Tuurlijk, ze knijpen nog even in je tepels en houden je ballen in hun handenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
willekeurig zo maar ergens in plaats waarbij iedereen onzedelijk betast wordt.
Dar verschil snap ik heel goed, maar 6 uur s'avonds vind ik geen risicotijd.En beide vind ik ongewenst.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En jij snapt het verschil niet tussen op risicotijden in risicogebieden mensen op straat preventief fouilleren,
en bij mensen hun huis binnenvallen ?
Wat die Lobke beschrijft is gewoon tijdens spits en niet 2 uur snachts wanneer het zogenaamde schorem rondreist.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En jij snapt het verschil niet tussen op risicotijden in risicogebieden mensen op straat preventief fouilleren,
en bij mensen hun huis binnenvallen ?
Toch grappig hoe de mensen die zo tegen zijn de mensen zijn die superagressief zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:20 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die pro-preventieve fouillering is moeten ze eens preventief ruimen. Ter voorkoming van een totalitair regime.
En dan maar roepen dat ze niet de onderdrukkers zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Toch grappig hoe de mensen die zo tegen zijn de mensen zijn die superagressief zijn.
Lambiekje vindt politiemensen Gestapo EN untermenschen () en wil ze slaan, Salvad0R wil mensen met een andere mening simpelweg ruimen om te voorkomen dat er een totalitair regime komt, want dat zou wel eens tot gevolg kunnen hebben dat er mensen geruimd gaan wor....uh... oh, wacht, wat klopt hier niet in die gedachtengang ?
Ze volgen het klassieke patroon van de 'bevrijder' die niet doorheeft dat hij inmiddels zelf veranderd is in exact hetgene waar hij zo tegen was.
Zolang je de mensen kunt afleiden met een zondebok, de laatste jaren de mosim/marokkaan, dan zullen diezelfde mensen zich niet al te druk maken om het complete wanbeleid en de leugens van deze overheid op alle andere vlakken (zorg, onderwijs, Irak, Afghanistan, huisvesting, etc etc...)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik niet zo goed kan en wil begrijpen is dat het tien jaar geleden totaal geen issue is en was op en paar nietszeggende incidentjes na. Pas ná 911 is de moslim op eens de crimineel en rijzen de problemen de pan uit. ZInloos geweld en korte lontjes.
In mijn jeugd was het geen snoepjes aan nemen van vreemde mensen en was er nooit wat aan de hand. Nu kan je niet eens je buurman vertrouwen.
Ri-si-co-ge-bied.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
willekeurig zo maar ergens in plaats waarbij iedereen onzedelijk betast wordt.
diep treurig is dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zolang je de mensen kunt afleiden met een zondebok, de laatste jaren de mosim/marokkaan, dan zullen diezelfde mensen zich niet al te druk maken om het complete wanbeleid en de leugens van deze overheid op alle andere vlakken (zorg, onderwijs, Irak, Afghanistan, huisvesting, etc etc...)
Als dit de trams waren zonder schorem ben ik al helemaal voor preventief fouilleren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat die Lobke beschrijft is gewoon tijdens spits en niet 2 uur snachts wanneer het zogenaamde schorem rondreist.
Ga je het weer over compleet ongerelateerde zaken hebben ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zolang je de mensen kunt afleiden met een zondebok, de laatste jaren de mosim/marokkaan, dan zullen diezelfde mensen zich niet al te druk maken om het complete wanbeleid en de leugens van deze overheid op alle andere vlakken (zorg, onderwijs, Irak, Afghanistan, huisvesting, etc etc...)
Klopt, maar het werkt, dus zal dat altijd blijven gebeuren, tenzij je een fatsoenlijke overheid krijgt en weldenkende mensen. Dat zie ik niet snel gebeuren hier in NL.quote:
Geen zin meer om op de feitelijke resultaten van de fouillering in te gaan..?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar het werkt, dus zal dat altijd blijven gebeuren, tenzij je een fatsoenlijke overheid krijgt en weldenkende mensen. Dat zie ik niet snel gebeuren hier in NL.
ahja natuurlijk. Wat een bezopen hoeveelheid ambtenaartjes weer.quote:ZUNDERT - De gemeente Zundert is dinsdagochtend begonnen met een grote handhavingsactie op camping Fort Oranje in Rijsbergen.
Er vinden diverse controles plaats op het gebied van illegale bebouwing en bewoning en eventuele overtreding van andere wetten en regels, aldus een woordvoerster van de gemeente.
De Belastingsdienst, politie en justitie ondersteunen de actie. In totaal zijn 230 ambtenaren voor de controle ingezet. De camping met 750 standplaatsen is tijdens de actie afgesloten. Niemand mag het terrein verlaten of betreden.
Valt me mee. Dit zul je in de meeste grote steden in de wereld vinden wanneer je een metro/bus gaat doorzoeken. Wanneer mensen wonen in 'goedkopere wijken', zul je altijd mensen hebben die zichzelf willen beschermen, en dus een wapen bij zich zullen dragen. Ik vind het eerlijk gezegd nog best meevallen, wanneer je in je achterhoofd houdt de recente onderzoeken over het wapenbezit onder scholieren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als dit de trams waren zonder schorem ben ik al helemaal voor preventief fouilleren.
Even doorlezen :
"Tijdens de debriefing wordt de balans opgemaakt. Er zijn een aantal mensen meegenomen naar het bureau, eentje na vernieling in de tram. Er blijkt dat afstand te zijn gedaan van meer dan tien messen, een boksbeugel en wat verdovende middelen. In de tram bleken twee messen te zijn achtergelaten, evenals wat vuurwerk en een vervalst paspoort."
[ afbeelding ]
En om nog wat positiefs te melden :
"Bij de actie waren ook twee leden van de Toezichtcommissie preventief fouilleren aanwezig. Jan Schuller en Ton Lutter hielden in de gaten of de politie de maatregel correct uitvoert. Ze letten er bijvoorbeeld op dat agenten de rechten van burgers respecteren en dat iedereen gelijk wordt behandeld ongeacht achtergrond, uiterlijk, leeftijd of huidskleur. Dat deed de politie zeker op de avond. De Toezichtcommissie was meer dan tevreden!"
Typisch Lambiek, gewoon niet op de feiten ingaan en weer schizofreen iets erbij halen dat compleet ongerelateerd isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ahja natuurlijk. Wat een bezopen hoeveelheid ambtenaartjes weer.
Check de tijden even van de reacties: Ik was al bezig met mijn vorige reactie voordat jij je feitelijke resultaten ging posten...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen zin meer om op de feitelijke resultaten van de fouillering in te gaan..?
Als ze dat nodig vinden om mijn veiligheid en die van mijn gezin te garanderen, en daarbij geen uitzonderingen maken (dus ook echt alle huizen doorzoeken) heb ik daar geen probleem mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Moeilijk he lezen?
Ik heb het over preventief dus dat ze even jouw hele straat huis voor huis gaan doorzoeken.
En dat dan 1 keer per maand ofzo. Just in case.
Uhm, als dit 'normaal' is vind ik het fantastisch als er meer preventief gefouilleerd gaat worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Valt me mee. Dit zul je in de meeste grote steden in de wereld vinden wanneer je een metro/bus gaat doorzoeken. Wanneer mensen wonen in 'goedkopere wijken', zul je altijd mensen hebben die zichzelf willen beschermen, en dus een wapen bij zich zullen dragen. Ik vind het eerlijk gezegd nog best meevallen, wanneer je in je achterhoofd houdt de recente onderzoeken over het wapenbezit onder scholieren.
Als ze nou een paar schietwapens hadden aangetroggen en cocaine etc, ok... dan zou ik zien dat je een punt hebt... maar eerlijk gezegd vind ik dit redelijk 'normaal' (niet als in 'wenselijk', maar 'logisch' gezien de omstandigheden)
OMG dit geloof je toch niet...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Valt me mee. Dit zul je in de meeste grote steden in de wereld vinden wanneer je een metro/bus gaat doorzoeken. Wanneer mensen wonen in 'goedkopere wijken', zul je altijd mensen hebben die zichzelf willen beschermen, en dus een wapen bij zich zullen dragen. Ik vind het eerlijk gezegd nog best meevallen, wanneer je in je achterhoofd houdt de recente onderzoeken over het wapenbezit onder scholieren.
Als ze nou een paar schietwapens hadden aangetroggen en cocaine etc, ok... dan zou ik zien dat je een punt hebt... maar eerlijk gezegd vind ik dit redelijk 'normaal' (niet als in 'wenselijk', maar 'logisch' gezien de omstandigheden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |