want i!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zal wel. Ik breed goud met roze en krijg:
[ link | afbeelding ]
Dus, teigan, kleurdoos, nieuwe ronde, nieuwe kansen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef beefcake het volgende:
Wil er iemand een ei uit de (nog niet zo oude) Aengebrandt lineage? Ik kan er weer een proberen te fokken namelijk
Ik heb haar nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:25 schreef janeway het volgende:
die split wil ik wel hoor, ..als je die nog bebt
Je kan haar evt achter een wolk zetten, ik denk dat ik moeilijk te bereiken ben vandaag, schoonvader is ernstig ziek en we moeten daar heen. Zodra ik kan voeg ik je toe en doen we de overdracht...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb haar nog
Voeg me maar toe op msn (zie mijn profiel), dan kunnen we de overdracht laat in de middag of vanavond doen, moet straks eerst werken (het liefst niet te lang wachten want ze hoeft niet zo heel lang meer voor ze volwassen wordt).
Ik heb een ei voor je, waarvan ik eigenlijk zeker weet dat het een mannetje is want op mijn incubator staat ie bij de mannetjes. Vorige keer werkte dat ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sorry beefcake, ik moet de mannelijke hatchie nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |