Waar moet ik mijn buttplug dan laten?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef afcajos het volgende:
Draag jij van die neger-boxers ofzoKoop strakke boxers en je probleem is opgelost.
Wat zijn neger-boxers?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef afcajos het volgende:
Draag jij van die neger-boxers ofzoKoop strakke boxers en je probleem is opgelost.
Strakke boxers ftwquote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat zijn neger-boxers?
Die strakke zijn eigenlijk niet zo gezond voor je, het is juist goed als het lekker vrij kan bewegen. Maar als je erop gaat zitten doet het pijn ja
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die strakke zijn eigenlijk niet zo gezond voor je,
Het is dan ook niet de bedoeling dat je ze oraal tot je neemtquote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef LoggedIn het volgende:
Die strakke zijn eigenlijk niet zo gezond voor je
Boxers oraal tot je nemen?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat je ze oraal tot je neemt
Bedoeldquote:
Maar je kan ze toch ook niet op je knieen laten hangenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat je ze oraal tot je neemt
Jij bent snel tevredenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest al lachen toen ik de TT las
Je mond en je knieën zitten ook zo dicht bij elkaar hèquote:Op maandag 13 juli 2009 23:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar je kan ze toch ook niet op je knieen laten hangenJe moet ze wel aan doen
mss begreep ik het verkeerd, ofzowquote:Op maandag 13 juli 2009 23:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je mond en je knieën zitten ook zo dicht bij elkaar hè?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook voor Feyenoord, ik moet wel
Ga jij maar lekker fietsenquote:
En de Puchquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk ook de enige 2 transportmiddelen die er bestaan; fiets en citta
Dat zeg ik niet. Ik probeer alleen te zeggen dat mn Citta de vervanger is van mn fiets. Dagelijks vervoer is nog altijd m'n auto. Maar met een auto kun je niet in het centrum komen, en met de Citta wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk ook de enige 2 transportmiddelen die er bestaan; fiets en citta
Ik loop nog liever een uur dan me op zo'n sjonnie-ding te vertonenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik probeer alleen te zeggen dat mn Citta de vervanger is van mn fiets. Dagelijks vervoer is nog altijd m'n auto. Maar met een auto kun je niet in het centrum komen, en met de Citta wel.
Ga jij maar een uur lopen, dan rij ik wel binnen 5 minuten naar mn bestemmingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik loop nog liever een uur dan me op zo'n sjonnie-ding te vertonen
wat boeit dat nou, als je overal sneller heen kanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik loop nog liever een uur dan me op zo'n sjonnie-ding te vertonen
Daar heb ik mn auto voor, parkeergarage's zat, mocht ik niet met de auto kunnen/wilen pak ik wel tram of metro, desnoods de fiets. Ik ga echt niet zo'n mocro/sjonnie dingen halen omdat je te lui bent stukje te fietsen ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
wat boeit dat nou, als je overal sneller heen kan
Ik heb ook een auto maar op de Citta ben je overal echt 10 keer zo snel. En je kan em tenminste recht voor de deur parkeren waar je moet zijn. IPV een betaalde parkeergarage die op 10 minuten loopafstand staat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik mn auto voor, parkeergarage's zat, mocht ik niet met de auto kunnen/wilen pak ik wel tram of metro, desnoods de fiets. Ik ga echt niet zo'n mocro/sjonnie dingen halen omdat je te lui bent stukje te fietsen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |