alt zwarte hatchies heb ik al..althans de 'normale' niet die opgekrulde ik heb een alt overschotje gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook de geslachtsloze jonge hatchies?
En de alt-zwarte alt hatchies?
Anders een breed-programmaatje starten. Ben ik nu ook net mee begonnen
heel erg bijzonder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Curled? Ik weet niet welke je daarmee bedoeld, maar deze kom je vaak tegen als hatchlings voor de zwarte alt en heb je zelf ook volgens mij:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En je schijnt dus ook deze te hebben, lijkt enigszins op de gewone zwarte, behalve de voorkant. Echter, als ik kijk tussen 7000 draakjes in DragonFix, dan staat deze er niet tussen. Of hij is dus heel, heel erg bijzonder, of bestaat dus niet meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is niet zo moeilijk, aangezien er geen views meer bij kúnnen komen als een draak volwassen of bevroren isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je moet er voor zorgen dat ze na het freezen geen views meer krijgen, dan gaat het goed
Heb je daar een plaatje van?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
en je hebt ook een alt curled, een opgerolde blackie
ook dan krijgen ze eventually een geslacht, al kan dat mss wel een jaar duren..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, aangezien er geen views meer bij kúnnen komen als een draak volwassen of bevroren isJe moet ervoor zorgen dat het ei hatcht met een minimaal aantal views en meteen bevriezen als ie uitkomt.
Geeft TJ de kans om jonge hatchlings freezen mogelijk te makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Saeramir het volgende:
ook
[..]
ook dan krijgen ze eventually een geslacht, al kan dat mss wel een jaar duren..
Nee de teller blijft stil staan. Ik wist het eerst ook niet, maar las het een keer en ben er toen op gaan letten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Beefcake, tellen de views etc echt niet meer verder? Ik dacht dat dat wel gebeurde (maar er niet meer toe deed verder)
Na hoeveel tijd nog? Ik heb er twee die bijna twee maanden geleden bevroren zijn en nog steeds geslachtloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Kleurdoos het volgende:
bij mij genderen ze uiteindelijk alsnog hoor
Dat dus, en sommigen dezelfde dag nogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd nog? Ik heb er twee die bijna twee maanden geleden bevroren zijn en nog steeds geslachtloos.
Hoe kan dat? Je hebt nog wat ruimte namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |