abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:43:10 #251
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71310405
Bovendien heb ik ooit een topic over Anticonceptie na zwangerschap geopend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zaterdag 25 juli 2009 @ 12:37:19 #252
5428 crew  miss_sly
pi_71311445
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:39 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dan zou er weer eens écht plaats zijn voor die overweldigende, verwarrende, onzekere nieuwe gevoelens omtrent het 'verse' moederschap.
En er is een hele lading verse moeders op komst en er zijn er net een paar gearriveerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71311487
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En er is een hele lading verse moeders op komst en er zijn er net een paar gearriveerd!
Hoera! En welkom! (met wolk en al graag! )
pi_71312631
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoera! En welkom! (met wolk en al graag! )
Nog even geduld aub, ik ben nog nét niet zo ver

Ik kom even lurken bij de (nieuwe) mama's
#geen
  Moderator zaterdag 25 juli 2009 @ 14:20:42 #255
5428 crew  miss_sly
pi_71313695
Duchess, nog eventjes! En ik hoop dat je net zo gelukkig zult zijn met jouw meisje als ik met de mijne, maar ik kan me niet anders voorstellen
pi_71313995
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:27 schreef Moonah het volgende:
Met alle respect dames, maar ik vind dat die uitgebreide bespreking van de voors en tegens van de diverse anticonceptiemiddelen hier net zo min thuis horen als het ziek en zeer...
Ik wou het niet zeggen
  zondag 26 juli 2009 @ 12:11:15 #257
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71335546
Vicky, Emma is ook zo ontzettend dwars de laatste maanden. Zo dwars dat ik het af en toe écht niet leuk vond om haar mama te zijn. Afen toe evenafstand nemen doet idd wonderen, dan kan ik daarna weer verantwoord moederen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 19:18:12 #258
5428 crew  miss_sly
pi_71345604
Zo, hier gaat het prima. Vandaag voor de laatste keer kraamzorg geweest, morgen nog een keer conrole door de vk. Het beurse gevoel wordt al minder, maar ondanks dat de kz zei dat we wel een wandeling konden maken als we dat wilden, voelde ik me daarvoor toch nog niet sterk genoeg. Misschien morgen, of anders overmorgen. Komt vanzelf wel, lijkt me

Ik zit intussen al minstensn op het startgewicht van voor de zwangerschap, ik denk zelfs iets lager! Ik zei dat toch wel een beetje triomfantelijk tegen de kraamzorg, maar die was daar niet onverdeeld happy mee. Het was wel wat erg snel, zei ze. Dus voor de eerste keer in mijn leven heb ik het advies gekregen om vetter te eten Ze had het over slagroom en volle melk enzo, maar dat gaat me wat ver. Ik zal dus gewoon goed eten, wel halfvolle melk drinken en uiteraard iedere dag beschuit met muisjes voor de bv
  zondag 26 juli 2009 @ 19:35:37 #259
108648 cattie
lieve moeder
pi_71346074
Miss, ik ben erg blij dat het zo goed met je gaat! Wandelen komt idd vanzelf wel. En gewoon goed eten, lekker toch!
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 19:41:01 #260
5428 crew  miss_sly
pi_71346213
Ik klaag niet
Ik ga alleen niet meteen over op allerlei echt vette dingen enzo, maar ik zal met plezier goed en lekker eten
  zondag 26 juli 2009 @ 19:54:34 #261
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71346605
Miss, dat had ik ook. Ik gaf de tweeling beide bv en dat was ietsje te veel van het goede.... Heb je nog wel extra vitamines? Dat zei de kz hier, dat dat belangrijk was. En verder vooral gezonde dingen natuurlijk. En idd beschuit met muisjes! haha! En oud bruin bier volgens schoonmama, maar ja, dat vond ik niet zo'n goeie....
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 20:10:19 #262
5428 crew  miss_sly
pi_71347096
Met de tweeling kan ik me er iets bij voorstellen, joh Dat vergt echt veel van je! Ik slik nog wel gewoon gravitamon, heb ik de hele zwangerschapo gedaan en ga ik nog even mee verder
Oud bruin, ik heb het vaker gehoord, en hoewel ik ook gehoord heb dat een glaasje alcoholisch iets (wijn, biertje, whatever) geen kwaad kan als je dat direct na een voeding doet, ben ik nog niet zover dat ik dat ook werkelijk wil. En ach, zolang ik nog geen zin heb, ga ik het zeker niet doen
pi_71347109
Miss_sly, ik zou geloof ik ook niet gelijk aan de vettigheid gaan. Maar vlot hoor, weer op je startgewicht, hoeveel was je aangekomen?
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 20:13:01 #264
5428 crew  miss_sly
pi_71347153
Oorspronkelijk 12,5 kilo, maar door mijn dieet ivm de suiker al 3 kilo afgevallen voor de bevalling. Dus tja, 9,5 kilo is ook niet veel: 3,6 kilo kind, 0,5 kilo placenta, wat bloedverlies, vruchtwater, vocht en je zit al een eind in de goede richting, toch?
pi_71347923
Da's vlot kun je het afvallen wel gebruiken of zit je meer tegen ondergewicht aan? Ik had daar bij Myrthe ook wat last van (wel over een langere periode), at toen 12 volkoren boterhammen per dag om meer op gewicht te blijven maar eindigde een jaar na de bevalling toch met ondergewicht. Is nu wel weer bijgetrokken.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:59:35 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_71348495
Ik blijf ook maar afvallen. Tot nog toe geen probleem (juist wel fijn aangezien ik weer 20+ was aangekomen), maar het moet niet veel meer meer zijn. Mijn ervaring bij Ive is dat zo snel hij echt ging eten, ik minder melk produceerde en niet meer af viel. Daar ga ik nu ook maar van uit.

Ik ben trouwens übergelukkig met mijn 2 liefjes!
pi_71348661
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:59 schreef cattie het volgende:
Ik ben trouwens übergelukkig met mijn 2 liefjes!
Fijn! Ik kwam hier ook even juichen omdat ik zo gelukkig ben met mijn twee mannen! Ik wist niet dat het zo bijzonder is om samen een kindje te hebben!
En dan ook nog zo een ontzettend lief kindje!

Kobus wordt nog wel vaak wakker 's nachts maar ik vind het helemaal niet erg, bij een kaarsje is het heerlijk kijken naar je kind dat drinkt aan je borst!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 26 juli 2009 @ 21:10:31 #268
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71348793
Oh, ik hoop zo na de bevalling ook weer een beetje vlot weer goed in mijn vel te zitten. Soms ben ik echt een beetje jaloers op vrouwen die in no time weer op gewicht zijn of nog minder dan voor ze zwanger werden...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 26 juli 2009 @ 21:55:41 #269
108648 cattie
lieve moeder
pi_71350087
Ik ook Rocka. Ik ben blij dat mijn gewicht nu weer goed is, maar ik heb er wel een half jaar over gedaan. Mijn buik is nog wel slap (ik ben bang dat dat nooit meer goed komt). Ik voel me nu wel weer mezelf, dat scheelt een boel.

Oeke, die nachtvoedingen vond ik de eerste maanden ook helemaal niet erg! Nu nog steeds niet heel erg, zo lang het er maar maximaal 1 is.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:13:43 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71350679
Vivi mooi geschreven.

Miss_Sly welkom hier.

Rocka, herkenbaar. Hoop voor je dat je hormonster snel wegtrekken en de kilo's dan meenemen.

Ik heb de afgelopen dagen op de camping weer een stukje Chacama teruggevonden dat ik al een tijdje niet meer had gezien. Een relaxte mama die veel meer (aan)kon, maar vooral en dat vond ik echt super.... ikzelf die gewoon onder het genot van een glaasje wijn in een boek kon verdwijnen. Mijn voelsprieten even uitzetten. Zo ontzettend lekker! Dat gevoel wil ik nu proberen vast te houden. Oftewel iets meer tijd voor mezelf maken, zonder me schuldig te voelen t.o.v. mijn moedergevoel en de kinderen.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:17:13 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71350785
Chaca!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:31:00 #272
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71351189
Goed gedaan chacama
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 26 juli 2009 @ 22:48:11 #273
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71351821
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik hoop zo na de bevalling ook weer een beetje vlot weer goed in mijn vel te zitten. Soms ben ik echt een beetje jaloers op vrouwen die in no time weer op gewicht zijn of nog minder dan voor ze zwanger werden...
Weet je waar ik jaloers op ben? Vrouwen met kinderen en energie. Het lijkt hier gewoon maar niet terug te komen. Ik vrees de dag dat ze niet meer naar bed gaat 's middags .

Verder ben ik druk bezig mezelf in de steigers te zetten. Nu na anderhalf jaar voel ik me lichamelijk nog steeds een bouwval. Ik voel me net als in die scene van Brigitte Kaandorp, waarop ze het verschil tussen man en vrouw schematisch aanschouwelijk maakt. En dan vooral het laatste stukje, waar ze het hele stuk vrouw ondergekrast heeft en uitroept dat je "Zelfs met het bonnetje daar niet meer mee terug kan naar de winkel. Nee, mevrouw dat is gebruikt, dat zie je zo" .

Gedaan;

Mondhygieniste
Tandarts
Kapper

Nog te doen:

Pedicure
Tattoo's laseren
Laatste 5kg van mijn reet af toveren
Nieuwe garderobe aanschaffen

Die 9 maanden zwanger zijn hebben me 10 jaar van mijn leven gekost lijkt het soms wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 26 juli 2009 @ 23:40:09 #274
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71353436
Helemaal goed kim! Als je niet goed voor jezelf zorgt, kun je ook niet goed voor een ander zorgen.

Nu je zoveel thuis bent, heb je dan wel momenten voor jezelf? 's Avonds of in het weekend? Om even kim te zijn en niet mama?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 27 juli 2009 @ 00:02:25 #275
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71354009
Nee, zo goed als niet. Ik zat laatst zelfs met een jankend kind op schoot te kakken .

eerst zat ze al steeds de deur open te trekken, dat was nog leuk. Toen ik op het punt van lanceren stond, duwde ze de deur dicht met haar vinger ertussen, en vervolgens open met de punt langs haar grote teen die ze daarmee ontvelde. Ja, dan kan je d'r ook niet daar laten staan, maar opstaan ging ook niet meer .

Maargoed, daar vinden we ook wel weer wat op.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')