Waar moet ik mijn buttplug dan laten?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef afcajos het volgende:
Draag jij van die neger-boxers ofzoKoop strakke boxers en je probleem is opgelost.
Wat zijn neger-boxers?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef afcajos het volgende:
Draag jij van die neger-boxers ofzoKoop strakke boxers en je probleem is opgelost.
Strakke boxers ftwquote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat zijn neger-boxers?
Die strakke zijn eigenlijk niet zo gezond voor je, het is juist goed als het lekker vrij kan bewegen. Maar als je erop gaat zitten doet het pijn ja
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die strakke zijn eigenlijk niet zo gezond voor je,
Het is dan ook niet de bedoeling dat je ze oraal tot je neemtquote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef LoggedIn het volgende:
Die strakke zijn eigenlijk niet zo gezond voor je
Boxers oraal tot je nemen?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat je ze oraal tot je neemt
Bedoeldquote:
Maar je kan ze toch ook niet op je knieen laten hangenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat je ze oraal tot je neemt
Jij bent snel tevredenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest al lachen toen ik de TT las
Je mond en je knieën zitten ook zo dicht bij elkaar hèquote:Op maandag 13 juli 2009 23:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar je kan ze toch ook niet op je knieen laten hangenJe moet ze wel aan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |