quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat is je pincode? En kleed je ook maar even uit dan.
Appels en peren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja want als je die ene geheime lollerpwn pincode hebt komen er ineen stiletto's uit de pinautomaat toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan ben jij een mooie reden om dit te blijven doen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef Lambiekje het volgende:
het gaat niet specifiek over het fouilleren. Het gaat me er om dat die trut het bestempeld als mensen zijn er happy onder?!
Kom nou gauw. Ik krijg alleen meer en meer zin om agenten SNOEIHARD in het gezicht stompen. Walgelijke onwaardige untermenschen zijn het.
Klassieke Internethelden-syndroom, daar hebben ze last van. Zijn over het algemeen ook mensen die niet vaak in een grote stad komen. Tikkeltje naief, beetje wereldvreemd, maar altijd vol goeie conspiracy`s.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want als je die ene geheime lollerpwn pincode hebt komen er ineen stiletto's uit de pinautomaat toch?![]()
Echt al die geeks in dit topic die nooit buiten komen en altijd maar achter hun PC'tje conspiracy verhalen zitten te lezen. Ga even een weekje s'avonds laat met de trein van een station HS naar bv. Rotterdam-zuid, loopt op beide stations ff uurtje rond, en kom dan weer terug met een mening die wel ergens op slaat, want dit is gewoon bullshit. Er worden dingen bijgehaald die totaal niks met fouillieren hebben te maken, en er word gewoon aangenomen dat iedere agent ff zomaar preventief kan gaan fouillieren als hij dat wil, wat pertinent niet zo is.
Lul dan zelf ook niet zo dom over je pincode, want dat slaat (zoals gewoonlijk) als een tang op een varken. Over ultieme kutargumenten gesproken zegquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:54 schreef Sander het volgende:
Ik ben op zich niet tegen preventief fouilleren, en Scorpie laat zich ook weer van zijn beste kant zien, maar dat je niks te verbergen hebt is gewoon ultiem kutargument
Goed punt. Anders nog?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lul dan zelf ook niet zo dom over je pincode, want dat slaat (zoals gewoonlijk) als een tang op een varken. Over ultieme kutargumenten gesproken zeg
Oh dus jij vind het ook niet erg als ze over 5 jaar bij je aan de deur staan om preventief je huis te dorzoeken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:54 schreef Sander het volgende:
Ik ben op zich niet tegen preventief fouilleren, en Scorpie laat zich ook weer van zijn beste kant zien, maar dat je niks te verbergen hebt is gewoon ultiem kutargument
Ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef Lambiekje het volgende:
Kom nou gauw. Ik krijg alleen meer en meer zin om agenten SNOEIHARD in het gezicht stompen. Walgelijke onwaardige untermenschen zijn het.
Oh dus jij vindt dat de politie het huis van criminelen niet mag doorzoeken ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:40 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oh dus jij vind het ook niet erg als ze over 5 jaar bij je aan de deur staan om preventief je huis te dorzoeken?
Politiestaat in wording hier in Nederland ik zeg het je.
Jij bent crimineel? Jij snap het verschil niet tussen het recht om een huis te doorzoeken wanneer daar aanleiding voor is, of het recht om gewoon ieder willekeurig huis binnen te lopen en te doorzoeken waarmee je heel misschien wat criminele activiteiten tegenkomt!?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh dus jij vindt dat de politie het huis van criminelen niet mag doorzoeken ?
Dat zeg ik niet. Moeilijk he lezen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh dus jij vindt dat de politie het huis van criminelen niet mag doorzoeken ?
Ik zeg toch ook niet dat ik dat prima vind ? Moeilijk he, lezen !quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Moeilijk he lezen?
Ik heb het over preventief dus dat ze even jouw hele straat huis voor huis gaan doorzoeken.
En dat dan 1 keer per maand ofzo. Just in case.
En jij snapt het verschil niet tussen op risicotijden in risicogebieden mensen op straat preventief fouilleren,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij bent crimineel? Jij snap het verschil niet tussen het recht om een huis te doorzoeken wanneer daar aanleiding voor is, of het recht om gewoon ieder willekeurig huis binnen te lopen en te doorzoeken waarmee je heel misschien wat criminele activiteiten tegenkomt!?
Of is iedereen bij voorbaat schuldig tenzij het tegendeel bewezen is!?
willekeurig zo maar ergens in plaats waarbij iedereen onzedelijk betast wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef Labtech het volgende:
[..]
En daar sla je de plank mis. Er wordt niet willekeurig gefouilleerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |