Tnx nog daarvoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Lol, daarom heb ik iedereen dus gewaarschuwd @ WOS
Oldskool fix ja..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef Chriz2k het volgende:
Volandri heeft gisteren ouderwets lopen tanken, zo te zien?
quote:Oostenrijkse tennisser Koellerer krijgt voorwaardelijke schorsing
De Oostenrijker Daniel Koellerer (27) is door de Tennis Integrity Unit, een commissie die omkoping in het internationale tennis bestrijdt, drie maanden voorwaardelijk geschorst. Hij riskeert ook een boete van 15.000 euro. Koellerer, de nummer 134 van de wereld, krijgt de straf omdat hij op zijn website informatie over goksites had gezet waarmee kon worden gegokt op tenniswedstrijden. Als hij binnen twee jaar opnieuw in de fout gaat, wordt de voorwaardelijke straf omgezet in een echte sanctie.
Euh wat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:12 schreef TargaFlorio het volgende:
FIFA gaat Real Madrid nu ook schorsen vanwege verwijzing op shirt en website hoe je op voetbal kan gokken?
quote:
quote:Koellerer, de nummer 134 van de wereld, krijgt de straf omdat hij op zijn website informatie over goksites had gezet waarmee kon worden gegokt op tenniswedstrijden.
Mag blijkbaar niet van de ATP.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Uit dat artikel begrijp ik dat hij links naar websites heeft geplaatst waar je kunt wedden op tenniswedstrijden. Ik snap niet wat daar mis mee is dus daarom die vergelijking met Real. Of heeft hij dingen gedaan die niet mogen? In dat geval is het artikel dus niet volledig.
Velen hier zijn er van overtuigd dat Koellerer een fixer is. Dus de mensen van de ATP die omkoping proberen op te sporen zijn dat waarschijnlijk ook (de beweringen hier worden gedaan door mensen die best verstand hebben van tennis). Verplaats je eens in die mensen van de commissie; ze weten dat Koellerer partijen fixt, maar ze kunnen hem niet pakken omdat het bijna onmogelijk te bewijzen is. Maar omdat die sites op z'n website staan, kunnen ze hem toch pakken. Dat het zo werkt gaan ze natuurlijk niet in een persbericht zetten ofzo. (En het is ook maar mijn interpretatie.)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Uit dat artikel begrijp ik dat hij links naar websites heeft geplaatst waar je kunt wedden op tenniswedstrijden. Ik snap niet wat daar mis mee is dus daarom die vergelijking met Real. Of heeft hij dingen gedaan die niet mogen? In dat geval is het artikel dus niet volledig.
Lijkt me niet wenselijk dat sporters (mensen tout court) bestraft gaan worden op onderbuikgevoelens. Ik kan ook bijna niet geloven dat het zo moeilijk is om bewijzen te vinden, ik weet niet welke bevoegdheden de ATP heeft maar transacties of telefoongesprekken kunnen natuurlijk veel informatie geven, net als patronen in geldstromen naar bookmakers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Velen hier zijn er van overtuigd dat Koellerer een fixer is. Dus de mensen van de ATP die omkoping proberen op te sporen zijn dat waarschijnlijk ook (de beweringen hier worden gedaan door mensen die best verstand hebben van tennis). Verplaats je eens in die mensen van de commissie; ze weten dat Koellerer partijen fixt, maar ze kunnen hem niet pakken omdat het bijna onmogelijk te bewijzen is. Maar omdat die sites op z'n website staan, kunnen ze hem toch pakken. Dat het zo werkt gaan ze natuurlijk niet in een persbericht zetten ofzo. (En het is ook maar mijn interpretatie.)
Maar dat is dus geen hard bewijs; het kan altijd toeval zijn dat odds opeens verschieten. Iedereen weet, zeker als het vaker gebeurt, dat het een fix is, maar alleen op basis van Statistiek mag je iemand niet veroordelen. En transacties en telefoongesprekken zijn te omzeilen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:26 schreef eentwee het volgende:
[..]
Lijkt me niet wenselijk dat sporters (mensen tout court) bestraft gaan worden op onderbuikgevoelens. Ik kan ook bijna niet geloven dat het zo moeilijk is om bewijzen te vinden, ik weet niet welke bevoegdheden de ATP heeft maar transacties of telefoongesprekken kunnen natuurlijk veel informatie geven, net als patronen in geldstromen naar bookmakers.
Toch is de wedstrijd nog leuk om te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ljubicic-Dolgopolov
Wedstrijd begon met 2 vs 2 ongeveer qua odds, toen werd Dolgopolov 1.8 fav en vanochtend schoot zijn odd omhoog met 3.75 als hoogtepunt. Vlak voor de wedstrijd begon men weer te twijfelen en ging hij naar 2.3
quote:Bij Volandri - Gabashvili gisteren scheen het ook raak te zijn, maar daar heb ik niets van gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Viel me ook al op ja, is ook zo'n typisch fix-toernooi.
quote:De kans dat er een fix is tussen deze twee is groter dan dat het eerlijk gaat. Ze hebben allebei nogal een reputatieOp dinsdag 26 oktober 2010 19:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij Volandri - Gabashvili gisteren scheen het ook raak te zijn, maar daar heb ik niets van gezien.
Klassiek: Chela komt eerst nog een breakje voor, maar verder gewoon 6-4 6-3 Giraldo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Ambrosius het volgende:
Giraldo gaat met 2-0 van Chela winnen, 1.37 nu al voor 2-0.
Als je zoiets ziet gebeuren moet je dus eigenlijk je gehele vermogen op Vagnozzi zetten, alleen loop je dan wel het risico dat je verdacht wordt van illegale praktijkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef wimderon het volgende:
We verwelkomen Fabio Fognini in dit topic.
Start als ruimte favoriet (@1,30) om te winnen tegen Vagnozzi. Na de eerste set met 6-2 gewonnen te hebben is die odd alleen maar gestegen (1,50). Breekt meteen in de tweede set en Fognini blijft maar door stijgen. Fognini behoudt z'n service en de odds voor Fognini blijven maar omhoog gaan (Vagnozzi 1,25 favoriet). Verliest daarna een paar games en geeft op.
Zou kunnen ja, maar dat kon gister bij Fognini ook, het is ongeveer hetzelfde verloop. Alleen was starace niet ruim fav, maar was ie dat maar net.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef danusz1986 het volgende:
Starace heeft ook opgegeven! Maybe had het daar iets mee te maken!
Wat een baasquote:Op donderdag 8 september 2011 01:07 schreef wimderon het volgende:
Tijd dat er ingegrepen wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 01:07 schreef wimderon het volgende:
Tijd dat er ingegrepen wordt.
[ afbeelding ]
Die miste ik ook in de lijstquote:
Dat is volgens mij net zoiets als Sven Kramer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:08 schreef kevin_ het volgende:
Vreemd dat Verkerk er niet bij staat...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij net zoiets als Sven Kramer.
Doping, effe een vage blessure voorwenden en dan weer terug.
Kees Verkerk was te oud om weer te heersen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |