Het lijkt me voor je broer best moeilijk om tegen drie 'ouders' te moeten vechten in plaats van twee. Kunnen jullie hem niet een beetje rust geven? Als hij over 2 jaar in de herkansing gaat is het toch ook goed? Of zit hij dan met (on)geldigheid van zijn tentamens?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:51 schreef simmu het volgende:
en voor iemand begint: mijn broertje is voor mijn net zo goed 'van mij' als selene. ik heb het nooit hier duidelijk gezegd. maar broertje is geboren toen ik nog net geen 16 was. ik ben bij de bevalling geweest, mijn ouders hebben mij altijd gezien als volwaardig opvoedpersoon. zelfs toen ik met veel problemen uit huis was, was ik betrokken bij hem en zijn opvoeding. het doet heel zeer dat het nu zo misgaat. hij is nu heel boos op mij omdat ik boos ben dat hij alles zo eraan gooit.
weet je wat, je hoeft het niet in kleine letters te tiepen hoor. wat nu gebeurt tast mij aan in mijn moeder zijn. voor mijn gevoel in ieder geval wel. en dan hoort dat hier zeker wel thuis. mijn twijfels over mijn moeder zijn horen hier thuis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Je moet vooral tikken wat je tikken wil, maar dit is ook weer zo'n voorbeeld van iets dat hier gewoon niet hoort.
Ja, het heeft invloed op wie je bent, maar bovenal is het gewoon geklaag over het gedrag van je broertje en je anderen familie en dus hoort dat in de SC of eigenlijk beter nog in R&P.
Het heeft weinig te maken hoe jij als kersverse (of iets minder verse) moeder worstelt met dingen van het ouderschap.
Ik lees alleen maar gezanik en nergens ook maar 1 woord over twijfels aan je moederschap dus voor mij ben je tot nog toe alleen maar off-topic aan het posten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef simmu het volgende:
[..]
weet je wat, je hoeft het niet in kleine letters te tiepen hoor. wat nu gebeurt tast mij aan in mijn moeder zijn. voor mijn gevoel in ieder geval wel. en dan hoort dat hier zeker wel thuis. mijn twijfels over mijn moeder zijn horen hier thuis.
kreng.
Dan zou je iig on-topic zijn. Dan zou ik snappen waarom je het per se hier kwijt wil.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:10 schreef simmu het volgende:
wat wil je horen be, dat ik vandaag heb staan vloeken tegen selene om dan in godsnaam niet meer te krijsen? nou fucking sorrie dat ik probeer dingen vol te houden, zoel tov selene als hier. fucking boehoe.
Simmu, ik ben het wel met Viefke eens. Sterkte.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
je lijkt echt nogal labiel, zou je niet eens met je huisarts gaan praten?
Het halve dagje werken ging goed, we hebben twee taken vastgesteld die ik nog ga doen voor mijn vakantie volgende week. vandaag nog halve dag en volgende week twee hele proberen. Mijn leidinggevende maakt een afspraak bij de bedrijfsarts voor mij. Ik heb nog niet gezocht naar een alternatief om eerlijk te zijn. Woensdag halve dag gewerkt dus en gisteren de hele dag met mijn mams op stap. Het ging best goed, maar vanmorgen een aanvaring met mijn man gehad. Dus het is even wat minder vandaag. Nou ja bijna weekend en dan gaan we wat leuke dingen doen met zijn drieen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Estrys hoe ging het halve dagje werken en heb je nog een gesprek gehad naar aanleiding van je mailtje?
Hoe gaat het het nu en heb je al een alternatief gevonden?
Fuente hopelijk keert de rust snel met Merel 'snachts en kan je zelf ook even bijtanken als je man weer thuis is
Voor Vicky ook nog even een
Koemelkallergiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:19 schreef Pandora73 het volgende:
Fuente, wat is een KMA?
* Pandora73 feels blonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |