abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:14:34 #101
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70978852
Inderdaad. Kunnen dat soort mensen niet gewoon zéggen dat ze fan zijn van een band, in plaats van dat ongewenst met de hele wereld te moeten delen door middel van oerlelijke 13 in een dozijn lelijk plaatje op de voorkant tourdata op de achterkant ( ) gare pasvorm t-shirts?
pi_70978932
Wat een troll is die phones666 zeg, eerst een tokio hotel topic, dan dit en iedereen loopt er met open ogen in
Ga weg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:17:31 #103
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70979004
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef Nikmans het volgende:
Wat een troll is die phones666 zeg, eerst een tokio hotel topic, dan dit en iedereen loopt er met open ogen in
True story: de meeste kinderen van 14 die naar Nightwish en Paramore luisteren zijn echt zo.
pi_70979083
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef Biels het volgende:

[..]

True story: de meeste kinderen van 14 die naar Nightwish en Paramore luisteren zijn echt zo.
Maar dit moet gewoon een troll zijn Het is te stereotype allemaal
Ach toe laat het een troll zijn
Ga weg
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 juli 2009 @ 20:25:36 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70979331
Ik wist niet dat The Rock een satanist was
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_70979582
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:09 schreef WurM het volgende:
Rock is niet satanistisch, dat is metal.
Mensen, mensen.. Als je het hebt over de duivelse muziek.. lusiter dan Jan Smit.. En nee dit is geen grap! heb je het wel eens achterstevoren geluisterd? Als je (bijv.) als de morgen is gekomen omdraait krijg je: nemokeg si negrrom ed sla (vrij vertaald uit het Spaans: Yolanthe was alleen maar een opstapje naar een ander lekker wijf)
pi_70979887
Het is wel een typisch verschijnsel. Ik draag absoluut geen shirts van artiesten of bands, nooit gedaan ook. Je geniet van de muziek, en dat is genoeg, denk ik dan.

Daarom is het ook zo wonderlijk dat mensen die van rock/metal/alternative houden dat wel altijd moeten doen, terwijl ze tientallen malen intelligenter zijn dan die overdreven club/dance/dj freaks gemiddeld bekeken.

(Je hebt ook normale mensen die allebei goed vinden, of hun levensstijl niet aanpassen aan hun muzieksmaak..)

Binnenkort komt die randdebiel Armin van Buuren weer naar Leiden, en moet ik niet alleen de hele dag naar dat stompzinnige gejengel luisteren, maar het publiek dat er op afkomt, tering..DOOOOOOOOOOMMM! Echt niet normaal meer. En maar denken dat ze wat voorstellen, terwijl ze zo lachwekkend zijn. Dat is weer het andere uiterste..
Net als teveel van die te domme Sensation bezoekers, waar er altijd tig van aangehouden en opgepakt moeten worden, terwijl ze op rockfestivals meestal wel weten hoe ze zich moeten gedragen..

Dus mensen die wel weten wat muziek luisteren is, zouden ook eens op moeten houden met proberen alternatief te zijn en zich gewoon modieus en degelijk moeten kleden, als de gelegenheid daarom vraagt, dan zouden al die foute dance/club figuren, die denken dat ze trendy en cool zijn met de hersens van een doperwt en die net even te goedkope bling-bling echt geen toekomst meer hebben.

Ze graven hun eigen graf, sociaal bekeken.

Kleden naar de gelegenheid, en je muzieksmaak thuislaten.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:41:21 #108
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70979924
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:40 schreef Lamon het volgende:
Het is wel een typisch verschijnsel. Ik draag absoluut geen shirts van artiesten of bands, nooit gedaan ook. Je geniet van de muziek, en dat is genoeg, denk ik dan.

Daarom is het ook zo wonderlijk dat mensen die van rock/metal/alternative houden dat wel altijd moeten doen, terwijl ze tientallen malen intelligenter zijn dan die overdreven club/dance/dj freaks gemiddeld bekeken.

(Je hebt ook normale mensen die allebei goed vinden, of hun levensstijl niet aanpassen aan hun muzieksmaak..)

Binnenkort komt die randdebiel Armin van Buuren weer naar Leiden, en moet ik niet alleen de hele dag naar dat stompzinnige gejengel luisteren, maar het publiek dat er op afkomt, tering..DOOOOOOOOOOMMM! Echt niet normaal meer. En maar denken dat ze wat voorstellen, terwijl ze zo lachwekkend zijn. Dat is weer het andere uiterste..
Net als teveel van die te domme Sensation bezoekers, waar er altijd tig van aangehouden en opgepakt moeten worden, terwijl ze op rockfestivals meestal wel weten hoe ze zich moeten gedragen..

Dus mensen die wel weten wat muziek luisteren is, zouden ook eens op moeten houden met proberen alternatief te zijn en zich gewoon modieus en degelijk moeten kleden, als de gelegenheid daarom vraagt, dan zouden al die foute dance/club figuren, die denken dat ze trendy en cool zijn met de hersens van een doperwt en die net even te goedkope bling-bling echt geen toekomst meer hebben.

Tientallen malen? Er zijn mensen met een IQ van 800?
pi_70980093
Rock aanbidt de duivel niet. De mensen die het luisteren wel
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_70980177
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Biels het volgende:
Ik zei ook doperwt, als we dan ongenuanceerde termen om je opmerking kracht bij te zetten gaan overanalyseren.
pi_70980285
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Biels het volgende:

[..]

Dus die Sensation-gangers hebben een IQ van 40?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:51:54 #112
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70980310
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Quir het volgende:

[..]

Dus die Sensation-gangers hebben een IQ van 40?
Knap staaltje terugrekenen zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70980459
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja dat doe ik niet na..
pi_70980582
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:40 schreef Lamon het volgende:

Jij bent écht wereldvreemd hé?
-
pi_70980597
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dank, en niets dan lof voor uw beknopte beschouwing.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_70980728
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij bent écht wereldvreemd hé?
Wat is er zo vreemd aan het idee om je gewoon netjes en fatsoenlijk te kleden, als het nodig is, en wat is er niet waar aan het feit dat er in de dance-scene meer aggressieve mongolen rondlopen dan in de rock-scene?
Ik overdrijf gewoon mijn statement, zoals gebruikelijk is in KB.
pi_70980836
Laat maar, ik ga niet eens tijd meer verspillen aan je. Veel plezier op je eenzame zolderkamertje, en vooral niet teveel in de enge buitenwereld komen he?
-
pi_70981000
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:04 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wat is er zo vreemd aan het idee om je gewoon netjes en fatsoenlijk te kleden, als het nodig is, en wat is er niet waar aan het feit dat er in de dance-scene meer aggressieve mongolen rondlopen dan in de rock-scene?
Ik overdrijf gewoon mijn statement, zoals gebruikelijk is in KB.
Over die agressiviteit is zeker waar, meerdere grote rockfestivals meegemaakt (Rock Werchter aantal keer, dat is zo'n 80.000 man, 4 dagen lang). En die verlopen vaak zonder noemenswaardige incidenten, paar kleine dingen, maar de ramen zitten nog in de bushokjes, en er zijn geen grote matpartijen.

Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man (1 nachtje) is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2009 21:13:57 ]
pi_70981004
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Laat maar, ik ga niet eens tijd meer verspillen aan je. Veel plezier op je eenzame zolderkamertje, en vooral niet teveel in de enge buitenwereld komen he?
Zolderkamertje?
Enge boze buitenwereld?

Je hebt echt geen idee he...?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 juli 2009 @ 21:13:50 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70981048
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Over die agressiviteit is zeker waar, meerdere grote rockfestivals meegemaakt (Rock Werchter aantal keer, dat is zo'n 80.000 man, 4 dagen lang). En die verlopen vaak zonder noemenswaardige incidenten, paar kleine dingen, maar de ramen zitten nog in de bushokjes, en er zijn geen grote matpartijen.

Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.
Klopt geheel.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_70981083
quote:

[..]

Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man (1 nachtje) is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.
En ja, ik ben naar meerdere dancefeesten geweest (Nightmare, Innercity) en dus ook flink wat rockfestivals, dus het zolderkamertje-idee gaat hier niet op
pi_70981096
quote:

[..]

Net op de dag dat ik zeg dat ik vind dat iemand lekker z'n bandshirt aan moet houden en dat Lowlands de goede kant op gaat, krijg je dit soort kankermongolen.
-
pi_70981105
quote:

[..]

Bij menig dancefeestje van 10.000 - 20.000 man is er een halve politiemacht nodig om het enigszins goed te laten verlopen en worden er tig arrestaties verricht voor drugs, vechtpartijen, e.d.
Daarom, het is toch gewoon waar?
En als tegenargument vind ik dat mensen die van rock houden vaak teveel proberen te laten zien dat ze niets om kleding en voorkomen geven...ik zie echt niet wat daar nou wereldvreemd aan is.
pi_70981197
Jullie denken dat Armin hetzelfde soort publiek trekt als een hardstyle-DJ.
En nee, Nightmare is geen dance-feest maar een hardcore-feest. Daar zit een even groot verschil tussen als Coldplay en Slayer ofzo.

Of festivals als Dance Valley en Sensation gebeurd vrijwel niets, op wat standaard aanhoudingen die je op Lowlands ook wel hebt na.
-
pi_70981266
quote:
wat een bullshit. hoeveel en welke feesten heb jij bezocht? ik ga al jaren veel naar grote festivals en feesten en heb echt nog nooit een vechtpartij meegemaakt, iedereen is juist super relaxed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')