alt zwarte hatchies heb ik al..althans de 'normale' niet die opgekrulde ik heb een alt overschotje gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook de geslachtsloze jonge hatchies?
En de alt-zwarte alt hatchies?
Anders een breed-programmaatje starten. Ben ik nu ook net mee begonnen
heel erg bijzonder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Curled? Ik weet niet welke je daarmee bedoeld, maar deze kom je vaak tegen als hatchlings voor de zwarte alt en heb je zelf ook volgens mij:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En je schijnt dus ook deze te hebben, lijkt enigszins op de gewone zwarte, behalve de voorkant. Echter, als ik kijk tussen 7000 draakjes in DragonFix, dan staat deze er niet tussen. Of hij is dus heel, heel erg bijzonder, of bestaat dus niet meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is niet zo moeilijk, aangezien er geen views meer bij kúnnen komen als een draak volwassen of bevroren isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je moet er voor zorgen dat ze na het freezen geen views meer krijgen, dan gaat het goed
Heb je daar een plaatje van?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
en je hebt ook een alt curled, een opgerolde blackie
ook dan krijgen ze eventually een geslacht, al kan dat mss wel een jaar duren..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, aangezien er geen views meer bij kúnnen komen als een draak volwassen of bevroren isJe moet ervoor zorgen dat het ei hatcht met een minimaal aantal views en meteen bevriezen als ie uitkomt.
Geeft TJ de kans om jonge hatchlings freezen mogelijk te makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Saeramir het volgende:
ook
[..]
ook dan krijgen ze eventually een geslacht, al kan dat mss wel een jaar duren..
Nee de teller blijft stil staan. Ik wist het eerst ook niet, maar las het een keer en ben er toen op gaan letten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Beefcake, tellen de views etc echt niet meer verder? Ik dacht dat dat wel gebeurde (maar er niet meer toe deed verder)
Na hoeveel tijd nog? Ik heb er twee die bijna twee maanden geleden bevroren zijn en nog steeds geslachtloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Kleurdoos het volgende:
bij mij genderen ze uiteindelijk alsnog hoor
Dat dus, en sommigen dezelfde dag nogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd nog? Ik heb er twee die bijna twee maanden geleden bevroren zijn en nog steeds geslachtloos.
Hoe kan dat? Je hebt nog wat ruimte namelijkquote:
o nu zijn er al 3 gehatchtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Woei 5! nieuwe eitjes
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind ik ookquote:
die kans is heel klein..dat is toch een paars ei? dat zijn alleen maar vrouwtjesquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb weer vier miniprojectjes lopen
Ik wil graag dat
[ link | afbeelding ] een vrouwtje wordt
[ link | afbeelding ] een mannetje wordt (kans is klein ben ik bang)
[ link | afbeelding ] een vrouwtje wordt
[ link | afbeelding ] een mannetje wordt, alt of gewoon maakt me niks uit
paars ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Die roze waren toch alleen maar vrouwtjes
Gewoon met alle drakenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:21 schreef Saeramir het volgende:
de Deep Seas kunnen ws alleen met elkaar breeden..
Eerst was het zo dat ze alleen onder elkaar konden breeden (een paar dagen).quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wilde dat eerst niet? Waarom nu wel dan?
Ach ja, ze houden het wel overzichtelijk hequote:Op maandag 7 september 2009 06:24 schreef Saeramir het volgende:
H
[..]
Eerst was het zo dat ze alleen onder elkaar konden breeden (een paar dagen).
Toen is het een paar dagen zo geweest dat de gewone Water draken opeens alleen onder elkaar en met Waterhorses konden breeden, en de Deep Seas met alle anderen.
Nu kan alles weer lekker met elkaar alles doen
So far so goodquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Paars is inderdaad altijd een vrouwtje
[ link | afbeelding ] voor een mannetje of vrouwtje
[ link | afbeelding ] voor een mannetje als bovenstaande vrouwtje is, anders andersom
[ link | afbeelding ] voor een vrouwtje
[ link | afbeelding ] voor een alt
[ link | afbeelding ] maakt niet uit
inmiddels gelukt zie ikquote:Op woensdag 9 september 2009 10:47 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze wil maar niet opgroeien![]()
Ik ben erg bezig met lineages de laatste tijd, onwijs leuk!
ja handig he zo'n knopje met qoute er op hahaha..quote:Op woensdag 9 september 2009 22:26 schreef Saeramir het volgende:
heb je het tegen mij?(sorry even checken)
Nee hoor, een overzicht met eitjes en alleen de adults, zoals hier, mag, maar is niet gewild. Ze willen eigenlijk dat alles een 'verrassing' blijft. Maar zoals SiGNe al zegt, wat maakt t uit, je komt er toch wel achter en als je het een verrassing wil houden kijk je toch niet..quote:Op zondag 13 september 2009 14:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat overzicht mag eigenlijk helemaal nietmaar boeiend
450+?quote:Op zondag 13 september 2009 16:28 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Nee hoor, een overzicht met eitjes en alleen de adults, zoals hier, mag, maar is niet gewild. Ze willen eigenlijk dat alles een 'verrassing' blijft. Maar zoals SiGNe al zegt, wat maakt t uit, je komt er toch wel achter en als je het een verrassing wil houden kijk je toch niet..
Welcome to the club SiGNe, hoop dat je (niet) net zo verslaafd raakt als ik (+ 450 draken nu)
* Nee, dat past allaaang niet meer in mijn incubatorquote:Op zondag 13 september 2009 16:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
450+?da's wel erg veel, past dat eigenlijk nog wel in je incubator? Aan de andere kant is het natuurlijk gewoon leuk om met je draken te fokken en te kijken wat er dan uitkomt, dan krijg je er vanzelf veel.
Wel jammer dat je niks met die wilde draken kan doen, had leuk geweest als je daarmee ook had kunnen fokken.
En kan je ook draken aan een ander geven? of kan je ze alleen vrij laten?
Alts zijn niet zo moeilijk he, gewoon een poosje alleen zwarten nemen of alleen groenenquote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Yes, mijn mint hatchling is een vrouwtje. Eindelijk!
Nu komt the hard part: alt-vine mannetje, alt-zwart vrouwtje, goud vrouwtje, gele dino
Een rode met strepen kan ik zo voor je breeden als je wilt..quote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog steeds geen goud of zilverEn wil nog een rode met strepen. Ben wel een beetje de stelletjes bij elkaar aan het zoeken, dus overal een mannetje en een vrouwtje van. Gaat redelijk
Hou je vast want er komt me toch een engerd uitquote:Op zondag 13 september 2009 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net dit eitje te pakken gekregen.
[ link | afbeelding ]
Na killen moet je 24 uur wachten. Dit om het aantrekkelijker te maken om het ei te abandonen. Het dode ei blijft 2 weken op je scrollquote:Op maandag 14 september 2009 01:42 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb er ook eentje bij, m'n gekillde ei zorgde ervoor dat ik geen nieuwe kon nemen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |