True story: de meeste kinderen van 14 die naar Nightwish en Paramore luisteren zijn echt zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef Nikmans het volgende:
Wat een troll is die phones666 zeg, eerst een tokio hotel topic, dan dit en iedereen loopt er met open ogen in
Maar dit moet gewoon een troll zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef Biels het volgende:
[..]
True story: de meeste kinderen van 14 die naar Nightwish en Paramore luisteren zijn echt zo.
Mensen, mensen.. Als je het hebt over de duivelse muziek.. lusiter dan Jan Smit.. En nee dit is geen grap! heb je het wel eens achterstevoren geluisterd? Als je (bijv.) als de morgen is gekomen omdraait krijg je: nemokeg si negrrom ed sla (vrij vertaald uit het Spaans: Yolanthe was alleen maar een opstapje naar een ander lekker wijf)quote:
Tientallen malen? Er zijn mensen met een IQ van 800?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:40 schreef Lamon het volgende:
Het is wel een typisch verschijnsel. Ik draag absoluut geen shirts van artiesten of bands, nooit gedaan ook. Je geniet van de muziek, en dat is genoeg, denk ik dan.
Daarom is het ook zo wonderlijk dat mensen die van rock/metal/alternative houden dat wel altijd moeten doen, terwijl ze tientallen malen intelligenter zijn dan die overdreven club/dance/dj freaks gemiddeld bekeken.
(Je hebt ook normale mensen die allebei goed vinden, of hun levensstijl niet aanpassen aan hun muzieksmaak..)
Binnenkort komt die randdebiel Armin van Buuren weer naar Leiden, en moet ik niet alleen de hele dag naar dat stompzinnige gejengel luisteren, maar het publiek dat er op afkomt, tering..DOOOOOOOOOOMMM! Echt niet normaal meer. En maar denken dat ze wat voorstellen, terwijl ze zo lachwekkend zijn. Dat is weer het andere uiterste..
Net als teveel van die te domme Sensation bezoekers, waar er altijd tig van aangehouden en opgepakt moeten worden, terwijl ze op rockfestivals meestal wel weten hoe ze zich moeten gedragen..
Dus mensen die wel weten wat muziek luisteren is, zouden ook eens op moeten houden met proberen alternatief te zijn en zich gewoon modieus en degelijk moeten kleden, als de gelegenheid daarom vraagt, dan zouden al die foute dance/club figuren, die denken dat ze trendy en cool zijn met de hersens van een doperwt en die net even te goedkope bling-bling echt geen toekomst meer hebben.
Ze graven hun eigen graf, sociaal bekeken.
Kleden naar de gelegenheid, en je muzieksmaak thuislaten.
Ik zei ook doperwt, als we dan ongenuanceerde termen om je opmerking kracht bij te zetten gaan overanalyseren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Biels het volgende:
Tientallen malen? Er zijn mensen met een IQ van 800?
Dus die Sensation-gangers hebben een IQ van 40?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Tientallen malen? Er zijn mensen met een IQ van 800?
Knap staaltje terugrekenen zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Dus die Sensation-gangers hebben een IQ van 40?
Jij bent écht wereldvreemd hé?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:40 schreef Lamon het volgende:
Het is wel een typisch verschijnsel. Ik draag absoluut geen shirts van artiesten of bands, nooit gedaan ook. Je geniet van de muziek, en dat is genoeg, denk ik dan.
Daarom is het ook zo wonderlijk dat mensen die van rock/metal/alternative houden dat wel altijd moeten doen, terwijl ze tientallen malen intelligenter zijn dan die overdreven club/dance/dj freaks gemiddeld bekeken.
(Je hebt ook normale mensen die allebei goed vinden, of hun levensstijl niet aanpassen aan hun muzieksmaak..)
Binnenkort komt die randdebiel Armin van Buuren weer naar Leiden, en moet ik niet alleen de hele dag naar dat stompzinnige gejengel luisteren, maar het publiek dat er op afkomt, tering..DOOOOOOOOOOMMM! Echt niet normaal meer. En maar denken dat ze wat voorstellen, terwijl ze zo lachwekkend zijn. Dat is weer het andere uiterste..
Net als teveel van die te domme Sensation bezoekers, waar er altijd tig van aangehouden en opgepakt moeten worden, terwijl ze op rockfestivals meestal wel weten hoe ze zich moeten gedragen..
Dus mensen die wel weten wat muziek luisteren is, zouden ook eens op moeten houden met proberen alternatief te zijn en zich gewoon modieus en degelijk moeten kleden, als de gelegenheid daarom vraagt, dan zouden al die foute dance/club figuren, die denken dat ze trendy en cool zijn met de hersens van een doperwt en die net even te goedkope bling-bling echt geen toekomst meer hebben.
Ze graven hun eigen graf, sociaal bekeken.
Kleden naar de gelegenheid, en je muzieksmaak thuislaten.
Dank, en niets dan lof voor uw beknopte beschouwing.quote:
Wat is er zo vreemd aan het idee om je gewoon netjes en fatsoenlijk te kleden, als het nodig is, en wat is er niet waar aan het feit dat er in de dance-scene meer aggressieve mongolen rondlopen dan in de rock-scene?quote:
Over die agressiviteit is zeker waar, meerdere grote rockfestivals meegemaakt (Rock Werchter aantal keer, dat is zo'n 80.000 man, 4 dagen lang). En die verlopen vaak zonder noemenswaardige incidenten, paar kleine dingen, maar de ramen zitten nog in de bushokjes, en er zijn geen grote matpartijen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er zo vreemd aan het idee om je gewoon netjes en fatsoenlijk te kleden, als het nodig is, en wat is er niet waar aan het feit dat er in de dance-scene meer aggressieve mongolen rondlopen dan in de rock-scene?
Ik overdrijf gewoon mijn statement, zoals gebruikelijk is in KB.
Zolderkamertje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Laat maar, ik ga niet eens tijd meer verspillen aan je. Veel plezier op je eenzame zolderkamertje, en vooral niet teveel in de enge buitenwereld komen he?
Klopt geheel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over die agressiviteit is zeker waar, meerdere grote rockfestivals meegemaakt (Rock Werchter aantal keer, dat is zo'n 80.000 man, 4 dagen lang). En die verlopen vaak zonder noemenswaardige incidenten, paar kleine dingen, maar de ramen zitten nog in de bushokjes, en er zijn geen grote matpartijen.
Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.
En ja, ik ben naar meerdere dancefeesten geweest (Nightmare, Innercity) en dus ook flink wat rockfestivals, dus het zolderkamertje-idee gaat hier niet opquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over die agressiviteit is zeker waar, meerdere grote rockfestivals meegemaakt (Rock Werchter aantal keer, dat is zo'n 80.000 man, 4 dagen lang). En die verlopen vaak zonder noemenswaardige incidenten, paar kleine dingen, maar de ramen zitten nog in de bushokjes, en er zijn geen grote matpartijen.
Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man (1 nachtje) is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man (1 nachtje) is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.
Daarom, het is toch gewoon waar?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.
wat een bullshit. hoeveel en welke feesten heb jij bezocht? ik ga al jaren veel naar grote festivals en feesten en heb echt nog nooit een vechtpartij meegemaakt, iedereen is juist super relaxed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |