quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:52 schreef Aivac het volgende:
Ik zit op 140 per jaar, oftewel eensch met klacht, kan ik volgend jaar weer minder bier drinken in de kantine :C waarschijnlijk zal het nu wel ¤1,90 kosten voor een flesje bier.
Geheel terecht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:49 schreef dagdag het volgende:
Omdat gemeente steeds minder bijdraagt
Ik durf te wedden dat je net zoveel, zoniet meer bier gaat drinken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:52 schreef Aivac het volgende:
Ik zit op 140 per jaar, oftewel eensch met klacht, kan ik volgend jaar weer minder bier drinken in de kantine :C waarschijnlijk zal het nu wel ¤1,90 kosten voor een flesje bier.
Wees blij dat er zoveel mensen voetballenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
En terecht. Kunst draagt ook meer bij aan de ontwikkeling van de burgers dan een sport als voetbal, die alleen maar vernielingen en degeneratie als gevolg heeft.
Het zijn toch echt de prijzen, bij mijn vorige vereniging betaalde ik ook veel minderquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
Even ervan uitgaande dat je senior bent en geen vrijwilligerswerk doet.....
23 euro + 5 euro = 28 euro x 12 (?!?) maanden ? = 336 ¤
Nee dat kan...
1: je voetbalt geen 12 maanden
2: Zoiets heb ik nog nooit gehoord.... Of krijg je bij dat bedrag een lease-auto om naar uitwedstrijden te reizen ?
quote:Met ingang van augustus 2008 wordt een contributieverhoging doorgevoerd.
De contributieverhoging is door de leden goedgekeurd in de Algemene Ledenvergadering van 4 juni 2008.
Vanaf augustus 2008 gelden de volgende tarieven:
pupillen
¤ 10,00
Senioren
¤ 23,50
G-voetbal
¤ 10,75
Per maand ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een prijzen zeg!
Bij ons geld de volgende contributie:
Senioren ¤ 8,00
Junioren ¤ 5,00
Pupillen ¤ 4,00
WTF is dat voor een eliteclub danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
Het zijn toch echt de prijzen, bij mijn vorige vereniging betaalde ik ook veel minder
apart
geen idee, zit er ook over te denken om naar mijn oude vereniging (sparta nijkerk) te gaan, veel beter geregeld daarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF is dat voor een eliteclub dan![]()
Voor ¤ 336- kun je 3 seizoenen voetballen bij de meeste clubs lijkt me.
Dat vind ik dan wel weer een perfecte maatregel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:09 schreef lyolyrc het volgende:
Terechte klacht, zeker als ik naar die krankzinnige prijzen kijk.
Ik betaalde vorig jaar 150 euro contributie en 5 euro voor twee loten van de Grote Club actie die we verplicht moeten kopen. Dit jaar moet je 50 euro extra gaan betalen als je geen vrijwilligerswerk wil doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |