Mwoah.. Beetje wel he ?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Komende week ga ik op vakantie, met vrienden......
Wtf alsof apart op vakantie garant staat voor vreemdgaan
quote:
Je meisje misschien niet...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
mwoah ik breng het er toch al jaren vanaf zonder het te doen.
inderdaad, toen ik net goed keek naar die close-ups. Wat een Grafmuilquote:Op maandag 13 juli 2009 23:36 schreef Fortitudo het volgende:
DE VROUWELIJKE RENE FROGERRR
ONGELOFELIJK!!! DAT DAT MENS NOG OP TV KOMT!!
quote:
Doe nou niet zogenaamd geïnteresseerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Rijpie het volgende:
Hoelang ja je op vakantie? en waarheen?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Doe nou niet zogenaamd geïnteresseerd.
Naar Salou, 2 wekenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Rijpie het volgende:
Hoelang ja je op vakantie? en waarheen?
Vrouw!quote:
Rekkie Fritzl, onthou die naam jongens!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vrouw!
Nee misschien niet, maar ik vertrouw erop van wel.
Overigens gaat mijn vrouw niet weg, als ik van huis ben
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Doe nou niet zogenaamd geïnteresseerd.
sorry, weinig kans op monogamie, veel plezierquote:
Dat weet jij niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vrouw!
Nee misschien niet, maar ik vertrouw erop van wel.
Overigens gaat mijn vrouw niet weg, als ik van huis ben
Kneus..... er zijn meer dingen dan vakantie waarvoor je van huis gaat man.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rekkie Fritzl, onthou die naam jongens!!!
Ja dat weet ik wel..... anders zijn mijn kinderen zo alleen thuis.quote:
Zoals?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kneus..... er zijn meer dingen dan vakantie waarvoor je van huis gaat man.
We horen je wel na de vakantie. Of blijf je dan ook nog ontkennen zodat als ze argwaan krijgt je dit topic kan laten zien?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Je kijk teveel naar programma's als 40 dagen zonder sex.
Werk?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals?
En jij maar afvragen hoe die pantoffel van de buurman toch onder de salontafel kwam
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Werk?
Oh wacht zeg ik nu heel iets onbekends voor je?
Oppas of zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel..... anders zijn mijn kinderen zo alleen thuis.
Telefoon kan je doorschakelen.quote:En het is zo verdomd moeilijk telefoon opnemen
Het zou natuurlijk wel heel heel dom zijn, om op een forum als Fok, te verklaren dat je vreemd bent gegaan tijdens je vakantie.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We horen je wel na de vakantie. Of blijf je dan ook nog ontkennen zodat als ze argwaan krijgt je dit topic kan laten zien?
Ja klopt zou kunnen, maar dat kun je horen als hij doorgeschakeld wordt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oppas of zo.
[..]
Telefoon kan je doorschakelen.
Volgens mij heb ik nergens beweerd dat ik dat 100% weet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij bent dat type man die 100% zeker weet
dat zijn vrouw/vriendin noooooooit vreemd zou gaan?
Vandaar je username?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef Ruzie het volgende:
je moet niet zeiken, volges mijn vriendin ga ik al vreemd als ze er zelf naast staat.
Zo kwam je op me over, vandaar ook de vraagstelling.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens beweerd dat ik dat 100% weet.
Ik weet het wel, daar niet van, maar ik heb het tot nu toe nog nergens beweerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |