Je hebt helemaal gelijk, laten we allemaal nooit meer aangifte doen, dat werkt en lost op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Aangifte doen heeft geen nut. Heb hetzelfde meegemaakt.
Is puur dat de wouten in kaart hebben hoevaak criminaliteit voorkomt in een buurt, zodat ze kunnen afwegen om er al dan niet te patrouilleren.
En wanneer je de daders niet betrapt in dit soort zaken, dan is de kans dat je ooit weet wie het is nihil.
hangt van de banden af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laag kan je zinken?
Aangifte doe je toch alleen voor de verzekering?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Aangifte doen heeft geen nut. Heb hetzelfde meegemaakt.
Is puur dat de wouten in kaart hebben hoevaak criminaliteit voorkomt in een buurt, zodat ze kunnen afwegen om er al dan niet te patrouilleren.
En wanneer je de daders niet betrapt in dit soort zaken, dan is de kans dat je ooit weet wie het is nihil.
De criminaliteitscijfers zijn dan wel laag iigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, laten we allemaal nooit meer aangifte doen, dat werkt en lost op!
Ik heb voor mijn banden die lek waren nooit geld terug gezien van de verzekering....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Aangifte doe je toch alleen voor de verzekering?
ik durf er nogal veel op verwedden dat TS geen anti-vandalisme clausule in zijn verzekering staan heeft. zo'n optie kost jaarlijks meer dan dat een 205 waard isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Aangifte doe je toch alleen voor de verzekering?
en het oplossingpercentage hogerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Keiichi het volgende:
[..]
De criminaliteitscijfers zijn dan wel laag iig
En waar zeg ik dat ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, laten we allemaal nooit meer aangifte doen, dat werkt en lost op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |