Volgens mij loopt er inderdaad niet zoveel soeps rond, 't lijkt Indonesie wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niets tegen het land maar die chicks uit China.
Ongetwijfeld. Maar met een bevolking van 1,3 miljard mag dat ook wel. Dat zouden er veeeeeeeeeeeeel meer moeten zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zitten toch echt wel mooie exemplaren tussen
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er inderdaad niet zoveel soeps rond, 't lijkt Indonesie wel.
China is vergelijkbaar met India. Er lopen namelijk wel mooie vrouwen rond, maar 90% van de mensen is echt ontzettend lelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar met een bevolking van 1,3 miljard mag dat ook wel. Dat zouden er veeeeeeeeeeeeel meer moeten zijn!!!
Natuurlijk wel, gekkie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:06 schreef Hetiszover het volgende:
HET GAAT TOCH NIET OM HET UITERLIJK!!??????
Dat is wat lelijke mensen zeggen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:06 schreef Hetiszover het volgende:
Whehe, dacht je dat echt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:06 schreef Hetiszover het volgende:
Met 20% van de wereldbevolking zal er natuurlijk wel wat tussen zitten, maar relatief is het niet veel soeps.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:31 schreef Supersoep het volgende:
What the fuck.
China heeft juist geweldig mooie vrouwen, zelfs vrouwen op leeftijd.
[ afbeelding ]
Hoppa, en nu allemaal muil houden.
Die 2e is dus tien keer niksquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:35 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nog eens goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:35 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn zo lelijk dat het niet weergeven kan worden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed. [ afbeelding ]
Dan moet je dit topic ook niet openen. Dat zijn juist geweldig mooie vrouwen, vooral de 1e. Beperk jezelf dan maar tot blonde frauen en zoek het alsjeblieft niet elders.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De 1e ook niet. En de 3e eigenlijk ook niet echt.
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan moet je dit topic ook niet openen. Dat zijn juist geweldig mooie vrouwen, vooral de 1e.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
Terechte klacht. Japan heeft de geilste Aziaten
Japanse meisjes zijn vooral tering kinder8ig .. daar word een mens na een week al gek van..quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Japanse meisjes zijn vooral tering kinder8ig .. daar word een mens na een week al gek van..
Doe mij die thaise maar
en die Vietnamese ook
Maar je hebt niks tegen het land?!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niets tegen het land maar die chicks uit China.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |