GPS.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:33 schreef Seneca het volgende:
Hoe moeten zij weten dat het geen iPod Touch is dan? Want dat is gewoon een iPhone waar je niet mee kan bellen
Oh, en inderdaad. 2008 belde. Ze willen hun telefoon terug.
Mensen die jaloers zijn.quote:
Nee nee, stiekem haal je elke zaterdagavond dat ding uit je broek en gaat stuur smsjes sturen dat het vet los gaat in de club weetzelluf, maar jij staat daar zo dan te smsen wie unne n00bquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat ook toen ik mijn iPhone net had.
Zit ik gewoon even een smsje te tikken, net als ik ook wel eens deed toen ik mijn Samsung nog had....
Sow, toe maar ! Nieuwe telefoon ? Mag wat kosten he ? Ja met zo'n ding zou ik ook de hele dag te koop lopen.
WTF. Echt. Alsof ik express dat ding uit mijn zak haal om het aan iedereen te showen. Kijk dat het zoen vet ding is en dat iedereen hem ziet als je-van-het, dat is hun probleem. Hadden ze ook maar verstandig moeten zijn.
tjeutje, wat vind ik ik jou dom.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat ook toen ik mijn iPhone net had.
Zit ik gewoon even een smsje te tikken, net als ik ook wel eens deed toen ik mijn Samsung nog had....
Sow, toe maar ! Nieuwe telefoon ? Mag wat kosten he ? Ja met zo'n ding zou ik ook de hele dag te koop lopen.
WTF. Echt. Alsof ik express dat ding uit mijn zak haal om het aan iedereen te showen. Kijk dat het zoen vet ding is en dat iedereen hem ziet als je-van-het, dat is hun probleem. Hadden ze ook maar verstandig moeten zijn.
Iedereen stuurt tegenwoordig smsjes in de club. Er zijn zelf mensen die met 1000KW op de achtergrond staan te bellen op de dansvloer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee nee, stiekem haal je elke zaterdagavond dat ding uit je broek en gaat stuur smsjes sturen dat het vet los gaat in de club weetzelluf, maar jij staat daar zo dan te smsen wie unne n00b
Wat doe je mén
Een Limburger met 'n telefoon zou ik ook niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iedereen stuurt tegenwoordig smsjes in de club. Er zijn zelf mensen die met 1000KW op de achtergrond staan te bellen op de dansvloer.
Maar oh-wee als ik even mijn iPhone pak om de tijd uit te checken of om even wat matties te regelen bij een knokpartij.
Dan is het meteen zo van: geluid uit, alle spotlights op mij en iedereen -> WOOOOOOOOOH iPHONE check hemz!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee nee, stiekem haal je elke zaterdagavond dat ding uit je broek en gaat stuur smsjes sturen dat het vet los gaat in de club weetzelluf, maar jij staat daar zo dan te smsen wie unne n00b
Wat doe je mén
Hij blijft het proberenquote:
De iPhone word vooral aangeschaft door mensen die denken dat ze hip en uniek zijn. Helaas heeft bijna elke wannabee-hippe-nerd tegenwoordig zo'n dingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |