Ik heb m'n zinnen gezet op een eigen breedsel, maar toch bedanktquote:Op maandag 14 september 2009 07:22 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Een rode met strepen kan ik zo voor je breeden als je wilt..
Yup, je hebt een echte, want Midas Dorkface is de starter van de Dorkfaces en die zit er bij jouw steendraak inquote:Op maandag 14 september 2009 12:51 schreef SiGNe het volgende:
en m'n rotsdraak heeft ook heel veel dorkfaces erin zitten
Ik mis D'ataquote:Op maandag 14 september 2009 15:05 schreef janeway het volgende:
wat ik laatst zo leuk vond is dat iemand een kind van een van mijn draken op de zelfde manier een naam gegeven had als ik altijd doe. De namen van mijn draken hebben altijd een hoofdletter dan comma boven en dan de rest van de naam.. bv B'elana. Ook wel gaaf om dat dus terug te zien.
Oh en naar de afstamming ga ik nu voortaan ook maar eens goed kijken..
Is niet echt bijzonder in de zin van dat ie zeldzaam is, maar het is wel 1 van mijn favorieten net als wat Etcetera zegt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Kijk wat ik nu kreeg
[ afbeelding ]
Is die bijzonder? Of kennen jullie die allang?
Ik ben dan ook heel blij dat ik er al een paartje van hebquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Is niet echt bijzonder in de zin van dat ie zeldzaam is, maar het is wel 1 van mijn favorieten net als wat Etcetera zegt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |