Ik zou niet eens naar die film gaan al kreeg ik 1000 euroquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:31 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht toen ik dit topic zag:
Dan kijk je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien ik evenoud ben vind ik ook dat ik mocht fappen toen ze nog 16 wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:41 schreef aussieaussie het volgende:
18 of 19, dus we mogen er nu op fappen zonder schuldgevoel
een kinderachtige film trekt niet zoveel volwassen bezoekersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:29 schreef J.Herrer het volgende:
Wat vinden mensen zo leuk aan Harry fucking potter![]()
Het is gewoon een suffe kinderachtige pauperfilm![]()
das domquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zou niet eens naar die film gaan al kreeg ik 1000 euro
Wedden dat jij dat wel zou doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja want dat staat garant voor kwaliteit, alles behalve puberaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:49 schreef cerror het volgende:
Ga een Michael Bay film kijken pauper en houd je[ puberale hersenscheten voor jezelf.
Michael Bay staat garant voor magistrale scripts.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want dat staat garant voor kwaliteit, alles behalve puberaal.
Je snapt 't niet echt huh?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want dat staat garant voor kwaliteit, alles behalve puberaal.
Sarcasme. Lovin' it.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef shadowflash het volgende:
We zijn dr aan begonnen , afmaken zul je.
ohja :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze alleen maar om hun 5-jarige kinderen blij te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
een kinderachtige film trekt niet zoveel volwassen bezoekers
Ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:49 schreef cerror het volgende:
Ga een Michael Bay film kijken pauper en houd je[ puberale hersenscheten voor jezelf.
Nuff saidquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:58 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar
Sorry dat ik je idool belachelijk maak jochie![]()
Je stemt zeker ook op CDA?
Hihi troll.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar om hun 5-jarige kinderen blij te maken
[..]
Ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar
Sorry dat ik je idool belachelijk maak jochie![]()
Je stemt zeker ook op CDA?
Ik wil morgen Bloemkool eten, lust ik dat wel TS?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:01 schreef J.Herrer het volgende:
Een MB film zoals the Rock is trouwens veel boeiender dan die hele harry stinkin potter
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:38 schreef Zipportal het volgende:
Laat het vol spammen van Emma Watson plaatjes maar beginnen.![]()
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JIJ KAN NIET MET DE QUICKQUOTE OMGAAN!!!!
Weet jij wel wat dat zijn 'boeken'?quote:
Bij mijn stam binden we leugenaars aan de totempaal waarna we hem scalperen en dan tomahawks richting zijn schedel gooien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Een beetje de quote lopen te wijzigen
Gelukkig, dan hoef ik dat iniedergeval niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er zo'n 600 van....
Incluis alle HP boeken.
Ughquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bij mijn stam binden we leugenaars aan de totempaal waarna we hem scalperen en dan tomahawks richting zijn schedel gooien.
Ik heb er inmiddels 500+ van gelezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:10 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik dat iniedergeval niet uit te leggen.
maar die boeken behoor je dus te lezen, weet je wat dat is 'lezen'?
Haha jij bent gay.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Oh, dus ik maak kans bij je?quote:
Ik snap 'm! TS is een onvervalste kasthomo die zijn onderdrukte kontneukgevoelens bij het zien van Harry's twinklichaam niet langer de baas kan blijven. Succes ermee kerel, de HOB's in Nederland staan vol met brave huisvaders als jij die elkaar afzuigen.quote:
en 5 jarige gaan stemmen op sites als imdb over hoe goed de film wel niet is?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar om hun 5-jarige kinderen blij te maken
Welk team!? wel Griffoendor mag ik hopen!?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:42 schreef aussieaussie het volgende:
Ik heb trouwens mijn Harry Potter zwerkbalkostuum (zelf gemaakt) voor als we straks naar de film gaan
Nee dat doen diezelfde ouders voor zequote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en 5 jarige gaan stemmen op sites als imdb over hoe goed de film wel niet is?![]()
ja en ik ben de kerstmanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee dat doen diezelfde ouders voor ze
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef iBolt het volgende:
http://gprime.net/video.php/pottercrash
blijft leuk
Alleen dat meisje is leuk, voor de rest is het bagger.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Harry potter is leuk om redenen die jij nooit zult begrijpen.
tevens:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef DjinN het volgende:
niemand heeft gezegd dat je er naar MOET kijken...
Een rode badjas, een rood/goud voetbal shirt (portsmouth uit, 2005/2006), witte rugbyshorts met daaronder zwart compressiontights en rugby headgear met rode details. En alle clublogos natuurlijk overgepatched met een fiere gouden leeuw met rode achtergrondquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:32 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Welk team!? wel Griffoendor mag ik hopen!?
ik ben trots op je! Ozzie ozzie ozzie" "oi oi oi'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef aussieaussie het volgende:
[..]
Een rode badjas, een rood/goud voetbal shirt (portsmouth uit, 2005/2006), witte rugbyshorts met daaronder zwart compressiontights en rugby headgear met rode details. En alle clublogos natuurlijk overgepatched met een fiere gouden leeuw met rode achtergrond
Nou, dan is het probleem toch opgelost? Mensen die Harry Potter leuk vinden kijken de film/lezen het boek, en de mensen die er een hekel aan hebben kijken/lezen niet. Het kan zo simpel zijn.quote:
Als het zo simpel was zou heel KLB niet bestaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:29 schreef Hyzenthlay het volgende:
[..]
Nou, dan is het probleem toch opgelost? Mensen die Harry Potter leuk vinden kijken de film/lezen het boek, en de mensen die er een hekel aan hebben kijken/lezen niet. Het kan zo simpel zijn.
zo simpel is het en daarom is KLB ook overratedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als het zo simpel was zou heel KLB niet bestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |