En er is een hele lading verse moeders op komst en er zijn er net een paar gearriveerd!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dan zou er weer eens écht plaats zijn voor die overweldigende, verwarrende, onzekere nieuwe gevoelens omtrent het 'verse' moederschap.
Hoera!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En er is een hele lading verse moeders op komst en er zijn er net een paar gearriveerd!
Nog even geduld aub, ik ben nog nét niet zo verquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoera!En welkom! (met wolk en al graag!
)
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:27 schreef Moonah het volgende:
Met alle respect dames, maar ik vind dat die uitgebreide bespreking van de voors en tegens van de diverse anticonceptiemiddelen hier net zo min thuis horen als het ziek en zeer...
Fijn! Ik kwam hier ook even juichen omdat ik zo gelukkig ben met mijn twee mannen! Ik wist niet dat het zo bijzonder is om samen een kindje te hebben!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:59 schreef cattie het volgende:
Ik ben trouwens übergelukkig met mijn 2 liefjes!
Weet je waar ik jaloers op ben? Vrouwen met kinderen en energie. Het lijkt hier gewoon maar niet terug te komen. Ik vrees de dag dat ze niet meer naar bed gaat 's middagsquote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik hoop zo na de bevalling ook weer een beetje vlot weer goed in mijn vel te zitten. Soms ben ik echt een beetje jaloers op vrouwen die in no time weer op gewicht zijn of nog minder dan voor ze zwanger werden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |