Die is op vakantie , de vervanger is op de hoogte en gaat er werk van maken (zegt hij). Verder kan ik nu ook naar de eerste verantwoordelijke stappen en een hoop heisa schoppen, maar ben wat dat betreft een softie trut die medelijden krijgt , en dat dus niet doet maar liever op FOK gaat klagenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
Weet je werkgever van z'n avontuurtjes en de uitgebreide Hyves reportages ervan?
Goede werkhouding van je collega.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:26 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Heel het weekend heeft hij dance-feestjes in heel het land bezocht , nauwelijks geslapen , slecht gegeten(al zijn avonturen staat uitgebreid op zijn Hyves) en nu heeft hij zich dus (hoe vreemd ook) 10 minuten geleden gewoon even ziek gemeld .![]()
Hij had al aangegeven het eigenlijk nutteloos te vinden in de periode juli - augustus überhaupt door werken , maar is door zijn leidinggevende aangesproken dat ook hij gewoon moet werken .
Straks een korte presentatie met een mogelijke klant en we hadden samen iets voorbereid waarbij hij een gedeelte van de presentatie zou doen en ik een ander gedeelte. Kan ik dat dus mooi alleen gaan doen. Klant afbellen kan niet want de afspraak is 08:00 en de klant komt uit Heerlen dus is (waarschijnlijk) al even onderweg![]()
Klacht : Mensen die wel tijd en energie hebben om te feesten , maar vervolgens niet de verantwoording dragen om dus doordeweeks ook hun zakelijke verplichtingen na komen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:41 schreef geelkuikentje het volgende:
. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent absent.
Heb jij dan een uitkering ofzo? Kan me niet voorstellen dat je met een dergelijke instelling een fatsoenlijke baan hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:00 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Goede werkhouding van je collega.![]()
Al dat uitsloven en elke dag netjes op tijd op je werk verschijnen is nergens goed voor. Respect voor die gast, hij heeft tenminste een leven!
De eerste was al Fail maar die tweede is dubbel Fail.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:58 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Andere collega is nu boos naar huis gegaan omdat hij kwaad is over de gang van zaken![]()
Je collega weet dat je geen herrie gaat schoppen en zijn werk gewoon overneemt, daarom flikt hij zoiets waarschijnlijk vaker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:58 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Verder kan ik nu ook naar de eerste verantwoordelijke stappen en een hoop heisa schoppen, maar ben wat dat betreft een softie trut die medelijden krijgt , en dat dus niet doet maar liever op FOK gaat klagen
XP!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:03 schreef Rensjebree het volgende:
presentatie lekker zelf doenKrijg jij allen XP !
Nehquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je collega weet dat je geen herrie gaat schoppen en zijn werk gewoon overneemt, daarom flikt hij zoiets waarschijnlijk vaker.
Nice.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:09 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Control Assurance bij Deloitte . Bedrijfsprocessen reguleren zeg maar...
Collegaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:09 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Control Assurance bij Deloitte . Bedrijfsprocessen reguleren zeg maar...
Best wel , alleen vandaag even niet.quote:
*Proest*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet jij niet een presentatie geven vandaag
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet jij niet een presentatie geven vandaag
Nou ik had wel een baan, maar inderdaad werd mijn werkhouding niet zo gewaardeerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:04 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Heb jij dan een uitkering ofzo? Kan me niet voorstellen dat je met een dergelijke instelling een fatsoenlijke baan hebt
Mocht je niet blowen op je werk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nou ik had wel een baan, maar inderdaad werd mijn werkhouding niet zo gewaardeerd.En meestal was ik toch wel op tijd aanwezig. Tenminste, oké, soms had mijn fiets een lekke band, of had ik geen koffie in huis waardoor ik niet wakker kon worden of voelde ik me te moe om te gaan werken, maar in 20% van de gevallen was ik gewoon op tijd. Stelletje zeurpieten daar op mijn werk zeg.
![]()
![]()
moet ze het wel in stijl doen en hem buz (of hoe dat ook moge heten) via hyves sturenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:27 schreef gunk77 het volgende:
Ik zou die collega als ie terug is ff flink uitkafferen en zeggen waar het op staat
Blowen doe ik niet, ik ben zo lui, dat ik ook te lui ben om naar de coffeeshop te fietsen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:23 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Mocht je niet blowen op je werk?![]()
Zeer terechte klacht!! Zelfde geldt voor lamballen die weten dat ze de volgende dat verantwoordelijkheden hebben, maar toch gaan zuipen en dan s'ochtends gigantisch brak zijn....quote:
Bel de wietlijn!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:34 schreef HugoChavez het volgende:
Blowen doe ik niet, ik ben zo lui, dat ik ook te lui ben om naar de coffeeshop te fietsen.
Huh, oh dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Bel de wietlijn!
Of heb je die niet waar jij zit?
Tuurlijk, maar daar zal de baas m alsnog wel op aanspreken natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:51 schreef Merel het volgende:
Tja, wettelijk gezien heeft 'ie gewoon gelijk, ziek is ziek, en dat het z'n eigen schuld is maakt daarvoor niets uit.
XPquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:03 schreef Rensjebree het volgende:
Op ziekte? Volgende keer mag je niet meer ziek zijn boefje!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar zal de baas m alsnog wel op aanspreken natuurlijk
hij is ziek omdat die teveel gezopen heeft. heeft weinig met ziekte te maken maar met een ontbreken van ballen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op ziekte? Volgende keer mag je niet meer ziek zijn boefje!
Dat is een aanname van TS. Hij kan natuurlijk een leuk weekend hebben gehad en ziek zijn geworden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hij is ziek omdat die teveel gezopen heeft. heeft weinig met ziekte te maken maar met een ontbreken van ballen.
kun je beter de presentatie, half dood, geven en dan naar huis gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een aanname van TS. Hij kan natuurlijk een leuk weekend hebben gehad en ziek zijn geworden.
Een zwaar weekend kan ook je weerstand verlagen dus het kon ook de druppel zijn die de emmer deed overlopen.
Punt is dat je als werkgever weinig kan doen. Je kan het onthouden en op een verkapte manier terug laten komen tijdens een beoordeling.
Ik was laatst ook in perfecte doen (dacht ik) en ik werd de volgende ochtend wakker met verhoging. Ik had net zo goed de avond er voor kunnen stappen en zuipen.
Het is verdacht en waarschijnlijk aso maar niet iets waar een werkgever veel aan kan doen.
Als iemand echt ziek is heb ik liever dat ze echt weg blijven. Dat doorbikkelen moet eens uit ons systeem. Dat kost ons veel meer dan het zal opleveren. De volgende week is de hele afdeling ziek.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kun je beter de presentatie, half dood, geven en dan naar huis gaan.![]()
"jah alles voor de klant"
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:03 schreef Rensjebree het volgende:
En werken en plezier maken gaan niet samen of wat ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ja duh, die gast heeft gewoon dik liggen spacen en plezier maken terwijl jij de presentatie hebt moeten voorbereiden, zo gaat dat eenmaal.
De een heeft de plezier > de ander werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |