abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70954188
De ene baby is nog niet uitgepoept of de andere is alweer opkomst.
Het is net een bus, zit altijd volk in.

Oh ja, de vrij gemaakten zijn het ergst van allemaal. Mogen op zondag niks. Bijvoorbeeld geen TV op zondag!!!!! Maar die paupers doen gewoon de gordijnen dicht, zodat ze het wel kunnen doen. Over achter de ellenbogen gesproken.

Sowieso kerkgangers in het algemeen. De kenmerken:

-Ze gaan naar de kerk (goh )
-Kerkgangers hebben altijd een bepaalde glimlach op zich. Lijkt wel of die lutsers je uitlachen of zo
-Hebben ze achter de ellebogen
-Je weet precies wanneer je een kerkganger voor je hebt. Die groeten nooit terug

Etc, etc etc.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:51:37 #2
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70954203
Chill toch, de hele zondag chillen.
><(({°>
pi_70954222
Ah, het christenbash-topic is er weer.

Ik ga nu slapen, morgen ben ik present met koningdavid.

Graag tot dan!
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_70954236
ellenboog
Thirteen!
pi_70954365
Mijn probleem met ze:

1. Ze zijn altijd betweterig
2. Heb er 1 meegemaakt als je dan GVD, of jezus zei. Dat hij dan zei: "Die heeft hier niets mee te maken"
3. Ik kan er gewoon niet bij dat mensen in een stripboek geloven, als degene die de bijbel heeft geschreven het nu zou uitbrengen.. dan was het de nieuwe Lord of the Rings geweest.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:59:39 #6
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_70954441
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:56 schreef Dennitaj het volgende:
Mijn probleem met ze:

2. Heb er 1 meegemaakt als je dan GVD, of jezus zei. Dat hij dan zei: "Die heeft hier niets mee te maken"
3. Ik kan er gewoon niet bij dat mensen in een stripboek geloven, als degene die de bijbel heeft geschreven het nu zou uitbrengen.. dan was het de nieuwe Lord of the Rings geweest.
pi_70955399
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:51 schreef Zipportal het volgende:
-Kerkgangers hebben altijd een bepaalde glimlach op zich. Lijkt wel of die lutsers je uitlachen of zo
-Je weet precies wanneer je een kerkganger voor je hebt. Die groeten nooit terug
Dat komt doordat ze zich beter voelen dan anderen. Tenminste, de meeste. Vooral die ouwe tangen kunnen daar wat van.
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  dinsdag 14 juli 2009 @ 01:58:24 #8
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_70955440
wat hebben die tering ellebogen ermee te maken, ik snap er geen ene schaamlip van
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_70955445
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:56 schreef Dennitaj het volgende:
Mijn probleem met ze:

Punt 2 is zo herkenbaar.
pi_70955512
quote:
Oh ja, de vrij gemaakten zijn het ergst van allemaal. Mogen op zondag niks. Bijvoorbeeld geen TV op zondag!!!!! Maar die paupers doen gewoon de gordijnen dicht, zodat ze het wel kunnen doen. Over achter de ellenbogen gesproken.
Moet je me toch eens uitleggen wat die 40" Sony Bravia in mijn huiskamer doet...

Vrijgemaakten zijn juist 1 van de minder 'ergen'...
pi_70955523
Laat die mensen dat lekker doen, zolang ze anderen er niet mee lastig vallen. Als ze een pak aandoen en in de 2e kamer gaan zitten wordt het een ander verhaal.
-
  dinsdag 14 juli 2009 @ 02:25:51 #12
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_70955611
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 01:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Punt 2 is zo herkenbaar.
Wat is dat irritant, inderdaad. Ook nog eens tegenstrijdig, want volgens diezelfde mensen heeft God overal wat mee te maken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 14 juli 2009 @ 02:27:09 #13
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_70955618
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 02:09 schreef Ritmo het volgende:
Laat die mensen dat lekker doen, zolang ze anderen er niet mee lastig vallen. Als ze een pak aandoen en in de 2e kamer gaan zitten wordt het een ander verhaal.
Die mensen mogen niet eens in de Tweede Kamer zitten als niemand op ze stemt. De stemmers zijn de oorzaak van alle kwaad
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_70956074
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:59 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

WE HEBBEN ER EENTJE JONGENS!!!

Jij gelooft dus in sprookjes?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 14 juli 2009 @ 06:44:45 #15
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_70956196
Kan je die God eigenlijk faxen of zo?

Of heeft Hij geen telefoon?

Als je echt iemand bent, ben je onbereikbaar. God.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_70956617
quote:
Echte vrijgemaakten hebben uberhaupt geen TV hoor.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:46:26 #17
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_70958201
Het is zo jammer dat ze allemaal (christenen in het algemeen) op de CDA/CU/SGP stemmen en zo die partijen in leven houden. Die vormen dan weer een of andere christelijk kabinet, met of zonder PvdA er bij (maakt niet uit, die waaien toch met de wind mee) en verhogen dan weer de kinderbijslag over de rug van de gewone nederlander!

Ik zeg: Geen kinderbijslag meer na je tweede kind! Als je zo graag meer kinderen wilt, laat je ze maar werken voor de kost!
pi_70959306
Dat mensen zich van alles ontzeggen en zich dan verbeelden dat ze daardoor beter zijn dan een ander, dat komt vaker voor.
Maar het blijft een kwalijke gedachtekronkel.
Farts are jazz to assholes
pi_70959485
Generaliseren !

Mijn ouders hebben netjes 3 kinderen gemaakt/gekregen, niet overdreven veel toch? Vrijgemaakten mogen zelf weten of ze tv kijken op zondag. Ik ken aardig wat vrijgemaakten (mijn zwager o.a.) en ik kijk regelmatig voetbal met hem op zondag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:21:59 #20
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70962493
En waarom krijg ik commentaar als ik op zondag de was doe of stofzuig of zo? Volgens mijn benedenbuurvrouw mag ik namelijk niet werken op zondag en dus ook geen huishoudelijke zaken.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70963952
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef karr-1 het volgende:
En waarom krijg ik commentaar als ik op zondag de was doe of stofzuig of zo? Volgens mijn benedenbuurvrouw mag ik namelijk niet werken op zondag en dus ook geen huishoudelijke zaken.
Dat soort christenen moeten dus WEL oprotten idd.
-
pi_70963992
Ik zit wel vaak in lege bussen, maar ik ben dan ook autist.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:10:08 #23
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70963993
quote:
Die mensen moeten idd hun bek houden.
><(({°>
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:00:27 #24
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_70967865
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 05:40 schreef sinadO het volgende:

[..]

WE HEBBEN ER EENTJE JONGENS!!!

Jij gelooft dus in sprookjes?
Sprookjes niet, maar om nou direct weer te generaliseren
pi_70968234
quote:
Ieder in z'n waarde laten en ieders geloof respecteren. Dat vind ik dus ook andersom gelden.
Als een moslim hier met een hoofddoekje loopt dan mag dat, want 'dat is traditie'. (dan is het de NL'er die zich aanpast)
Als een Nederlands meisje in zo'n land is, moet zij zich ook niet te bloot kleden (weer de NL'er die zich aanpast).
Dat vind ik hetzelfde.

Wij moeten rekening houden met die christenen, omdat zij niet op zondag mogen werken. Maar zij respecteren ons 'niet-geloof' niet, omdat wij ons aan de gelovigen moeten aanpassen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')