maar vol laten lopen met koud bier en dergelijke J!
Ach, wie weet gebeurt dat vanzelf straks H!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ging zwaar onder invloed om half 4 pas naar bed.
Om 6 uur ging de wekker.
Nu wil ik dood.
whehehehe ik snappum hoooooooor!quote:
Ik hoop het J. Ik hoop het.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, wie weet gebeurt dat vanzelf straks H!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |