Ze voorkomen iets en zijn daarin succesvol.quote:die met succes probeerde te voorkomen dat de Rotterdamse aanhang de stad introk.
Wat ik gisteren al begreep waren het zo'n 60 hooligens met een stadionverbod.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:06 schreef Deadre het volgende:
Er komt hier ook nooit een einde aan, wellicht bij kleine vergrijp meteen een stadion/ reis verbod naar (uit) duels ipv dat je iemand bijna dood schopt?
Net zo erg als een wedstrijd van Feijenoord moeten zien ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:03 schreef Lyrebird het volgende:
In het commentaar op het artikel in het Eindhovens Dagblad stonden een paar reacties van nietsvermoedende lezers die toevallig ook in die trein zaten. Je zou er maar tussen hebben gezeten.
Correct. Is het niet in deze vorm, dan wel in een andere. Wellicht zou je daar je conclusies al uit kunnen trekken.quote:
Doe je het op zaterdagavond.quote:wellicht bij kleine vergrijp meteen een stadion/ reis verbod naar (uit) duels ipv dat je iemand bijna dood schopt?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:12 schreef Unit_731 het volgende:
Relschoppers met de trein afvoeren naar een afgelegen weiland, laat ze maar lekker daar elkaar de hersens inslaan.
en dat noemt men dyslectisch...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:12 schreef Unit_731 het volgende:
En welke dyslectische klapjosti heeft dat artikel geschreven?
[..]
Ze voorkomen iets en zijn daarin succesvol.
OF
Ze proberen iets te voorkomen en dat is niet succesvol of heeft nog geen duidelijke afloop.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo'n trein hadden ze ook meteen enkeltje auswitch moeten laten doen. De enige oplossing voor dit belabberd stelletje ellende!
En dan? Een rondleiding krijgen, beetje sightseeing?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo'n trein hadden ze ook meteen enkeltje auswitch moeten laten doen.
hee, als je je solidair voelt met die gasten, stap dan ajb ook in die treinquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En dan? Een rondleiding krijgen, beetje sightseeing?
Ik voel me niet solidair. Maar een enkeltje Auschwitz, kom op zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:55 schreef woid het volgende:
[..]
hee, als je je solidair voelt met die gasten, stap dan ajb ook in die trein
Als je je normaal gedraagt doen ze je echt niks hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:03 schreef Lyrebird het volgende:
In het commentaar op het artikel in het Eindhovens Dagblad stonden een paar reacties van nietsvermoedende lezers die toevallig ook in die trein zaten. Je zou er maar tussen hebben gezeten.
Jij vind het normaal dat je je bek moet houden als die hooligans de boel aan het afbreken zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je je normaal gedraagt doen ze je echt niks hoor.
Wat is er afgebroken dan? Blijkt nergens uit het stuk...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Basp1 het volgende:
Jij vind het normaal dat je je bek moet houden als die hooligans de boel aan het afbreken zijn.
Ok er staat niet dat er iets gesloopt is, maar jij vindt het dus normaal dat zulke dingen gebeuren en hooligans de trein in terug gemept moeten worden en normale passageirs hier de dupe van worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er afgebroken dan? Blijkt nergens uit het stuk...
ja.. en dan daar kooigevechten houden met al die mafketels van alle andere clubs erbij...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik voel me niet solidair. Maar een enkeltje Auschwitz, kom op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |