abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:53:06 #101
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71781536
Ook de geslachtsloze jonge hatchies?
En de alt-zwarte alt hatchies?

Anders een breed-programmaatje starten. Ben ik nu ook net mee begonnen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_71781615
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook de geslachtsloze jonge hatchies?
En de alt-zwarte alt hatchies?

Anders een breed-programmaatje starten. Ben ik nu ook net mee begonnen
alt zwarte hatchies heb ik al..althans de 'normale' niet die opgekrulde ik heb een alt overschotje gehad.

ik heb nu female/male paartjes en female/male hatchlings of ze zijn nog geslachtsloos.. maar als ze genoeg views krijgen wat uiteindelijk toch zal gebeuren dan zijn ze niet meer geslachtsloos dus dat vind ik een hopeloze zaak

misschien idd maar een breedprogje. maar dan heb je 1 seconde wat te doen en daarna 7 dagen niet
toch?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:17:49 #103
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71781862
Ja, dat wel

Overigens heb ik een aantal geslachtsloze hatchies, eentje daarvan is al maanden zonder geslacht. Je moet er voor zorgen dat ze na het freezen geen views meer krijgen, dan gaat het goed

De alt zwarte heeft 2 verschillende hatchies, je hebt daarvan niet van ieder 2 (man en vrouw)
alt-groen mis je trouwens ook nog
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_71782060
weet ik, ik mis nog wel een enkeling..maar die heb ik aankomende week allemaal op de alt groen na maar daar ben ik al hard mee bezig

en ik zei idd al dat ik curled nog niet had
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:03:32 #105
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71782694
Curled? Ik weet niet welke je daarmee bedoeld, maar deze kom je vaak tegen als hatchlings voor de zwarte alt en heb je zelf ook volgens mij:

En je schijnt dus ook deze te hebben, lijkt enigszins op de gewone zwarte, behalve de voorkant. Echter, als ik kijk tussen 7000 draakjes in DragonFix, dan staat deze er niet tussen. Of hij is dus heel, heel erg bijzonder, of bestaat dus niet meer:
pi_71783740
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Curled? Ik weet niet welke je daarmee bedoeld, maar deze kom je vaak tegen als hatchlings voor de zwarte alt en heb je zelf ook volgens mij:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

En je schijnt dus ook deze te hebben, lijkt enigszins op de gewone zwarte, behalve de voorkant. Echter, als ik kijk tussen 7000 draakjes in DragonFix, dan staat deze er niet tussen. Of hij is dus heel, heel erg bijzonder, of bestaat dus niet meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
heel erg bijzonder waarschijnlijk

en je hebt ook een alt curled, een opgerolde blackie
pi_71784189
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je moet er voor zorgen dat ze na het freezen geen views meer krijgen, dan gaat het goed
Dat is niet zo moeilijk, aangezien er geen views meer bij kúnnen komen als een draak volwassen of bevroren is Je moet ervoor zorgen dat het ei hatcht met een minimaal aantal views en meteen bevriezen als ie uitkomt.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:29:21 #108
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71786317
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
en je hebt ook een alt curled, een opgerolde blackie
Heb je daar een plaatje van?

En Beefcake, tellen de views etc echt niet meer verder? Ik dacht dat dat wel gebeurde (maar er niet meer toe deed verder)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:50:14 #109
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71793744
grmbl, mijn lente-hatch krijg geen geslacht nadat ie gefrozen is, maandenlang,
maar een paar pogingen met felroze hatchies mislukten, nu heb ik 3 frozen felroze hatchlings met vrouwelijk geslacht
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:34:59 #110
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71796177
de curled is de 'gewone' alt er is niet nog een andere versie.. en die staande bestaat nog steeds, is alleen heel erg rare geworden. schijnt dat er golven zijn dat die staanden weer heel veel voorkomen en die curleds hartstkke rare..

trouwens, ik stop niet totdat ik van elke draak een pagina vol gevuld heb
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:35:46 #111
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71796202
ook
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:13 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk, aangezien er geen views meer bij kúnnen komen als een draak volwassen of bevroren is Je moet ervoor zorgen dat het ei hatcht met een minimaal aantal views en meteen bevriezen als ie uitkomt.
ook dan krijgen ze eventually een geslacht, al kan dat mss wel een jaar duren..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:12:20 #112
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71797141
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Saeramir het volgende:
ook
[..]

ook dan krijgen ze eventually een geslacht, al kan dat mss wel een jaar duren..
Geeft TJ de kans om jonge hatchlings freezen mogelijk te maken
Daarom wil ik die felroze graag hebben, die is/gaat eruit
De rest komt wel weer terug
pi_71797596
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Beefcake, tellen de views etc echt niet meer verder? Ik dacht dat dat wel gebeurde (maar er niet meer toe deed verder)
Nee de teller blijft stil staan. Ik wist het eerst ook niet, maar las het een keer en ben er toen op gaan letten.

Ik heb er nu een paar bevroren zonder geslacht, ik zie wel of ze uiteindelijk toch nog genderen
pi_71798836
bij mij genderen ze uiteindelijk alsnog hoor
pi_71802846
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Kleurdoos het volgende:
bij mij genderen ze uiteindelijk alsnog hoor
Na hoeveel tijd nog? Ik heb er twee die bijna twee maanden geleden bevroren zijn en nog steeds geslachtloos.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:56:54 #116
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71804489
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef beefcake het volgende:

[..]

Na hoeveel tijd nog? Ik heb er twee die bijna twee maanden geleden bevroren zijn en nog steeds geslachtloos.
Dat dus, en sommigen dezelfde dag nog
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:51:05 #117
147091 janeway
live long and prosper
pi_71824592
mijn bevroren hatchlings zijn ook tot man of vrouw door gehatched, Jammer, ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen
Dit is mijn nieuwe oogst

Tis wel een beetje veel geloof ik
Maar kon er nog een ei bij breeden zodat ik de totale bezetting heb aan eitjes en hatchlings..
pi_72025107
pi_72025165
hmpff de helft staat er niet op
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 augustus 2009 @ 23:06:01 #120
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_72025332
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Kleurdoos het volgende:
hmpff de helft staat er niet op
Hoe kan dat? Je hebt nog wat ruimte namelijk
pi_72025429
hij update niet goed..mn eieren en laatste 7 hatchlings staan er niet op
  donderdag 20 augustus 2009 @ 05:59:47 #122
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72029927
die uploader duurt altijd even voordat ie goed upgedate is

mijn incubator is bijna helemaal vol met alleen volwassenen (de frozens laat ik niet zien) Ik heb nu precies 350 draken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 augustus 2009 @ 07:48:49 #123
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_72030217
Ook de mijne maar even, iets meer ruimte nog

Mijn projectje van alles eentje is nog niet compleet (of alle verschillende adults). Daarvoor zoek ik nog 1:
-gele dino

Verder ben ik inmiddels aardig aan de weg aan het timmeren voor van alles een mannetje/vrouwtje paar, dus zoek ik nog:

mannetje:
-alt-donkergroen

vrouwtje:
-zwart (inmiddels zwarte hatchling vrouwtje, dus komt eraan)
-alt-zwart
-mint (ei)
-goud
-rood (ei)
-blauw schild (ei)
-stone-licht (hatchling)
-zwevend

Daarna ga ik bezig met mijn hatchling verzameling, hoewel ik tussendoor ook daaraan werk, zoals je ziet
  Redactie Frontpage donderdag 20 augustus 2009 @ 23:36:31 #124
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72059354

Heb na een aantal mislukte rode-strepen nu een groene-strepen ei En ben bezig om een vrouwtjes balloon dragon te krijgen En een vrouwtjes rode draak
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:36:37 #125
147091 janeway
live long and prosper
pi_72111608
Hebben jullie de nieuwe opties al gezien bij DC? Leuk om direct je stamboom te kunnen zien..

Zo ik heb weer eitjes geraapt..
Ben druk op zoek naar een alt vine.. Niet te vinden hoor.. ik heb nu dit setje Ook nog zoekende naar een altblack mannetje hopelijk is dit er eentje en ik heb een silver hatchling, nu maar hopen dat het een mannetje is

Verder nog op zoek naar een gouden en een groene dino.. Wie o wie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')